Ik wel. Althans, dat denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Bilmiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
tvp, ookal heb ik een hekel aan voeten
Jullie hadden de eerste avond al niet gehaald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het echt had je ons allang lens geslagen?
quote:
Dat mag, ben ik allang gewend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Ik ben geloofwaardig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik dat wel
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?quote:
Damn die shit klinkt spang, ouwe. Paas een naar je mattie, vriend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
laatst een leuke Viking film gezien "the Outlander" lijkt wel op 13th warriorquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe boekenkastof nou eigenlijk is het meer een troep-die-je-eerst-op-je-bureau-zat-en-nu-in-je-kast-kan kast
Hoe bedoel je/quote:
Dat is het probleemquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel redelijk zoals mezelf hier? denk ik
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?
je bent gek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik checkte even iets uit je postgeschiedenis, die overigens hilarisch is
Je bent zeker wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
O, echt?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Borte zou dat toch maken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!
Ik heb een hele mooie houten boekenkastquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uit.
irriteren aan --> ergeren aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, echt?Ik was niet eens serieus.
die zin...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte zou dat toch maken?![]()
Wat doe ik?''Just when I thought I was out... you pull me back in.''
Het gaat niet over jou.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
irriteren aan --> ergeren aan
Je wil mij eigk niet politiek correct behandelen he.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar. ik ga nog eens met een superoriginele grap aankomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof ik de sinas grapjes niet gewend ben.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ja, met baileys en chocolade. Voor m'n verjaardag.Ik herinner me opeens dat ik over twee uur jarig ben.
Wat doe ik?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je dan feesten ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ja, met baileys en chocolade. Voor m'n verjaardag.Ik herinner me opeens dat ik over twee uur jarig ben.
quote:
*gaat er eens goed voor zitten*quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Boete voor vrouwen in een string
dit was een van m'n eerste topics op fok..
Dat gebeurt snel, ik wist niet dat ik zo veel troep had, nu zit die kast op magische wijze overvolquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten boekenkastmaar waarschijnlijk ziet hij er niet uit als hij vol zit
Ik had beloofd niet meer zulke grappen te makenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik snap 'm nu pas. Jij bent gewoon pervers.
Nee. Het feesten gebeurt pas ergens in februari.quote:
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Faalartsen hier in Nederland.
Jij bent gewoon een latente homo, daarom ben je zo goed in zulke grappen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had beloofd niet meer zulke grappen te maken.
oh wacht, had die al gelezenquote:
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent wel heel erg lam wil je dat niet proevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand heeft iets in zijn thee gestopt.
Dan wordt het een groot feest, dus je gaat ook mensen van FOK uitnodigen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Het feesten gebeurt pas ergens in februari.
Ook als er kruidnagel in zit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent al zoo lam dat je dat niet proeft
Zulke dingen hoor ik zo vaak hè; niet normaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.
Toen was ze het zat en hebben we in Bosnië foto's laten maken van haar arm, blijkt gewoon een stukje bot te zijn afgebroken en daardoor was er ontkalking van het bot of zo iets:P en daardoor deed het dus zeer.
Nederlandse artsen zijn echt zo gemakzuchtig
ik overdreef alles ook een beetje, was wel leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
oh wacht, had die al gelezen
Je bracht het verkeerdWat je zei was best logisch "ondergoed moet niet zichtbaar zijn" in de zin van dat mensen niet naar buiten gaan met de intentie om hun string te laten zien, maar iedereen pakte het op alsof het een kruistocht was tegen alle onetische dingen en men voelde zich bedreigd
Kijk je die pulp?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent al zoo lam dat je dat niet proeft
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een latente homo, daarom ben je zo goed in zulke grappen.
Intrigantequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik overdreef alles ook een beetje, was wel leuk.
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club isquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent wel heel erg lam wil je dat niet proeven
Zullen we ze slaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor ik zo vaak hè; niet normaal.
Zonde van je dure GHB dus, gewoon breezer erbij en klaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |