quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tot vanavond he, succesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
Nou mij zie je hier niet meer tot en met vrijdag. Moet 400 pagina's lezen en een essay erover schrijven. Kusjes.
Zoals ik al zei, tot vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik lees net op internet dat je binnen 4-8 uur wel 400 pagina's kan lezen. al ik daarvan uitgaan?
Succesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
Nou mij zie je hier niet meer tot en met vrijdag. Moet 400 pagina's lezen en een essay erover schrijven. Kusjes.
Als je jezelf opsluit, ver weg van alle technologie en communicatiemiddelen, mischien welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik lees net op internet dat je binnen 4-8 uur wel 400 pagina's kan lezen. al ik daarvan uitgaan?
Afgezien dat ik een 5 had voor een tentamen waarvan ik dacht dat ik hem goed gemaakt had, niet meer kon reageren op een kamer en uiteindelijk toch wel, mijn portemonnee was vergeten op weg naar training zodat mijn moeder zo lief moest zijn om mijn portemonnee te brengen en boos op me was, gaat het verder goedquote:
Biebquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je jezelf opsluit, ver weg van alle technologie en communicatiemiddelen, mischien wel.
Dat klinkt niet zo goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Afgezien dat ik een 5 had voor een tentamen waarvan ik dacht dat ik hem goed gemaakt had, niet meer kon reageren op een kamer en uiteindelijk toch wel, mijn portemonnee was vergeten op weg naar training zodat mijn moeder zo lief moest zijn om mijn portemonnee te brengen en boos op me was, gaat het verder goed
Met jou?
Moe, maar niet slaperig, it's a bitchquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed.
Met mij gaat het goed, maar ik moet wel overleven op 4 uur slaap van gisteravond. Zinnen produceren kost veel meer moeite dan normaal, maar ben verder niet slaperig.
Dan gaat hij stiekem naar het playstationhoekje, lekker PES-competities spelenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaat hij stiekem naar het playstationhoekje, lekker PES-competities spelen.
En nu bedenken wat je had gezegd als ze na 2 dagen thuis was en de 3e dag was er wél watquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, rare verhalen uit het ziekenhuis.
Mijn zus is 4 dagen opgenomen geweest (totaal niet ziek ofzo) ze hebben bloed afgenomen en een rontgen foto gemaakt, en een paar zalven getest op haar.
Maar alles was schoon en het gaat blijkbaar vanzelf over dus ze mag morgen weer weg.
Waarom ze opgenomen is blijf ik een raadsel vinden.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nu bedenken wat je had gezegd als ze na 2 dagen thuis was en de 3e dag was er wél wat
ik had er ook nog nooit van gehoord, maar de bieb in Rotterdam wil wel graag allerlei mensen aantrekken, denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
Playstations in bibliotheken, dat is echt belachelijk
Alleen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, de verleiding is te groot.
Kan je het niet vragen of wisten ze het zelf ook neit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er kan altijd wat zijn, maar ik snap niet waarom iemand met uitslag opgenomen is.
Ben hier serieus geïnteresseerd in, want meestal nemen ze iemand met huiduitslag niet zomaar op. Zal wel een goede reden voor geweest zijn. Maar het enige wat de dokter heeft gezegd blijkbaar is, alles is goed, je mag morgen naar huis.
Wat op zich gelukkig goed nieuws is.![]()
Alsof er geen driehonderdduizend kinderen in rij staan om daar te mogen PS-en.quote:
Ik ben er niet bij als de dokter komt, en mijn zus is er weinig in geïnteresseerd. Die is allang blij dat ze weg mag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je het niet vragen of wisten ze het zelf ook neit?![]()
Maar beter dat ze naar huis gaat
Dat soort mensen nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik had er ook nog nooit van gehoord, maar de bieb in Rotterdam wil wel graag allerlei mensen aantrekken, denk ik.
Ik zou het vragenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij als de dokter komt, en mijn zus is er weinig in geïnteresseerd. Die is allang blij dat ze weg mag.
Je mag een uurtje per 2 personen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof er geen driehonderdduizend kinderen in rij staan om daar te mogen PS-en.
Voetbalspelletjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag een uurtje per 2 personen.![]()
Dus valt wel mee.
Stiekem wil jij ook PES-sen in de bieb.
Maar de bieb was al tof voor PES.
Dit is precies de zin die ik heb gebruikt voor ik het spel speelde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voetbalspelletjes. Het laatste voetbalspel dat ik heb gespeeld was Fifa 98 op de computer
.
WK 98 met Jack van Gelderquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voetbalspelletjes. Het laatste voetbalspel dat ik heb gespeeld was Fifa 98 op de computer
.
Niet echt veel meer, vroeger speelde ik schietspellen en RPG/avonturenspellen en zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is precies de zin die ik heb gebruikt voor ik het spel speelde.
Speel je wel spelletjes dan en zo ja welke?
Dat zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Playstations in de bieb van een universiteit.Is de verpaupering daar ook al ingetreden?
Ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Playstations in de bieb van een universiteit.Is de verpaupering daar ook al ingetreden?
GTA sowieso!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:
Grand Theft Auto
Lekker klooien met leuke radio
Gefeliciteerd. Mijn oma vandaag ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er kan altijd wat zijn, maar ik snap niet waarom iemand met uitslag opgenomen is.
Ben hier serieus geïnteresseerd in, want meestal nemen ze iemand met huiduitslag niet zomaar op. Zal wel een goede reden voor geweest zijn. Maar het enige wat de dokter heeft gezegd blijkbaar is, alles is goed, je mag morgen naar huis.
Wat op zich gelukkig goed nieuws is.![]()
Hoe doen jullie datquote:De helft van de Turkse broers en zussen sprak in 1996 onderling Turks, nu is dat nog een kleine dertig procent. Van de Marokkaanse broers en zussen spreekt inmiddels negentig procent onderling Nederlands. Het verschil tussen de beheersing van het Nederlands van allochtone mannen en vrouwen is nagenoeg verdwenen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Mijn oma vandaag ook.M'n opa wist niet dat ze weer thuiskwam, was verrassing.
maar zou als ik jou was je ouders wel na laten vragen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
ned/turks door elkaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat? Of combineren jullie het
![]()
?
In de bieb vind ik gewoon onzin. Daar is een bieb helemaal niet voor bedoeld namelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
Dus spelltjes kunnen wel maar in de bieb is het verpaupering.![]()
Sowieso kom ik vaker in de bieb dan jullie. (nerd smiley)
Haal je er ook nooit boeken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de bieb vind ik gewoon onzin. Daar is een bieb helemaal niet voor bedoeld namelijk.
En ik kan niet studeren in de bieb of elders op het campus. Om een of andere reden kan ik me dan niet concentreren. Doe mij daarom mijn kamertje.
Uitsluitend Nederlands, Turks is veel te lastig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
?
Ik spreek meestal Nederlands met m'n zusje. Gaat gewoon automatisch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
?
leugenaar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Uitsluitend Nederlands, Turks is veel te lastig.
Ik heb ook familiequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beter knipoog je niet ik heb broers hier
Niet.quote:
Automagisch? Vind je het makkelijker, of is het omdat je gewoon vaker Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik spreek meestal Nederlands met m'n zusje. Gaat gewoon automatisch.
Oh, ik zou zweren dat siblings een Engels woord was. Wist niet dat het ook in het Nederlands werd gebruiktquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
Met mijn ouders gemengd soms Turks soms Nederlands.
Met mijn siblings Nederlands.
Onzin! Nee, ik weet het niet. Thuis spreek ik niet meer Nederlands dan Turks, terwijl m'n moeder wel gewoon goed Nederlands kan. Als er andere Turken bij zijn, spreek ik wel meer Nederlands, die mogen mijn Turks niet aanhoren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er over een generatie of twee amper nog Turks/Berbers/Marokkaans/whatever wordt gesproken. Of kraam ik nu onzin uit?
Nee, dat denk ik ook niet. Zou wel vreemd zijn als we familie van elkaar zouden zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet een familie zoals de mijne.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik zou zweren dat siblings een Engels woord was. Wist niet dat het ook in het Nederlands werd gebruikt.
Soms, als ik een paper moet schrijven en bronnen nodig heb die ik niet online kan downloaden. Maar de meeste bronnen zoek ik dus via de online catalogus van de uni, dus dat ik in de bieb kom is niet zo vaak.quote:
Geschwischter of Geschwester ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom is daar geen Nederlands woord voor.
Kan me niet voorstellen dat je Turks echt zo slecht is, dat je alleen met je moeder Turks spreekt..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet.Alleen met mijn moeder speek ik Turks, die klaagt dat ze zich buitengesloten voelt als we onderling praten.
Ik bedoel dat je familie niet zo gevaarlijk is als de mijne!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Zou wel vreemd zijn als we familie van elkaar zouden zijn.
Ja, maar als je nu ziet hoe het Turks etc. van de jongste generatie is, verwacht ik dat iedereen gaandeweg over zal stappen op het Nederlands.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onzin! Nee, ik weet het niet. Thuis spreek ik niet meer Nederlands dan Turks, terwijl m'n moeder wel gewoon goed Nederlands kan. Als er andere Turken bij zijn, spreek ik wel meer Nederlands, die mogen mijn Turks niet aanhoren.
2e dacht ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geschwischter of Geschwester ofzo?
Duits
Ik spreek vaker Nederlands inderdaad, vooral met m'n zusje. Met m'n moeder wisselt het. Met mijn vader spreek ik doorgaans Turks, omdat zijn Nederlands niet perfect is (ook niet zo slecht trouwens).quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Automagisch? Vind je het makkelijker, of is het omdat je gewoon vaker Nederlands spreekt?
Boeiuhhhhhhhhhhhhh. Die anderhalve seconde maakt niks uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Het scheelt echt zoveel moeite.
'boertjes en zusjes'
En het is ook poëtischer als je er één woord voor hebt.
Op deze manier zou het wel kunnen ja, want het Turks van m'n ouders is beter dan dat van mij, dus ik zal het slechter doorgeven aan m'n kinderen en zij zo ook weer aan hun kinderen. tenzij we gaan emigreren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu ziet hoe het Turks etc. van de jongste generatie is, verwacht ik dat iedereen gaandeweg over zal stappen op het Nederlands.
Integratie is zo mooi hequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu ziet hoe het Turks etc. van de jongste generatie is, verwacht ik dat iedereen gaandeweg over zal stappen op het Nederlands.
Niet zo goed als ik zou willen. Woordenschat is beperkter, op niveau een goed gesprek voeren is best wel een uitdaging.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je Turks echt zo slecht is, dat je alleen met je moeder Turks spreekt..
Moeder spreekt beter dan vader?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik spreek vaker Nederlands inderdaad, vooral met m'n zusje. Met m'n moeder wisselt het. Met mijn vader spreek ik doorgaans Turks, omdat zijn Nederlands niet perfect is (ook niet zo slecht trouwens).
Ik zeg gewoon sibligns voortaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Boeiuhhhhhhhhhhhhh. Die anderhalve seconde maakt niks uit.
Geef het maar wat tijd. Straks is iedereen kwart Mocro, kwart Turk, kwart Indo en kwart NLquote:
Volgens mij had jij alleen in het Nederlands gepost.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik zou willen. Woordenschat is beperkter, op niveau een goed gesprek voeren is best wel een uitdaging.
We hadden toch ooit eens stemmen opgenomen, daar kan je het vast wel naluisteren.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon sibligns voortaan.
Totdat ik wordt uitgezet wegens taalverloedering.
Wacht maar tot ik dictator ben, dan zul je zien wat er gebeurt met taalverloederaars!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder woont al vanaf haar 14e in Nederland. Ze is hier ook naar school gegaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeder spreekt beter dan vader?
Even de boerenhollander uithangen *slaat met vuist op tafel*quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik spreek vaker Nederlands inderdaad, vooral met m'n zusje. Met m'n moeder wisselt het. Met mijn vader spreek ik doorgaans Turks, omdat zijn Nederlands niet perfect is (ook niet zo slecht trouwens).
Mocrobloed in mijn familie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef het maar wat tijd. Straks is iedereen kwart Mocro, kwart Turk, kwart Indo en kwart NL.
Zeg 'gardash'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook Turks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij had jij alleen in het Nederlands gepost.
Hmm ok, valt me vaak op dat Turkse moeders het Nederlands beter beheersen dan Turkse vaders. Misschien ook een sociaal iets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder woont al vanaf haar 14e in Nederland. Ze is hier ook naar school gegaan.
Damn, dat worden mooie vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef het maar wat tijd. Straks is iedereen kwart Mocro, kwart Turk, kwart Indo en kwart NL.
Ik ga ze hersenspoelen, ben je gek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoon/dochter verliefd wordt op een marokkaan!
Boodschappen doen, serieusquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm ok, valt me vaak op dat Turkse moeders het Nederlands beter beheersen dan Turkse vaders. Misschien ook een sociaal iets.
De jeugd wordt steeds rebelser, wacht maar tot ze gaan puberen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga ze hersenspoelen, ben je gek..
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies in huis zoals in '1984'?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dictator ben, dan zul je zien wat er gebeurt met taalverloederaars!
Ik zou het serieus niet leuk vinden als ze met een Marokkaan thuis komen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De jeugd wordt steeds rebelser, wacht maar tot ze gaan puberen!
Gezamelijke ochtendgymnasitiekquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies zoals in 1984?Als iemand een taal- of spellingfout maakt, krijgen ze meteen de Sprachpolizei aan de deur...
Bijvoorbeeld. Taalfouten maken betekent dan 10 jaar naar een militair internaat, waar je de nodige bijschaving krijgt. Mensen die vervolgens nog een fout maken krijgen levenslang in een isolatiecel Nederlandse taalcursussen voor beginners te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies zoals in 1984?Als iemand een taal- of spellingfout maakt, krijgen ze meteen de Sprachpolizei aan de deur...
Als het een Turk zou zijn bij mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet leuk vinden als ze met een Marokkaan thuis komen..![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2 ik sta ook maar een 7 voor Nederlands..Haal wel altijd voldoendes, maar toetsen over de theorie meestal een 6,5.
BOEIENDquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het een Turk zou zijn bij mij![]()
Hoe voelt dit?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BOEIEND
Je lijkt m'n lerares wel. Ik zei iets over joden en zij begon over hoe ik het zou vinden als ze Turken op het bord zou schrijven
BOEIENDDDDDDDDDDDDDdd
Ik wil gewoon geen Marokkaan in mijn huis. Puntje uit.
Beter dat een Turk ook niet bij jou thuis komt.
Op dit lied:quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onder aanvoering van Wik.EINZ, ZWEI, POLIZEI!!!
Wat gebeurt er met jullie........quote:
Wat zei je over Joden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BOEIEND
Je lijkt m'n lerares wel. Ik zei iets over joden en zij begon over hoe ik het zou vinden als ze Turken op het bord zou schrijven
BOEIENDDDDDDDDDDDDDdd
Ik wil gewoon geen Marokkaan in mijn huis. Puntje uit.
Beter dat een Turk ook niet bij jou thuis komt.
Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zei je over Joden?
Ik zou niet eens een mening kunnen geven over ze, ik heb er nog nooit 1 gesproken of 'last' van gehad
Van enkelvoud naar meervoud springen in 1 zin, gaat lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK BEN EEN FUCKING RACIST
ik moet de goede nog tegenkomen
het is niet zo dat ik een Marokkaan zou wegsturen hoor..![]()
Ik heb een Marokkaanse vriendin en ze zijn zo vuil en schijnheilig..
Goh, waarom zou je in Berlijn nou over de Joden gaan leren...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......![]()
slijmbal
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......![]()
slijmbal
ja lekker generaliseren toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van enkelvoud naar meervoud springen in 1 zin, gaat lekker
Roooooooooooooooooooodquote:
dat is waar, maar ik had het misschien iets te fel verwoord door te zeggen dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, maar dan nog is het geen reden om m'n moeder daarvoor op een lang, dom, onzin gesprek te roepen. Ze belde m'n moeder en zei dat er iets ergs was..?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, waarom zou je in Berlijn nou over de Joden gaan leren....
ja blablalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]![]()
Niet echt tactisch, zie je zelf ook wel in denk ikMaar goed
Als iemand zich herhaaldelijk negatief uitlaat over allochtonen, dat lijkt me dat precies hetzelfde zou gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik had het misschien iets te fel verwoord door te zeggen dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, maar dan nog is het geen reden om m'n moeder daarvoor op een lang, dom, onzin gesprek te roepen. Ze belde m'n moeder en zei dat er iets ergs was..?
Nou, ik anders ook. Zal ik jouwe ook even doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon helemaal toppie!
Kom we gaan er samen heen joden kijken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef SatinCare het volgende:
I LOVE BERLIJNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik vind generaliseren gewoon zwak, dat er zat Marokkaanse kuttokkies zijn hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja lekker generaliseren toch.![]()
De Marokkaan geeft het zelf ook toe.. maar dan vind je het vast niet erg, kruip nog dieper in hun kont ok.
nee is niet gebeurd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand zich herhaaldelijk negatief uitlaat over allochtonen, dat lijkt me dat precies hetzelfde zou gebeuren.
Of shoppenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kom we gaan er samen heen joden kijken..
jij bent zwak, met je zwak voor Marokkanenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind generaliseren gewoon zwak, dat er zat Marokkaanse kuttokkies zijn hoef je mij niet te vertellen
Dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Of shoppen![]()
![]()
![]()
Is veel leuker in Berlijn. Ik heb echt de excursie van mijn leven gehad in Berlijn!!!
jij bent zwak, met je zwak voor allahquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent zwak, met je zwak voor Marokkanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben van het mannelijke geslachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou, ik anders ook. Zal ik jouwe ook even doen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, wat vind je van de Holocaust?
Het tripje naar dat concentratiekamp net buiten Berlijn (weet niet of jij daar ook bent geweest) vond ik echt geweldig. Na al die verhalen over die kampen, de verhalen over de vervolgingen etc. etc. tijdens geschiedenislessen, vond ik het echt geweldig dat live te zien en mee te maken. Ik was echt diep onder de indruk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.Mijn excursie (behalve de les over joden) was ook vet. In Parijs helemaal, maar dat lag aan de mensen.
Deze vraag, deze smiley.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan ze wel even voor je vijlen en polijsten. Glimmen ze weer mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben van het mannelijke geslacht.
Echt heel naar, je hebt een slechte ervaring gehad met iemand of met meerdere personen. Maar je snapt best zelf ook wel dat dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee is niet gebeurd.![]()
ik ben vorig jaar "gepest" (lees knijpers naar m'n hoofd gekregen, iedere dag foto's van verrotte plekken in Turkije, nagedaan worden en blabla), nooit is er iets tegen die gasten gezegd. Eentje heeft nog gedronken op school en gekotst tijdens de toets, gedronken om mij te slaan, dat wijf ontkende gewoon dat hij had gedronken. Hij heeft het zelf bekend. Tering wijf.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
jij bent zwak, met je zwak voor allahKlopt, de mens is zwak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
één man had wel een mooi speech.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
Typisch dat we het hierover hebben op de UN Holocaust Memorial Day
Die goeie ouwe tijd van 40-45?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Beetje nostalgisch aan het doen allemaal?
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang volquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik kan ze wel even voor je vijlen en polijsten. Glimmen ze weer mooi
Wij zijn daar niet geweest. Wij zaten in een kamertje naar een mevrouw te luisteren. Uren lang.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het tripje naar dat concentratiekamp net buiten Berlijn (weet niet of jij daar ook bent geweest) vond ik echt geweldig. Na al die verhalen over die kampen, de verhalen over de vervolgingen etc. etc. tijdens geschiedenislessen, vond ik het echt geweldig dat live te zien en mee te maken. Ik was echt diep onder de indruk!
O wat slecht van je zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang vol. Bij een film, of als ik me verveel kan ik mijzelf niet in de hand houden
.
Haha, je zei 'in de hand houden'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang vol. Bij een film, of als ik me verveel kan ik mijzelf niet in de hand houden
.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je zei 'in de hand houden'.
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt heel naar, je hebt een slechte ervaring gehad met iemand of met meerdere personen. Maar je snapt best zelf ook wel dat dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo is.
Oh je bent er zo één.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
O dat is wel vervelend dan. Wij zijn er echt heen geweest, hebben rondleiding gehad door het kamp.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wij zijn daar niet geweest. Wij zaten in een kamertje naar een mevrouw te luisteren. Uren lang.
siddha de atheistquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Min-e het volgende:
Waar is Siddha? Ik mis een oudere, wijzere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik was benieuwd naar hoe bloembollen smaaktenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het wel hoor, wij hebben het ook al jaren over de wo2 gehad... dat ben je wel zat na een tijdje
Is ook onrechtvaardig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.
Echt niet, vrouwen letten echt wel op hoe je handen eruit zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen mogen afgekloven nagels hebben.
Anders wil het er bij de jeugd van tegenwoordig gewoon niet inkomen, het gaat het ene oor erin en het andere er weer uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het wel hoor, wij hebben het ook al jaren over de wo2 gehad... dat ben je wel zat na een tijdje
Ja dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
siddha de atheistDe mens is zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
siddha de atheistSo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan zal ik er weer beter op gaan letten. Maar soms heb je van die momenten... ik lijk wel een junkiequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Echt niet, vrouwen letten echt wel op hoe je handen eruit zien.Is echt een afknapper als je dat ziet, hoor.
Duitsland die zich nog steeds schuldig voelt over Israëlquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Het heeft een behoorlijke stempel gedrukt op de Nederlandse geschiedenis en in een multiculturele samenleving is het misschien handig om er op te wijzen waar onderlinge haat en onbegrip uiteindelijk in het slechtste geval zou kunnen leiden.
Je moet het ook los kunnen zien van het huidige beleid van Israël.
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me snapt.Dat wijf dat m'n moeder naar school riep, mag me gewoon echt niet. Ze riep me om 1 zin naar school! "ik begin een hekel aan joden te krijgen omdat de lessen altijd over joden gaan". En nee ik verzin het niet dat ze een hekel aan me heeft, m'n moeder zegt het ook en die zegt zoiets niet snel.
niet zo makkelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kopieerde je reactie, hij kon net zo makkelijk hier
Is het zo slecht voor je tanden dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.
Maar hij wil er nu nog even van genieten/
Is het slecht voor je tanden...?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.
Maar hij wil er nu nog even van genieten/
Bij ons ook, maar wel rare volgorde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Ayca het volgende:
[..]raar mens..
Er zijn genoeg andere belangrijke dingen geweest maar daar ging het nooit overgelukkig is het dit jaar wat anders
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen (bij overmatig gebruik).quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het slecht voor je tanden...?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen.
Ik bijt al meer dan 7 jaar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen.
Teennagel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik bijt nog iets veel ergers dan nagel..help me
WTFquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Teennagel?dat heb ik serieus ooit gehoord
dat mensen dat doen
neequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Teennagel?dat heb ik serieus ooit gehoord
dat mensen dat doen
tachtigjarige oorlog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef SatinCare het volgende:
In de 3 jaar dat ik geschiedenis heb gehad op de middelbare school hebben we het alleen over de beide wereldoorlogen gehad, over Amerika en over Indonesië. Meer niet
Wat bedoel je met je nagelriemen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik bijt jij nagelriemen? ik bijt mn nagels niet, maar mn nagelriemen (nagels tijd terug mee gestopt), ik ben NU gestopt, niet vanwege m'n tanden, maar het ziet er niet uit..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, totaal uit het niets: het lijkt me grappig om een keer 'pot verwijt de ketel' te zeggen in de Lesbeau SC.
Mensen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik bijt nog iets veel ergers dan nagel..help me
Laat em, vrijheid van signatures.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het staat in zn signature zo trots is hij er op
Waarom doe je dat in Godsnaam?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doen
ik heb je homoposts gelezen..![]()
zo heet dat toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je nagelriemen?
Dat hebben we in groep 8 gehad herinner ik me nuquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje vertelde mij dat een juffrouw uit een andere klas die bij hen inviel eerst de prut uit haar neus haalt, het dan in de boter doet en vervolgens opeet. In de klas.
![]()
![]()
Vast een grap.......quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje vertelde mij dat een juffrouw uit een andere klas die bij hen inviel eerst de prut uit haar neus haalt, het dan in de boter doet en vervolgens opeet. In de klas.
![]()
![]()
Hou op hou op hou op!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had vroeger een klasgenoot die mij vertelde dat hij de roodbruine stukjes het lekkerste vond
sorry..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in Godsnaam?
Waarom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had vroeger een klasgenoot die mij vertelde dat hij de roodbruine stukjes het lekkerste vond
Dat witte velletje bij het begin vna je nagel, of gewoon het vel bij de uiteindes?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zo heet dat toch?
dat randje rondje nagel enzo
Bangmakerij hoop ik..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Van erge vormen van nagelbijten kun je op de lange termijn zelfs kaakproblemen krijgen.
En om de daad bij het woord te voegen demonstreerde hij hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hou op hou op hou op!!!!!!!!!!!!!!!!
hele cirkel rondom m'n nagel maak ik kapotquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat witte velletje bij het begin vna je nagel, of gewoon het vel bij de uiteindes?
Ik pulk vaak met mijn duimnagel aan mijn andere angels, ik kan er niks aan doen, het is gewoon een tic
Ik heb een knakkende kaakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Van erge vormen van nagelbijten kun je op de lange termijn zelfs kaakproblemen krijgen.
dit had ik ook gelezen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt zelfs dat op de langere termijn sommige nagelbijters zijn veranderd in kikkers.
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat hebben we in groep 8 gehad herinner ik me nu. De Franse revolutie hebben we ook besproken, maar volgens mij was dat ook basisschool, want ik herinner me dat ik daar een kinderboekje over heb gelezen
Moet je ze erna zoenen zodat ze in een prins veranderen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt zelfs dat op de langere termijn sommige nagelbijters zijn veranderd in kikkers.
WIj hadden Nederlands Indië en Europese Oorlogen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.De jaren ervoor waren nog leuk en interessant.
Wel als ik jullie posts over eten lees.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een beetje groen aan het worden toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik hoor er wel thuis. Kijk hoe vals ik kan zijn:quote:
quote:Şen .. zegt (20:51):
welke uggs zijn mooi
Şen .. zegt (20:51):
hoi
Ali zegt (20:52):
HAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHHAHAHA
AHAHAHAHHAHAHAHHAAH
mooie uggs
goeie
eet ook een stukje voor mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga even chocolade halen beneden..
Dit is gewoon terecht, ik had precies hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoor er wel thuis. Kijk hoe vals ik kan zijn:
[..]
Daar is paracetamol voor uitgevonden!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
Ik haat hoofdpijn.Dit wilde ik even met jullie delen.
Ik heb geschiedenis alleen in de onderbouw gehad en het was echt altijd mijn lievelingsvakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.De jaren ervoor waren nog leuk en interessant.
Nee, is echt waar. Nagelbijters gaan tijdens de daad meestal een scheve bek trekken. Op de lange termijn krijg je daar dus last van.quote:
GTA spelen zekerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Was een hoax.
Ik ga morgen naar de bieb.
Joah ik heb er net 2 opquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar is paracetamol voor uitgevonden!
Uggs moeten branden in de hel, zo ook uggsdragers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
als je er om die reden thuis hoort, ben ik ook een homo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
ik haat leven, dat wilde ik met jou delen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
Ik haat hoofdpijn.Dit wilde ik even met jullie delen.
babyuggs zijn wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uggs moeten branden in de hel, zo ook uggsdragers.
Rookert met z'n uggs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leun dan achterover, en wacht tot ze inwerken.
Ik ken mensen die het al 25 jaar doen en nergens last van hebben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is echt waar. Nagelbijters gaan tijdens de daad meestal een scheve bek trekken. Op de lange termijn krijg je daar dus last van.
Ik soms ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haat leven, dat wilde ik met jou delen..
Vrijwillige keus klinkt als een pleonasmequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet morgen een presentatie houden. Maar het was een vrijwillge keus, als ik het morgen doe hoeft het helemaal niet meer voor dat vak
De ouders van baby's die uggs dragen zullen ook branden en hard. Puur omdat ze een weerloos kind vrijwillig als een kneus eruit laten zien.quote:
Halloooquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef siddha het volgende:
Hallo edele Turkjes en de paar verdwaalde Neder Saksen
Ik ben ook maar een arme allochtoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrijwillige keus klinkt als een pleonasme
Met alleen je monitor aan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.
doe je laptop dan uit, dat felle licht is niet goed voor je! Of doe een van je zonnebrillen op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
kom we gaan samen naar een flat..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik soms ookdat wilde ik ook met jou delen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Dat is niet lief van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De ouders van baby's die uggs dragen zullen ook branden en hard. Puur omdat ze een weerloos kind vrijwillig als een kneus eruit laten zien.
Wat wil je wat we doen met deze informatiequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Met alleen je monitor aan?denk dat je daardoor juist meer hoofdpijn gaat krijgen
je hoeft er niets mee te doen nerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wil je wat we doen met deze informatie
Heu Mintjequote:
als je de uggs in de fik steekt komt de rest wel vanzelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan slapen, het is maar een idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamer![]()
Als ik hoofdpijn heb moet ik gewoon in mijn kamer liggen, licht uit, deur dicht, helemaal stil, en dan wachten....
Je weet dat het geconcentreerd staren naar een laptopscherm als enige bron van licht alles teniet doet wat je nu probeert hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamer![]()
Als ik hoofdpijn heb moet ik gewoon in mijn kamer liggen, licht uit, deur dicht, helemaal stil, en dan wachten....
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Baby's zijn lief.
Baby uggs zijn een schande voor de mensheid.
Ok, die zijn wel een beetje grootquote:
Ik hoop dat je van warmte houdtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat is niet lief van je![]()
Ik ga mijn kinderen later ook uggs aandoen
het gaat om de gedachtequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gedaan![]()
maar dat voel jij niet..
je nagel is een nerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je hoeft er niets mee te doen nerd
Doe de brightness van je monitor wat omlaag. Scheelt een hoop koppijn. Heb ik ook een paar maanden terug ontdekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
verkeerde smileyquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat is niet lief van je![]()
Ik ga mijn kinderen later ook uggs aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |