![]()
Geachte lezer,
Het doet mij een onuitsprekelijk genoegen om U vandaag te informeren over het reilen en zeilen binnen de FOK! crew. Deze reportage kan schokkende stukken bevatten over een aantal notoire crewleden, dus voor de genen die niets gewend zijn is het {X} rechtsboven. Bovenal, veel leesgenot!
7 December 2009 {plaats=KLB-SC)
Het was de hele dag rumoerig en sommige users vonden het nodig om nogal grievende opmerkingen jegens elkaar te maken. Dit veroorzaakte een uiterst grimmige sfeer wat voor sommige users klaarblijkelijk niet meer te appreciëren was. Daar uitvloeiend kwam het uit tot een schermutseling. Zoals bij elkaar gevecht hoort er dan een schuldige aangewezen te worden. Vooral bij dit soort ruggengraatloze mensen zoals de FOK! crew hier vindt het dan nodig om dan de zwakste te pakken. Helaas was ik dat. Dit maakt alles maakt het tot een BLADY SHAME! Gevolgen: Phpmystyle wordt door Biogarde knock out geslagen voor zo’n ander halve maand. Het is toch godgeklaagd!
Een lange mail conversatie tussen mij en FOK! volgde. Niet leek te helpen, ware het niet dat ik nog een mail had van onze Yvonne met daarin haar MOB. Dus laat ik het is proberen dacht ik. Ik belde op en kwam ‘’ongeveer’’ tot dit gesprek.
Y: Yvonne...
P: Hallo met Ruben.. beter bekend onder de naam Peehapeemaistail. Kent u die user?
Y Ja, maar wat is daarmee dan?
P Die is door REMLOF gebanned om ‘’onterechte’’ redenen.
Y Hahahahahaha, vind je dat?
PJa maar..
Y Sssst, zeg maar niks.
P Wat zeg je????? Wat hoor ik allemaal toch.
Een lang en intiem gesprek volgde…. Helaas mag ik van Yvonne de rest van het gesprek niet publicitair maken.
Toen kwam onze Dhr Remlof in het spel. Na enkele honderden verzoeken van hun kant richting mij ben ik uiteindelijk toch gezwicht. (foto kan blijkbaar niet) De FOK!crew is tot de conclusie gekomen dat er geen FOK! is zonder phpmystyle!
En dat, is het goede van dit verhaal.
Klacht: Yvonne die mij aan de telefoon niet serieus nam.
Klacht: Remlof die mij band en later mij smeekt om terug te komen.
Met Vriendelijke Groet,
Ruben phpmystyle de vries.
[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 26-01-2010 20:32:15 ]