Damn, dat worden mooie vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef het maar wat tijd. Straks is iedereen kwart Mocro, kwart Turk, kwart Indo en kwart NL.
Ik ga ze hersenspoelen, ben je gek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoon/dochter verliefd wordt op een marokkaan!
Boodschappen doen, serieusquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm ok, valt me vaak op dat Turkse moeders het Nederlands beter beheersen dan Turkse vaders. Misschien ook een sociaal iets.
De jeugd wordt steeds rebelser, wacht maar tot ze gaan puberen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga ze hersenspoelen, ben je gek..
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies in huis zoals in '1984'?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dictator ben, dan zul je zien wat er gebeurt met taalverloederaars!
Ik zou het serieus niet leuk vinden als ze met een Marokkaan thuis komen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De jeugd wordt steeds rebelser, wacht maar tot ze gaan puberen!
Gezamelijke ochtendgymnasitiekquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies zoals in 1984?Als iemand een taal- of spellingfout maakt, krijgen ze meteen de Sprachpolizei aan de deur...
Bijvoorbeeld. Taalfouten maken betekent dan 10 jaar naar een militair internaat, waar je de nodige bijschaving krijgt. Mensen die vervolgens nog een fout maken krijgen levenslang in een isolatiecel Nederlandse taalcursussen voor beginners te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die toezichtstelevisies zoals in 1984?Als iemand een taal- of spellingfout maakt, krijgen ze meteen de Sprachpolizei aan de deur...
Als het een Turk zou zijn bij mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet leuk vinden als ze met een Marokkaan thuis komen..![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2 ik sta ook maar een 7 voor Nederlands..Haal wel altijd voldoendes, maar toetsen over de theorie meestal een 6,5.
BOEIENDquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het een Turk zou zijn bij mij![]()
Hoe voelt dit?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BOEIEND
Je lijkt m'n lerares wel. Ik zei iets over joden en zij begon over hoe ik het zou vinden als ze Turken op het bord zou schrijven
BOEIENDDDDDDDDDDDDDdd
Ik wil gewoon geen Marokkaan in mijn huis. Puntje uit.
Beter dat een Turk ook niet bij jou thuis komt.
Op dit lied:quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onder aanvoering van Wik.EINZ, ZWEI, POLIZEI!!!
Wat gebeurt er met jullie........quote:
Wat zei je over Joden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BOEIEND
Je lijkt m'n lerares wel. Ik zei iets over joden en zij begon over hoe ik het zou vinden als ze Turken op het bord zou schrijven
BOEIENDDDDDDDDDDDDDdd
Ik wil gewoon geen Marokkaan in mijn huis. Puntje uit.
Beter dat een Turk ook niet bij jou thuis komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |