quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik hou van je. Dat weet je he. Ik vind mensen die lesbies zijn altijd vet cool omdat die doen wat ze willen.![]()
I know. Staat al op NL3.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
Family Matters komt over een kwartiertje ongeveer.
Dat is best grappigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik hou van je. Dat weet je he. Ik vind mensen die lesbies zijn altijd vet cool omdat die doen wat ze willen.![]()
Ik ben ook voor de gelijkheid van mensen, maar dit is gewoon for teh lulz.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb het gelijk behandelen van mensen hoog in het vaandel staan, dat is iets wat totaal niet gebeurt bij zo'n lijstje. Of het nou serieus is of niet, een ieder vat het anders. Ik denk dat de mensen in de laagste rangorde het als een belediging zien, met die belediging wil ik niks te maken hebben.
Ah fuck it, nu lijk ik weer zo'n serieuze trut die nooit een lolletje in haar leven heeft (wat overigens niet waar is, ik heb veel lol in het leven).
Je lijkt wel een serieuze trut.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb het gelijk behandelen van mensen hoog in het vaandel staan, dat is iets wat totaal niet gebeurt bij zo'n lijstje. Of het nou serieus is of niet, een ieder vat het anders. Ik denk dat de mensen in de laagste rangorde het als een belediging zien, met die belediging wil ik niks te maken hebben.
Ah fuck it, nu lijk ik weer zo'n serieuze trut die nooit een lolletje in haar leven heeft (wat overigens niet waar is, ik heb veel lol in het leven).
Als men waarde gaat hechten aan het in de laagste rangorde te staan horen ze daar misschien ook wel. En sorry dat ik het zeg, maar php en Lamon vragen er gewoon zelf om.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind je echt lief.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
ze was wel een geil smatje hoorquote:
Iedereen in kaste 1 t/m 3 heeft die foto al.quote:
Je overdrijft idd, de mensen die onderaan staan, weten allang dat er zo over hen gedacht wordt, daar doet zo'n lijstje niets aan af en als ze zelf wèl positief over zichzelf denken, nemen ze het niet serieus en boeit het ze niet zo. Zien ze het dus zeker niet als een belediging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
gvdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen in kaste 1 t/m 3 heeft die foto al.
Misschien overdrijf ik, maar dit is wel hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je overdrijft idd, de mensen die onderaan staan, weten allang dat er zo over hen gedacht wordt, daar doet zo'n lijstje niets aan af en als ze zelf wèl positief over zichzelf denken, nemen ze het niet serieus en boeit het ze niet zo. Zien ze het dus zeker niet als een belediging.
Als je nou onderaan staat terwijl je dat niet verwacht had, is het ook nog anders btw
Hoezoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bt, wat is dat met jou en lubberkutten?
Dat mag ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik, maar dit is wel hoe ik er over denk.
Gisteren had je het erover, vandaag kwam ik een topic tegen waar je er iets over zei, tijdje geleden meen ik ook al iets van jouw hand gezien te hebben over lubberkutten... Wat is je fascinatie daarmee?quote:
Goh. Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
Hierbij presenteer ik een voorlopige draft van de SC-kaste:
Kaste 1 (TopNotch): Breathtaking, Smart_ass, Allure_, Maisnon, 4EBE, JaniesBrownie
Kaste 2 (Geboren leiders): ynuhh, wolvendagen, BobbyB, Siniti, Hoogstaande, Japsnars, Devvie, Broekpaling, Mozy
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): /
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): NoelGallagher, jitzze, Chuck_Norris, S.Seagal, Lakitu, Otis2.0, Skylark., gers, Lamon.
Kaste 5 (Sloebers): phpmystyle, Fascination
Naar aanleiding van jullie commentaar zien we of dit de definitieve is of niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bt, wat is dat met jou en lubberkutten?
Ik ben gewoon alweer vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
Kaste 1 (TopNotch): Breathtaking, Smart_ass, Allure_, Maisnon, 4EBE, JaniesBrownie
Kaste 2 (Geboren leiders): ynuhh, wolvendagen, BobbyB, Siniti, Hoogstaande, Japsnars, Devvie, Broekpaling, Mozy
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): NoelGallagher, jitzze, Chuck_Norris, S.Seagal, Lakitu, Otis2.0, Skylark., gers, Lamon.
Wat versta je onder ruzie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan de mensen hier die een relatie hebben (rv en Otis, JB enzo) hoe vaak hebben jullie gemiddeld ruzie
?
Ik vermoed niet zo vaak als jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan de mensen hier die een relatie hebben (rv en Otis, JB enzo) hoe vaak hebben jullie gemiddeld ruzie
?
Verbale of non-verbale ruzie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
Haar vriendje slaat dr geregeld een blauw oog gok ik.quote:
ik zie mezelf op kaste 3 staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
Oké.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We misten altijd al een grapjas in deze SC. Gelukkig hebben we jou nu.
Feministenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
Dit inderdaad. Soms heel soms een discussie maar nooit schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooitalleen kleine irritaties maar we hebben nog nooit echt tegen elkaar staan schreeuwen ofzo. Heb je ruzie?
Ah tof, ik hoor er niet bijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
jij mag niet onder hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
Niet vaak, ik houd t niet bij ook moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
We hebben een tijdje dat we wat meer ruzie hadden, maar de laatste paar maanden amper nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ik wacht in spanning af of ik nu al meer dan lucht ben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Lakitu het volgende:
Op de volgende pagina komt de definitieve te staan. SPANNINGG
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Lakitu het volgende:
Nog niet gehad, maar ik heb ook pas 3 maanden een relatie. Af en toe een discussie maar het blijft altijd vriendelijk, wij zijn beide zacht van aard.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Lakitu het volgende:
BT, neem jij genoegen met een eventuele kaste 1.5?
Geen eigenlijk, ik praat er niet expres overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gisteren had je het erover, vandaag kwam ik een topic tegen waar je er iets over zei, tijdje geleden meen ik ook al iets van jouw hand gezien te hebben over lubberkutten... Wat is je fascinatie daarmee?
SNEL DOORPOSTEN DUSquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Lakitu het volgende:
Een geheime fetish?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen eigenlijk, ik praat er niet expres over!
gvd vuile teringflijsterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
Ik heb 100 posts per pagina, dit is niet de volgende paginaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
KASTE 1: TOP-NOTCH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KASTE 2: GEBOREN LEIDERS
wolvendagen, dagdag, Siniti, ynuhh, Allure_, BobbyB, Mozy
KASTE 3: HARDWERKEND VOLK (KANS OP PROMOTIE)
Hoogstaande, Japsnars, Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Chai, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, Adolescens, 4EBE
KASTE 4: NET-NIET SLOEBER
gers
KASTE 5: SLOEBERS
phpmystyle, Lamon
OBJECTIONquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
Deze staat vast, eerlijk. Ik heb er diep over nagedacht.
Sure. Thanks laki.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
Er is géén, ik herhaal géén, rangorde binnen kastes mogelijk.quote:
Ruzie, allebei boos zijn, gemene dingen zeggen etc.quote:
Hangt er vanaf wat je verstaat onder non-verbaalquote:
All the timequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nooitalleen kleine irritaties maar we hebben nog nooit echt tegen elkaar staan schreeuwen ofzo. Heb je ruzie?
Ik schreeuw nooitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Soms heel soms een discussie maar nooit schreeuwen.
Jij hoort bij JBquote:
Okayquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij mag niet onder hoor
[..]
Niet vaak, ik houd t niet bij ook moet ik zeggen
Hoe kwam het dat jullie meer ruzie hadden en hoe hield het weer op dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
We hebben een tijdje dat we wat meer ruzie hadden, maar de laatste paar maanden amper nog.
Er waren momenten waarop ik wou opgeven, ik ga niet liegen. Maar je hebt dapper gestreden en mijn pogingen hebben zich uiteindelijk uitbetaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Siniti het volgende:
Gefeliciteerd met de fipo lakitu je was met net te snel af
maar het was een goede strijd je was een waardig tegenstander
Bitchslaps en een beetje over elkaar heen plassen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder non-verbaal?
Gewoon, een periode waarin ik van alles een probleem maakte, en Chai altijd in de verdediging sprong. Met een conflict als gevolg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat jullie meer ruzie hadden en hoe hield het weer op dan?
In het geval dat ik er toch een beetje bijhoor, ik heb gemiddeld eens in de paar maanden een flinke discussie met mijn vrouwtje. Echt ruzie hebben we niet. En wat ik ook wel fijn vind, is dat we het niet laten sudderen, maar er wel gelijk over praten en weer snel tot elkaar komen en dan flinke seks hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Zo hey wat een multiquote.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ruzie, allebei boos zijn, gemene dingen zeggen etc.
[..]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder non-verbaal?
[..]
All the timehet is kut, geweldig, kut, geweldig, kut, geweldig.
[..]
Ik schreeuw nooit! Hij ook niet trouwens.
[..]
Jij hoort bij JBjullie zijn als één persoon voor me
!
[..]
Okay!
[..]
Hoe kwam het dat jullie meer ruzie hadden en hoe hield het weer op dan?
Je hebt het verdiend. Ik heb zelden zulke zware tegenstanders gehad. Ik heb diep respect voor je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er waren momenten waarop ik wou opgeven, ik ga niet liegen. Maar je hebt dapper gestreden en mijn pogingen hebben zich uiteindelijk uitbetaald.
MOOI!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
Omdat je het waard bent.quote:
Je staat bij mij ook op 1 he? En die telt.quote:
Heb jij nooit een vriendje gehad waarmee je gewoon overal ruzie over kon maken?quote:
Jaha! Met Rotterdamse kakkers die overhoop liggen met hun onderburen.quote:
Zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hoort bij JBjullie zijn als één persoon voor me
!
[..]
toch geen herhaling hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaha! Met Rotterdamse kakkers die overhoop liggen met hun onderburen.
Nee, ik ben al 5,5 jaar met m'n 1e vriend, true storyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb jij nooit een vriendje gehad waarmee je gewoon overal ruzie over kon maken?
Dank. Mijn respect gaat vooral uit naar m'n mannen, die ondanks de barre tochten van pagina 5 naar pagina 6 altijd de moed erin hebben gehouden. Met liederen, schouwspelen en andersoortig vermaak zorgden zij ervoor dat deze zware, zware strijd redelijk draagbaar werd. Ik spreek ook namens hun als ik zeg dat het me waarlijk een genoegen was. Ik wacht op onze volgende strijd vol spanning.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend. Ik heb zelden zulke zware tegenstanders gehad. Ik heb diep respect voor je.
Ja meestal nergens over, over domme kleine dingenquote:
Is dat ook omdat je elkaar gewoon beter leert kennen? Ik heb nu het idee dat ik wel zie wanneer hij iets kut vindt maar dat hij totaal niet ziet wanneer ik geërgerd ben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, een periode waarin ik van alles een probleem maakte, en Chai altijd in de verdediging sprong. Met een conflict als gevolg.
Na een tijdje is dat gewoon wat minder geworden, van allebei. Vooral omdat we er veel over hebben gepraat enzo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In het geval dat ik er toch een beetje bijhoor, ik heb gemiddeld eens in de paar maanden een flinke discussie met mijn vrouwtje. Echt ruzie hebben we niet. En wat ik ook wel fijn vind, is dat we het niet laten sudderen, maar er wel gelijk over praten en weer snel tot elkaar komen en dan flinke seks hebben![]()
Soms niet...Ja wij praten er dus niet meteen over en dan krijg je situatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want als we erover praten dan komen we er gewoon niet uit..
Weet ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je staat bij mij ook op 1 he? En die telt.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Lamon. het volgende:
Ze zijn echt I-net kastes aan het maken!
Zelfs sarcastisch of gekscherend bedoeld, KAN dit gewoon niet!
het ligt gewoon aan jezelfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja meestal nergens over, over domme kleine dingendie dan geheel uit de hand lopen.
[..]
Is dat ook omdat je elkaar gewoon beter leert kennen? Ik heb nu het idee dat ik wel zie wanneer hij iets kut vindt maar dat hij totaal niet ziet wanneer ik geërgerd ben.
[..]
Ja wij praten er dus niet meteen over en dan krijg je situatieswant als we erover praten dan komen we er gewoon niet uit..
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
In de OP van het volgende topic moet de kaste, dat snappen jullie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |