Kut, ik moest nog tankenquote:
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
gvd heeft iedereen hier een relatie of wat
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
JE WIL HET NIET TOEGEVEN, MAAR JE VIND HET HEEL ERG.
Nee hoor, alleen de mensen die ook buiten komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
Ik dacht dat je Camilla Belle bedoeldequote:
ik kom ook wel eens buitenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de mensen die ook buiten komen
Je moeder op een houtvlot.quote:
Foutje à la Alberto?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef S.Seagal het volgende:
haha. Leren om schoenen in het openhaard gooien.
Die pa is ook wel echt een motherfucker zeg, wat een kinderachtige kerelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef S.Seagal het volgende:
haha. Leren om schoenen in het openhaard gooien.
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef gers het volgende:
Voor een bosje bloemen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.
zou bt dat dan ook willenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.
Geef deze website aan je vriend als je jarig bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
Mja, als er een keer irritaties zijn is het meestal dat we gewoon even heel kortaf tegen elkaar doen (5 minuten ofzo), Dan negeren we elkaar, en bedenken dan hoe dom het is en dat het nergens over ging, zeggen sorry en geven een kus
![]()
Chai en Japsnars zijn geband.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Nou php ook nog hier en er is 1 kaste compleet
Hij is er weer hoor. Toch niet ik zie het verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik, als neutrale toeschouwer, moest gniffelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |