quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef Leghorn. het volgende:
Kent iemand deze baas nog?Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat het een mens is. Anderen zeggen dat God hem op aarde heeft geplaatst. Anderen zeggen dat hij al honderden jaren op deze aardbol rondzwerft. Who knows.
Geeft niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's a joke. I say, that's a joke, son.
Werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Rechterklik -> Afbeelding openen in nieuwe tabblad -> tada
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
AlbertoOngeveer de tijd dat ik op FOK kwam.
Toen pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
AlbertoOngeveer de tijd dat ik op FOK kwam.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Geeft niet.Ah, nu wel. Mooi is dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noem je 2002 of 2003 pas?quote:
Nou ja. als je bedenkt dat fok toen al 3 jaar bestond.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Noem je 2002 of 2003 pas?
Ik zat toen zo ongeveer in de brugklas.
Komt die niet uit die 70s pron die suitable for work was?quote:
Ik had in 2000 nog inbelverbinding.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou ja. als je bedenkt dat fok toen al 3 jaar bestond.
Oke...vet.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik had in 2000 nog inbelverbinding.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Siniti het volgende:
Wtf
Een digitaal krantenartikel over alberto
http://www.trouw.nl/krant(...)1/Check_de_park.html
Ik ook. Van TMF Web.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik had in 2000 nog inbelverbinding.
Too much info.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef S.Seagal het volgende:
Laki. Schiet op g. Ik heb mijn lul al in mijn hand.
HOU JE BEK!! MET JE LELIJKE OGEN DIE NAAR BOVEN GAAN!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Too much info.
Waarschijnlijk moet ie eerst nog afwassen van mama.
Wat houdt dat nu weer in?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HOU JE BEK!! MET JE LELIJKE OGEN DIE NAAR BOVEN GAAN!!
Ja. Link?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is grappig. Dat meisje, heb jij dat filmpje gemist?
Die ken je echt wel, dat ene kutkind dat dan geïnterviewd wordt ofzo en dat ze dan flipt en de grootst mogelijke bek ooit geeft.quote:
Je hebt je eigen glazen in gegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben weer maand pleitte, topic was net iets te..
Misschien...misschien was het onderwerp toch iets te beladen..quote:
Ik heb die Screen boy.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien...misschien was het onderwerp toch iets te beladen..
Ik citeer: "Lelijke kankeraap, met je lelijke ogen die naar boven gaan!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
HOU JE BEK!! MET JE LELIJKE OGEN DIE NAAR BOVEN GAAN!!
Nou faking en, post je hem toch lekker, komt niet bij mij te staan. Yvonne heeft topic al gezien en was zo te zien niet echt onder de indruk.quote:
Rustig aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef S.Seagal het volgende:
Laki. Schiet op g. Ik heb mijn lul al in mijn hand.
Ja, nu ik hem zie komt ie inderdaad bekend voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die ken je echt wel, dat ene kutkind dat dan geïnterviewd wordt ofzo en dat ze dan flipt en de grootst mogelijke bek ooit geeft.
Nou rustig maar. ;')quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou faking en, post je hem toch lekker, komt niet bij mij te staan. Yvonne heeft topic al gezien en was zo te zien niet echt onder de indruk.
Vieeuw, loopt met sisser af dit
Opschieten.quote:
Het wordt tijd dat je jezelf in bescherming neemt, je zet jezelf gigantisch te kijk op deze manier. Volgens mij is dat ook niet de intentie van het topic, je had het er beter bij kunnen laten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien...misschien was het onderwerp toch iets te beladen..
Precies. Hij had low profile moeten doen. En niet weer alle aandacht op zichzelf richten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je jezelf in bescherming neemt, je zet jezelf gigantisch te kijk op deze manier. Volgens mij is dat ook niet de intentie van het topic, je had het er beter bij kunnen laten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
Nu met de waarheid!!!!!! Ipv leugen van Yvonne!
Nu met waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |