Ja, we weten nu wat de een wil en de ander niet, en we laten ook niks sudderen, we praten dingen eerst uit voordat we met iets anders verder gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat ook omdat je elkaar gewoon beter leert kennen? Ik heb nu het idee dat ik wel zie wanneer hij iets kut vindt maar dat hij totaal niet ziet wanneer ik geėrgerd ben.
Ben je gek!!!!? Dit moet bewaard blijven voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
en nu gewoon niet meer over doorgaan, dan bloedt het wel dood
Ik zou deze relatie bestempelen als iets leuks voor zolang het duurt, maar niet de illusie hebben dat je je soulmate hebt gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja meestal nergens over, over domme kleine dingendie dan geheel uit de hand lopen.
[..]
Is dat ook omdat je elkaar gewoon beter leert kennen? Ik heb nu het idee dat ik wel zie wanneer hij iets kut vindt maar dat hij totaal niet ziet wanneer ik geėrgerd ben.
[..]
Ja wij praten er dus niet meteen over en dan krijg je situatieswant als we erover praten dan komen we er gewoon niet uit..
jaquote:
Leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al 5,5 jaar met m'n 1e vriend, true story
Is er toch nog een lichtpuntje voor mij als jij er ook niet in wilt staan.quote:
Met mijn username hoor ik bovenaan te staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat zou ook eens niet moeten met zo'n username.
Kut, ik moest nog tankenquote:
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
gvd heeft iedereen hier een relatie of wat
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
JE WIL HET NIET TOEGEVEN, MAAR JE VIND HET HEEL ERG.
Nee hoor, alleen de mensen die ook buiten komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
Ik dacht dat je Camilla Belle bedoeldequote:
ik kom ook wel eens buitenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de mensen die ook buiten komen
Je moeder op een houtvlot.quote:
Foutje ą la Alberto?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef S.Seagal het volgende:
haha. Leren om schoenen in het openhaard gooien.
Die pa is ook wel echt een motherfucker zeg, wat een kinderachtige kerelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef S.Seagal het volgende:
haha. Leren om schoenen in het openhaard gooien.
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
Voor een bosje bloemen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.
zou bt dat dan ook willenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.
Geef deze website aan je vriend als je jarig bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
Mja, als er een keer irritaties zijn is het meestal dat we gewoon even heel kortaf tegen elkaar doen (5 minuten ofzo), Dan negeren we elkaar, en bedenken dan hoe dom het is en dat het nergens over ging, zeggen sorry en geven een kus
![]()
Chai en Japsnars zijn geband.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Nou php ook nog hier en er is 1 kaste compleet
Hij is er weer hoor. Toch niet ik zie het verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik, als neutrale toeschouwer, moest gniffelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
php heeft besloten niet meer onder zijn naam te gaan posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Kutquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
Mja, als er een keer irritaties zijn is het meestal dat we gewoon even heel kortaf tegen elkaar doen (5 minuten ofzo), Dan negeren we elkaar, en bedenken dan hoe dom het is en dat het nergens over ging, zeggen sorry en geven een kus
![]()
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.quote:
Of Krentenbol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.
of jb natuurlijk je moet het immers op een oude fiets lerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.
lelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Geef deze website aan je vriend als je jarig bent.
http://ichica.nl/
En jij vind het raar dat je niet scoort.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
of jb natuurlijk je moet het immers op een oude fiets leren
Bwhehe, daar gaat de "Top Notch"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.
Hee Ado!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut![]()
Na 5 jaar is het alleen nog maar een kus dus?![]()
Nu neuken we nog als beesten nadien en heeft ze de striemen in de rug staan nadien
Nou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.
Niet gevreesd, nog steeds lots of sexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut![]()
Na 5 jaar is het alleen nog maar een kus dus?![]()
Nu neuken we nog als beesten nadien en heeft ze de striemen in de rug staan nadien
Wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bwhehe, daar gaat de "Top Notch"
Of Mirre. Komt dicht in de buurt van necrofilie maar nog wel lekker warm, wat wel zo fijn is in deze tijd van het jaar.quote:
Elke dag nieuwe aanbieding heaquote:
ehh, neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
Ah, is dat een soort ibood?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat is dan ook de aanbieding van vandaag hč.
No wai dat jij nog nooit gebanned benquote:
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoiresquote:
denk dat er niet veel over blijft dan iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bwheheequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor dames.quote:
chai dan ?quote:
Of heren die de weg kwijt zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor dames.
Of heren die een cadeautje willen kopen voor hun dames.
Jawel, allebei, maar wat hebben die volgens jou precies hier te zoeken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind nog niet kan lezen.
koop dan gewoon wat op asosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoires
Je moet het eens proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
chai dan ?
ow wacht dan krijg ik alberto stegeman achter mij aan![]()
MAAR ZE IS MINDERJARIG EN JIJ WOU DAAR SEKS MEE HEBBEN
SCHANDALIG
Het zal ook bij proberen blijven, vrees ik.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, allebei, maar wat hebben die volgens jou precies hier te zoeken dan?
is goed hoeveel voor nzc ?quote:
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
En staat er ook wel eens daadwerkelijk iets leuks bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoires
En ook het laatste wat hij ooit geprobeerd heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal ook bij proberen blijven, vrees ik.
Gast, sluit jij gewoon je computer en je leven afquote:
ze staat dus niet te verroesten op het stationquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!
Is het er eentje met goed opgepompte banden en zonder krassen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou ik worden geband.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai dat jij nog nooit gebanned ben
Zolang de Duitsers er maar niet aan hebben gezeten, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
INTERNET THOUGH GUYquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ook het laatste wat hij ooit geprobeerd heeft.
Voor stoken?quote:
De heer gers is hard op weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon en ik staan wel erg alleen zeg.
Ja?quote:
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet gevreesd, nog steeds lots of sex![]()
Maar wij maken gewoon geen knallende ruzie waar goedmaakseks bij hoort, er valt gewoon eigenlijk niets goed te maken
Kan je voor stoken geband worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor stoken?
Voor al de THIS SHIT JUST GOT REAL?
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je voor stoken geband worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hoeft ook niet zoveel in huis te hebben om je kapot te maken.
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?quote:
Okéquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zetten
En dat is een KLB mod.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Biogarde het volgende:
zquing, ban totdat zaken in V&A zijn afgehandeld.
O SHIT!!! Eerlijk. Dit zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Daar krijgt hij de kans niet voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Clean als in wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Nee, altijd binnen gestaan en niet teveel voorgaande eigenaars gehadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
ze staat dus niet te verroesten op het station
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Is het er eentje met goed opgepompte banden en zonder krassen?
Ze is van na de oorlogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers er maar niet aan hebben gezeten, toch?
quote:
Banloosquote:
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusje zou raken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Die van de Russische import hoertjes bruiden vind ik leuker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
leuke banners die danny plaatst
Zit je te kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Je bent hem gaan onderzoeken?quote:
Dit is wel waar. Moet wel pijn doen dit soort posts.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusjes zou raken.
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet ;')
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zien![]()
Ik ben ook banloosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet
die shirts zijn cultquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Dat deed ik ook altijd, verschillende fietsen gebruiken in een week, totdat ik dit model tegenkwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.
In het weekend gebruik ik de uitgaansfiets.
Deze keer niet. Wel vorige keer. Alles met vader sluit ik buiten. Thug life jwzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Zo hey. Eerlijk, wel waterige ogen van Family Matters deze keer.
Echt? Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu donderstraal mij even uit het lijstje.
Ik heb van mn 9 notes minstens 1 positievequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
Nee, deze raakte me wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Deze keer niet. Wel vorige keer. Alles met vader sluit ik buiten. Thug life jwz
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je een grapje maakte
Ik heb ook 1 positieve. Weliswaar om moeten vragen, maar ik heb hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb van mn 9 notes minstens 1 positieve
Ik zie hem niet, of jij hebt een andere opvatting over positieve notesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ook 9 notes. Dus ik ben net zo clean.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ban = ban.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb ook 9 notes. Dus ik ben net zo clean.
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 positieve. Weliswaar om moeten vragen, maar ik heb hem.
Sorry, ik mag niks meer veranderen eraan.quote:
Na 1 keer seks ben je ook geen maagd meer, ook al is het 9 keer bij frunniken gebleven.quote:
Ey check mij g. Please.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheid
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, of jij hebt een andere opvatting over positieve notes
Teveel scrollwerkquote:
Serieus? Kut BT.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheid
Krijg je daar een note voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb 1 note omdat ik 'kanker op' heb gezegd en 1 omdat ik 'trailertrashtroll' heb gezegd, die was van gisteren trouwensEn nog 1 waarvan ik het niet weet
.
Ah kut, dat heb ik niet!quote:
meid vertelquote:
Naar?quote:
Ik zag geen g.quote:
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai, één van de eerste drie als het goed is
Leeg je prullenbak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ook uit je verwijderd map halen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ik 1 x een 48-uurs banquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
prullebak legen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wat hoe wie waar wanneer hoe?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik 1 x een 48-uurs ban
Maar het waren extreem grappige posts die deze ban veroorzaakten!!
Waarheen?quote:
Verwijderde items leeggooien n00bquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moest een beetje glimlachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag geen g.![]()
[..]
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
Hahaha. Serieus ik moet wel hard lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Ja dįįg, google maar en denk er maar even over naquote:
Wolverhampton is beter, echtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah kut, dat heb ik niet!
Wat is het spelbeeld trouwens?
Liverpool beetje beter of zie je het wel gelijk worden?
je bent toch niet uitgehuwelijkt daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weekend naar Istanbul, als cadeau voor mijn vriend.
Ja daarom. Ik heb maar 9 notes en ik ben een bad motherfucker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijkbaar. Best wel triest als je het vergelijkt met sommige dingen die hier gepost worden
Hahaha, ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Het is belangrijk om je aan je woord te houden, anders daalt je geloofwaardigheid.quote:
Zooo, leuke cadeaus geef jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zie je ze zelfs winnen of eerder gelijkspel?quote:
Mooi cadeau hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 keer de helftquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef S.Seagal het volgende:
Die Valerio. Wat een gast, hij heeft die hand daar en haalt weer weg waardoor die nek weer terug schiet. 2 keer zelfs.
JAJA gewoon omdat je geen notes van ado krijgt omdat je hem bedreigd met pikstraf als die notes zou gevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen notes
Ik ben lief
En ik vind het fijn dat je maar 1 fiets hebt op het moment Ado
Se7en.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
The Big Lebowski (kan meteen kijken) of Cidade de Deus (branden, op 3.0%)?
the big lebowskiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Ken de laatste niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Whehehe, door mij pikstraf te geven, heeft ze haar zelf er mee mee hoor. En dat weet ze, dus het komt niet eens in d'r op!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
JAJA gewoon omdat je geen notes van ado krijgt omdat je hem bedreigd met pikstraf als die notes zou geven
Hij is echt zo'n held héquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef S.Seagal het volgende:
Die Valerio. Wat een gast, hij heeft die hand daar en haalt weer weg waardoor die nek weer terug schiet. 2 keer zelfs.
Big Lebowskiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Beide zijn briljant in hun genre.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
IK ZIE EEN COMPLOTquote:
dat is wel een heel tof kado danquote:
Doen we.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar kan nog een keer bij komen als je wilt.
Ah, die naam wel ja. Niet gezien.quote:
Van zijn bankrekeningquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik vond CoG wel tegenvallen eerlijk gezegd.
Ik weet alleen dit:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Weet iemand btw hoe je bij Windows DVD Maker subs toevoegt die al bij de torrent zaten?
Ik zal even zien. Denk dat ik het wel red.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Over 143 Hyves-views geef ik een internetfeestje, wie wil er komen?
Dresscode: Mijn UI.
Wanneer?: Als ik de 10k heb bereikt.
Cadeautip: Chip Skylark-smilies die ik nog niet heb.
Mag ik ook mensen van buiten de SC meenemen of wordt het dan te druk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ja. Ik weet niet vond het gewoon minder. Maar ik ga binnenkort weer kijken, veel dingen vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Serieus?
Hij overtrof al mijn verwachtingen toen ik hem keek toen ie nog niet zo bekend was.
ben ik uitgenodigd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen is welkom, als ze maar chill zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ook mensen van buiten de SC meenemen of wordt het dan te druk?
netjesquote:
Echt zo veel. Ik weet nog wel dat ik eerst blij was met 1000. Duurde toen echt maanden. En nu jaag ik de duizenden door heen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. [ afbeelding ]
quote:
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.quote:
Dit dus:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.
quote:
Ik ook, ik geef er ook niets om, maar als ik het zie denk ik wel van, fuck, weet jewat ik met die tijd had kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar blij vind ik ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke. We zullen zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, binnenkort heb ik toch minder tijd. Ik ga naast mijn studie werken.
You'll be back. Point of no return. Once you're in, you're in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, binnenkort heb ik toch minder tijd. Ik ga naast mijn studie werken.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Zodra Lakitu, Otis, Seagal en Chuck_Norris allemaal stoppen stop ik ook.
You wish.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
You'll be back. Point of no return. Once you're in, you're in.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, die lastige heeft me op MSN net toegevoegd. IK WIN.
Ik twijfel er geen seconde aan. Wat IQM deed is bijzonder.quote:
Nee, sta nog op offline, ga zo film kijken.quote:
Ik vond jou altijd een sukkel eerst. Dus voor jou zal ik niet stoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zodra ik stop stoppen jullie allemaal.
doe maar duurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik een lamp.
En een bed en kasten. En verder even niets
waarom weet ik hier niks vanaf?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, die lastige heeft me op MSN net toegevoegd. IK WIN.
Dan ga ik ook bijzonder worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan. Wat IQM deed is bijzonder.
Wat kom je grote woorden gebruiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd een sukkel eerst. Dus voor jou zal ik niet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |