Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat was toch allang uitHoewel ik heb getwijfeld of dat ooit echt aan was
ik wilde nog een grapje posten, nu heb je het verpestquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
En jij gaat huilen als iemand een sexueel getinte (![]()
) opmerking maakt
Ze zei echt zo van dat ze bij hem mocht slapen altijd enzo, meestal vinden Kroaten dat echt niet zo normaal hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt?
Hoezo getwijfeld? Ze waren altijd zo über verliefd op foto's.
Ok, ik ben alleen niet melig genoeg voor die grappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde nog een grapje posten, nu heb je het verpest
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Vertel eens nog een mopik heb zin om te lachen
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Komt een Turk bij de kassa.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Sana noluyo?quote:
pech voor jou danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik ben alleen niet melig genoeg voor die grappen
pff ehmm geen flauw ideequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
waarom durft een muis niet op de buik van een vrouw te lopen?
die edit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?
Bij een hert probeer je uit te wijken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?
WANT ER ZIT EEN POES DICHTBIJquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
waarom durft een muis niet op de buik van een vrouw te lopen?
echt he.. rookert met zn sexueelquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Als mensen sex typen in plaats van seks. Taalverloedering, zeg ik je!
Nou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Bij een hert probeer je uit te wijken?
Ik lees het.quote:
ik snap m ook niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
http://www.lachuh.nl/turken%20moppen.htm
Ik snap deze niet, ben ik een moraalridder?
Precies deze dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.Bij de aanrijding van de neger zie je geen remsporen op het wegdek.
Leek me logischquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.Bij de aanrijding van de neger zie je geen remsporen op het wegdek.
Kom is op msn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ze zei echt zo van dat ze bij hem mocht slapen altijd enzo, meestal vinden Kroaten dat echt niet zo normaal hoor![]()
Maar ook als ik haar vroeg waar hij dan vandaan kwam dan verzon ze altijd een smoesje enzo:s je weet toch wel waar je vriendje vandaan komt
Je hebt wel rare humor zeg, met die negerin over dat 300 mannen in haar paste en nu ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Bij een hert probeer je uit te wijken?
het werkwoorden.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alsof ik iedere dag het werkwoorden aanrijden gebruik. Tss...
Er zullen vast ook versies zijn met andere immigrantengroepen erin verwekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies deze dus.
![]()
Wat is het verschil tussen een dode Turk en een dode egel? Bij de egel staan remsporen.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt wel rare humor zeg, met die negerin over dat 300 mannen in haar paste en nu dit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had laatst een hele leuke gelezen op de deur van een wc in de Universitaire Bibliotheek:
Komt een Turk bij de dokter met een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter: wat heb jij nauw (ja, echt zo geschreven)? Zegt de kikker: ja, het begon met een puist...
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je snapt ze wel, ze zijn alleen niet grappig genoeg, te makkleijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik keur dit soort grappen overigens niet goed. Moge dat duidelijk zijn.
Ik ben huilen van het lachen, ik snap ze allemaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
Droog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had laatst een hele leuke gelezen op de deur van een wc in de Universitaire Bibliotheek:
Komt een Turk bij de dokter met een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter: wat heb jij nauw (ja, echt zo geschreven)? Zegt de kikker: ja, het begon met een puist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |