Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zei je over Joden?
Ik zou niet eens een mening kunnen geven over ze, ik heb er nog nooit 1 gesproken of 'last' van gehad
Van enkelvoud naar meervoud springen in 1 zin, gaat lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK BEN EEN FUCKING RACIST
ik moet de goede nog tegenkomen
het is niet zo dat ik een Marokkaan zou wegsturen hoor..![]()
Ik heb een Marokkaanse vriendin en ze zijn zo vuil en schijnheilig..
Goh, waarom zou je in Berlijn nou over de Joden gaan leren...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......![]()
slijmbal
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, omdat iedere les geschiedenis over joden gaat, al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang. Joden joden joden joden. Met excursie naar Berlijn ging het ook over joden. We moesten fucking 2 uur lang naar een verhaal over joden luisteren. Hier heb ik serieus problemen mee gekregen. KUTHOLLANDERS .......![]()
slijmbal
ja lekker generaliseren toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van enkelvoud naar meervoud springen in 1 zin, gaat lekker
Roooooooooooooooooooodquote:
dat is waar, maar ik had het misschien iets te fel verwoord door te zeggen dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, maar dan nog is het geen reden om m'n moeder daarvoor op een lang, dom, onzin gesprek te roepen. Ze belde m'n moeder en zei dat er iets ergs was..?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, waarom zou je in Berlijn nou over de Joden gaan leren....
ja blablalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]![]()
Niet echt tactisch, zie je zelf ook wel in denk ikMaar goed
Als iemand zich herhaaldelijk negatief uitlaat over allochtonen, dat lijkt me dat precies hetzelfde zou gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik had het misschien iets te fel verwoord door te zeggen dat ik een hekel aan joden begon te krijgen, maar dan nog is het geen reden om m'n moeder daarvoor op een lang, dom, onzin gesprek te roepen. Ze belde m'n moeder en zei dat er iets ergs was..?
Nou, ik anders ook. Zal ik jouwe ook even doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon helemaal toppie!
Kom we gaan er samen heen joden kijken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef SatinCare het volgende:
I LOVE BERLIJNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik vind generaliseren gewoon zwak, dat er zat Marokkaanse kuttokkies zijn hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja lekker generaliseren toch.![]()
De Marokkaan geeft het zelf ook toe.. maar dan vind je het vast niet erg, kruip nog dieper in hun kont ok.
nee is niet gebeurd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand zich herhaaldelijk negatief uitlaat over allochtonen, dat lijkt me dat precies hetzelfde zou gebeuren.
Of shoppenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kom we gaan er samen heen joden kijken..
jij bent zwak, met je zwak voor Marokkanenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind generaliseren gewoon zwak, dat er zat Marokkaanse kuttokkies zijn hoef je mij niet te vertellen
Dat is wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Of shoppen![]()
![]()
![]()
Is veel leuker in Berlijn. Ik heb echt de excursie van mijn leven gehad in Berlijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |