jij bent zwak, met je zwak voor allahquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij bent zwak, met je zwak voor Marokkanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben van het mannelijke geslachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou, ik anders ook. Zal ik jouwe ook even doen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, wat vind je van de Holocaust?
Het tripje naar dat concentratiekamp net buiten Berlijn (weet niet of jij daar ook bent geweest) vond ik echt geweldig. Na al die verhalen over die kampen, de verhalen over de vervolgingen etc. etc. tijdens geschiedenislessen, vond ik het echt geweldig dat live te zien en mee te maken. Ik was echt diep onder de indruk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.Mijn excursie (behalve de les over joden) was ook vet. In Parijs helemaal, maar dat lag aan de mensen.
Deze vraag, deze smiley.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan ze wel even voor je vijlen en polijsten. Glimmen ze weer mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben van het mannelijke geslacht.
Echt heel naar, je hebt een slechte ervaring gehad met iemand of met meerdere personen. Maar je snapt best zelf ook wel dat dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee is niet gebeurd.![]()
ik ben vorig jaar "gepest" (lees knijpers naar m'n hoofd gekregen, iedere dag foto's van verrotte plekken in Turkije, nagedaan worden en blabla), nooit is er iets tegen die gasten gezegd. Eentje heeft nog gedronken op school en gekotst tijdens de toets, gedronken om mij te slaan, dat wijf ontkende gewoon dat hij had gedronken. Hij heeft het zelf bekend. Tering wijf.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
jij bent zwak, met je zwak voor allahKlopt, de mens is zwak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
één man had wel een mooi speech.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
Typisch dat we het hierover hebben op de UN Holocaust Memorial Day
Die goeie ouwe tijd van 40-45?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Beetje nostalgisch aan het doen allemaal?
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang volquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik kan ze wel even voor je vijlen en polijsten. Glimmen ze weer mooi
Wij zijn daar niet geweest. Wij zaten in een kamertje naar een mevrouw te luisteren. Uren lang.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Het tripje naar dat concentratiekamp net buiten Berlijn (weet niet of jij daar ook bent geweest) vond ik echt geweldig. Na al die verhalen over die kampen, de verhalen over de vervolgingen etc. etc. tijdens geschiedenislessen, vond ik het echt geweldig dat live te zien en mee te maken. Ik was echt diep onder de indruk!
O wat slecht van je zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang vol. Bij een film, of als ik me verveel kan ik mijzelf niet in de hand houden
.
Haha, je zei 'in de hand houden'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb soms hele nette nagels (van nature), maar dat houd ik nooit lang vol. Bij een film, of als ik me verveel kan ik mijzelf niet in de hand houden
.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je zei 'in de hand houden'.
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt heel naar, je hebt een slechte ervaring gehad met iemand of met meerdere personen. Maar je snapt best zelf ook wel dat dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo is.
Oh je bent er zo één.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
O dat is wel vervelend dan. Wij zijn er echt heen geweest, hebben rondleiding gehad door het kamp.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wij zijn daar niet geweest. Wij zaten in een kamertje naar een mevrouw te luisteren. Uren lang.
siddha de atheistquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Min-e het volgende:
Waar is Siddha? Ik mis een oudere, wijzere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik was benieuwd naar hoe bloembollen smaaktenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het wel hoor, wij hebben het ook al jaren over de wo2 gehad... dat ben je wel zat na een tijdje
Is ook onrechtvaardig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.
Echt niet, vrouwen letten echt wel op hoe je handen eruit zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen mogen afgekloven nagels hebben.
Anders wil het er bij de jeugd van tegenwoordig gewoon niet inkomen, het gaat het ene oor erin en het andere er weer uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het wel hoor, wij hebben het ook al jaren over de wo2 gehad... dat ben je wel zat na een tijdje
Ja dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit waren gewoon Nederlanders, die was ik niet aan het generaliseren. Het ging er om dat m'n moeder op school werd geroepen omdat ik iets over joden zei (ik haat joden niet, maar vind het niet leuk dat de lessen altijd over joden gingen, was 1 fucking zin!), maar die kinderen werd niets gedaan, terwijl ze me pestten om het Turk zijn.
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
siddha de atheistDe mens is zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
siddha de atheistSo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan zal ik er weer beter op gaan letten. Maar soms heb je van die momenten... ik lijk wel een junkiequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Echt niet, vrouwen letten echt wel op hoe je handen eruit zien.Is echt een afknapper als je dat ziet, hoor.
Duitsland die zich nog steeds schuldig voelt over Israëlquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Het heeft een behoorlijke stempel gedrukt op de Nederlandse geschiedenis en in een multiculturele samenleving is het misschien handig om er op te wijzen waar onderlinge haat en onbegrip uiteindelijk in het slechtste geval zou kunnen leiden.
Je moet het ook los kunnen zien van het huidige beleid van Israël.
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me snapt.Dat wijf dat m'n moeder naar school riep, mag me gewoon echt niet. Ze riep me om 1 zin naar school! "ik begin een hekel aan joden te krijgen omdat de lessen altijd over joden gaan". En nee ik verzin het niet dat ze een hekel aan me heeft, m'n moeder zegt het ook en die zegt zoiets niet snel.
niet zo makkelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kopieerde je reactie, hij kon net zo makkelijk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |