quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tot vanavond he, succesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
Nou mij zie je hier niet meer tot en met vrijdag. Moet 400 pagina's lezen en een essay erover schrijven. Kusjes.
Zoals ik al zei, tot vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik lees net op internet dat je binnen 4-8 uur wel 400 pagina's kan lezen. al ik daarvan uitgaan?
Succesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
Nou mij zie je hier niet meer tot en met vrijdag. Moet 400 pagina's lezen en een essay erover schrijven. Kusjes.
Als je jezelf opsluit, ver weg van alle technologie en communicatiemiddelen, mischien welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik lees net op internet dat je binnen 4-8 uur wel 400 pagina's kan lezen. al ik daarvan uitgaan?
Afgezien dat ik een 5 had voor een tentamen waarvan ik dacht dat ik hem goed gemaakt had, niet meer kon reageren op een kamer en uiteindelijk toch wel, mijn portemonnee was vergeten op weg naar training zodat mijn moeder zo lief moest zijn om mijn portemonnee te brengen en boos op me was, gaat het verder goedquote:
Biebquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je jezelf opsluit, ver weg van alle technologie en communicatiemiddelen, mischien wel.
Dat klinkt niet zo goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Afgezien dat ik een 5 had voor een tentamen waarvan ik dacht dat ik hem goed gemaakt had, niet meer kon reageren op een kamer en uiteindelijk toch wel, mijn portemonnee was vergeten op weg naar training zodat mijn moeder zo lief moest zijn om mijn portemonnee te brengen en boos op me was, gaat het verder goed
Met jou?
Moe, maar niet slaperig, it's a bitchquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo goed.
Met mij gaat het goed, maar ik moet wel overleven op 4 uur slaap van gisteravond. Zinnen produceren kost veel meer moeite dan normaal, maar ben verder niet slaperig.
Dan gaat hij stiekem naar het playstationhoekje, lekker PES-competities spelenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gaat hij stiekem naar het playstationhoekje, lekker PES-competities spelen.
En nu bedenken wat je had gezegd als ze na 2 dagen thuis was en de 3e dag was er wél watquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, rare verhalen uit het ziekenhuis.
Mijn zus is 4 dagen opgenomen geweest (totaal niet ziek ofzo) ze hebben bloed afgenomen en een rontgen foto gemaakt, en een paar zalven getest op haar.
Maar alles was schoon en het gaat blijkbaar vanzelf over dus ze mag morgen weer weg.
Waarom ze opgenomen is blijf ik een raadsel vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |