Ik wel. Althans, dat denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Bilmiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
tvp, ookal heb ik een hekel aan voeten
Jullie hadden de eerste avond al niet gehaald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het echt had je ons allang lens geslagen?
quote:
Dat mag, ben ik allang gewend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Ik ben geloofwaardig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik dat wel
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?quote:
Damn die shit klinkt spang, ouwe. Paas een naar je mattie, vriend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
laatst een leuke Viking film gezien "the Outlander" lijkt wel op 13th warriorquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe boekenkastof nou eigenlijk is het meer een troep-die-je-eerst-op-je-bureau-zat-en-nu-in-je-kast-kan kast
Hoe bedoel je/quote:
Dat is het probleemquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel redelijk zoals mezelf hier? denk ik
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?
je bent gek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik checkte even iets uit je postgeschiedenis, die overigens hilarisch is
Je bent zeker wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
O, echt?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Borte zou dat toch maken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!
Ik heb een hele mooie houten boekenkastquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uit.
irriteren aan --> ergeren aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |