Alsof jij die inhoud weet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw mailtjes aan de admins._!
Mag natuurlijk ook altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Of sowieso stoppen met dit account, ben het gezeik en gescheld ook wel zat eigenlijk.
Maar ga sommige dingen wel missen, je moest namelijk eens weten wat ik soms in mijn postvak krijgquote:
Inderdaad. Maak een nieuwe aan. Zet een zwart wit foto van een belangrijk iemand (wetenschapper of wat dan ook) als avatar en ga een potje elitair lopen doen. Is veel leuker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Of sowieso stoppen met dit account, ben het gezeik en gescheld ook wel zat eigenlijk.
Als je toch weg gaat kan je die dingen ook wel naar mij sturenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ga sommige dingen wel missen, je moest namelijk eens weten wat ik soms in mijn postvak krijg
EYYY HARD.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Lakitu het volgende:
Hierbij presenteer ik een voorlopige draft van de SC-kaste:
Kaste 1 (TopNotch): Chuck_Norris, S. Seagal, Lakitu, Otis2.0, Skylark.
Kaste 2 (Geboren leiders): NoelGallagher, reetveter, wolvendagen, dagdag, ynuhh, Breathtaking, Allure_, Mozy
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): BobbyB, Siniti, Hoogstaande, Japsnars Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, 4ebe
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): gers
Kaste 5 (Sloebers): phpmystyle, Lamon
Naar aanleiding van jullie commentaar zien we of dit de definitieve is of niet.
Wolvendagen weer in 2? ynuhh in 2? Ik heb godverdomme ook tieten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Lakitu het volgende:
Kaste 2 (Geboren leiders): NoelGallagher, reetveter, wolvendagen, dagdag, ynuhh, Breathtaking, Allure_, Mozy
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): BobbyB, Siniti, Hoogstaande, Japsnars Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, 4ebe
Ado?quote:
Crack_ en ZH hebben het te druk met elkaar om hier te komen posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado?
Of komt die niet vaak genoeg hier? en Crack en Zotheid, maar die zijn volgens mij gwoon verdwenen
Die hebben betere tetten dan de jouwe. En jouw constante geswitch van UI's heeft de jury tot deze beslissing gebracht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wolvendagen weer in 2? ynuhh in 2? Ik heb godverdomme ook tieten.
Crack zag ik volgens mij laatst nog. Maar zie ze amper inderdaad. Net als Florian.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado?
Of komt die niet vaak genoeg hier? en Crack en Zotheid, maar die zijn volgens mij gwoon verdwenen
Dat heet afwisseling. Jij vreet toch ook niet iedere dag hetzelfde?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die hebben betere tetten dan de jouwe. En jouw constante geswitch van UI's heeft de jury tot deze beslissing gebracht.
Volgens mij zijn ze ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil er graag uit, ik ben tegen dit soort lijstjes.
Waar wil je haar?quote:
Nee, alleen mensen die nu posten.quote:
Onder zich.quote:
In de plaats van ynuhh, aangezien ze eruit wilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wil je haar?
[..]
Nee, alleen mensen die nu posten.
Ik ben topnotch en dat weet je bestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Lakitu het volgende:
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.quote:
Voor mij ben je topnotch, maar daar mogen geen vrouwen staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben topnotch en dat weet je best!
Neuken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado?
DISCRIMINATIE!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.
[..]
Voor mij ben je topnotch, maar daar mogen geen vrouwen staan
Je kent me in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.
Baby's got a temper.quote:
rv? Doe dan liever PhifeDawg. Of anders Magical.Trevor. Die vond ik veel chiller.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zit te denken aan het omhoogplaatsen van NG en rv omdat ze hier zo lang zitten. Doen?
Ik ook.quote:
Die zijn niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
rv? Doe dan liever PhifeDawg. Of anders Magical.Trevor. Die vond ik veel chiller.
Ik weet niet man. NG haat veel en RV is soms wel irritant met WD. Die moeten samen in 1 kaste. Maar ik hou mij er verder buiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zit te denken aan het omhoogplaatsen van NG en rv omdat ze hier zo lang zitten. Doen?
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
That's it sloebers. Anderhalf jaar post ik me een ongeluk en wat krijg ik? Fucking 3e kaste. Flikker maar op! Ik ben weg hier, stelletje teringhonden.
Die moet eigenlijk een aparte kaste hebben, voetvolk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik mis phpmystyle nog in het lijstje
Flikker toch op man. Ik ga dadelijk al je naaktfoto's hier posten als straf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.
Staat er in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
wordt t niet te druk dan daarboven? ik vind het nu al vrij vol...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik vrijdag wel een gaatje voor je heb
Die staat in kaste 5, naast lamon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Sloebersquote:
Siniti mag wel 2 ja en WD 3.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind em zo goed. Al vind ik dat Siniti en Bobby wel in 2 mogen.
Mag ik dan op haar plaats, Lakidinges? *puppy ogen*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu haal mij er even uit wil je, ik voel me niet verheven of wat dan ook boven de rest. Ik vind zulke lijstjes ook ronduit kinderachtig. Ik wil er niet in staan en ik wil er niks mee te maken hebben. Dank u.
Iedereen doet altijd wat ik wil, ik ben alleen wat subtiel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.
Zo serieus moet je het niet nemen manquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu haal mij er even uit wil je, ik voel me niet verheven of wat dan ook boven de rest. Ik vind zulke lijstjes ook ronduit kinderachtig. Ik wil er niet in staan en ik wil er niks mee te maken hebben. Dank u.
y so srs?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
En Chai erin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties tot nu toe zijn 1 plaats omhoog voor BT, NG, rv, Siniti en BobbyB. En verwijderen van ynuhh omdat die niet van lijstjes houdt.
Doen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind em zo goed. Al vind ik dat Siniti en Bobby wel in 2 mogen.
Te vol man.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties tot nu toe zijn 1 plaats omhoog voor BT, NG, rv, Siniti en BobbyB. En verwijderen van ynuhh omdat die niet van lijstjes houdt.
Doen?
Foto's of leugens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Mozy het volgende:
Over Emimich gesproken.
Ik woon bij hem in de buurt, dat jullie het weten.
Ah ja. Zij mag in 3 omdat ze niet zo lang hier post.quote:
Dat lijkt er meer op jaquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Doen?
Alleen mensen in kaste 5 zijn mensen die er niet toe doen, en mensen is kaste 4 lachen we uit omdat maagd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Omdat ik het kinderachtig vind, of het nou serieus is of niet. Nu lijkt het net alsof de mensen in de laagste rang mensen zijn die er niet toe doen, terwijl zij net zoveel mens zijn als iedereen hier.
Maar ach, zo denk ik er over.
Nou, over sommigen twijfel ik toch echt wel eens of ze wel 100% mens zijn hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Omdat ik het kinderachtig vind, of het nou serieus is of niet. Nu lijkt het net alsof de mensen in de laagste rang mensen zijn die er niet toe doen, terwijl zij net zoveel mens zijn als iedereen hier.
Maar php en lamon doen er toch ook niet toe?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Het is geen India hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Ja, ik verdien die plaats.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Doen?
Wat doet BP dan in 3?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alleen mensen in kaste 5 zijn mensen die er niet toe doen, en mensen is kaste 4 lachen we uit omdat maagd.
I see no problem.
Doe ons 5 daar dan. En dan een kaste 1.5 met RV, BT en NG.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Lakitu het volgende:
Kaste 1 wordt dan wel heel vol, daar ben ik het mee eens. Twijfels, twijfels.
Mij noemen ze machine vanwege mijn ripped body.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, over sommigen twijfel ik toch echt wel eens of ze wel 100% mens zijn hoor
Hmm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Doe ons 5 daar dan. En dan een kaste 1.5 met RV, BT en NG.
Gebruik jij het woord Ripped en je vernoemt daarbij niet mijn naam? Excuizz me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Mij noemen ze machine vanwege mijn ripped body.
Ik wilde credits vermelden aan jou in de volgende post, aangezien je een eigen post waardig bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gebruik jij het woord Ripped en je vernoemt daarbij niet mijn naam? Excuizz me.
Ik hou van je. Dat weet je he. Ik vind mensen die lesbies zijn altijd vet cool omdat die doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:00 schreef Fascination het volgende:
Bwehehe.Ik ga ook eens even een versie van de kaste maken.
Ik zie niet in waarom jij in 1 zou moeten en ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Doe ons 5 daar dan. En dan een kaste 1.5 met RV, BT en NG.
Ik zie het wel duidelijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom jij in 1 zou moeten en ik niet![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:03 schreef Siniti het volgende:
dit geslijm begint wel heel erg te worden!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |