Onder zich.quote:
In de plaats van ynuhh, aangezien ze eruit wilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wil je haar?
[..]
Nee, alleen mensen die nu posten.
Ik ben topnotch en dat weet je bestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Lakitu het volgende:
Hierbij presenteer ik een voorlopige draft van de SC-kaste:
Kaste 1 (TopNotch): Chuck_Norris, S. Seagal, Lakitu, Otis2.0, Skylark.
Kaste 2 (Geboren leiders): NoelGallagher, reetveter, wolvendagen, dagdag, ynuhh, Breathtaking, Allure_, Mozy
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): BobbyB, Siniti, Hoogstaande, Japsnars Smart_Ass, Fascination, jitzze, Maisnon, Broekpaling, Devvie, JaniesBrownie, 4ebe
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): gers
Kaste 5 (Sloebers): phpmystyle, Lamon
Naar aanleiding van jullie commentaar zien we of dit de definitieve is of niet.
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.quote:
Voor mij ben je topnotch, maar daar mogen geen vrouwen staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben topnotch en dat weet je best!
Neuken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado?
Of komt die niet vaak genoeg hier? en Crack en Zotheid, maar die zijn volgens mij gwoon verdwenen
DISCRIMINATIE!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.
[..]
Voor mij ben je topnotch, maar daar mogen geen vrouwen staan
Je kent me in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je post nog niet lang genoeg. Maar ga zo door.
Baby's got a temper.quote:
rv? Doe dan liever PhifeDawg. Of anders Magical.Trevor. Die vond ik veel chiller.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zit te denken aan het omhoogplaatsen van NG en rv omdat ze hier zo lang zitten. Doen?
Ik ook.quote:
Die zijn niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
rv? Doe dan liever PhifeDawg. Of anders Magical.Trevor. Die vond ik veel chiller.
Ik weet niet man. NG haat veel en RV is soms wel irritant met WD. Die moeten samen in 1 kaste. Maar ik hou mij er verder buiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zit te denken aan het omhoogplaatsen van NG en rv omdat ze hier zo lang zitten. Doen?
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
That's it sloebers. Anderhalf jaar post ik me een ongeluk en wat krijg ik? Fucking 3e kaste. Flikker maar op! Ik ben weg hier, stelletje teringhonden.
Die moet eigenlijk een aparte kaste hebben, voetvolk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik mis phpmystyle nog in het lijstje
Flikker toch op man. Ik ga dadelijk al je naaktfoto's hier posten als straf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.
Staat er in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik mis phpmystyle nog in het lijstje
wordt t niet te druk dan daarboven? ik vind het nu al vrij vol...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |