Voor stoken?quote:
De heer gers is hard op weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon en ik staan wel erg alleen zeg.
Ja?quote:
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet gevreesd, nog steeds lots of sex![]()
Maar wij maken gewoon geen knallende ruzie waar goedmaakseks bij hoort, er valt gewoon eigenlijk niets goed te maken
Kan je voor stoken geband worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor stoken?
Voor al de THIS SHIT JUST GOT REAL?
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je voor stoken geband worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hoeft ook niet zoveel in huis te hebben om je kapot te maken.
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?quote:
Okéquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zetten
En dat is een KLB mod.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Biogarde het volgende:
zquing, ban totdat zaken in V&A zijn afgehandeld.
O SHIT!!! Eerlijk. Dit zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Daar krijgt hij de kans niet voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Clean als in wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Nee, altijd binnen gestaan en niet teveel voorgaande eigenaars gehadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
ze staat dus niet te verroesten op het station
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Is het er eentje met goed opgepompte banden en zonder krassen?
Ze is van na de oorlogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers er maar niet aan hebben gezeten, toch?
quote:
Banloosquote:
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusje zou raken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Die van de Russische import hoertjes bruiden vind ik leuker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
leuke banners die danny plaatst
Zit je te kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Je bent hem gaan onderzoeken?quote:
Dit is wel waar. Moet wel pijn doen dit soort posts.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusjes zou raken.
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet ;')
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zien![]()
Ik ben ook banloosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet
die shirts zijn cultquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Dat deed ik ook altijd, verschillende fietsen gebruiken in een week, totdat ik dit model tegenkwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.
In het weekend gebruik ik de uitgaansfiets.
Deze keer niet. Wel vorige keer. Alles met vader sluit ik buiten. Thug life jwzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Zo hey. Eerlijk, wel waterige ogen van Family Matters deze keer.
Echt? Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu donderstraal mij even uit het lijstje.
Ik heb van mn 9 notes minstens 1 positievequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
Nee, deze raakte me wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Deze keer niet. Wel vorige keer. Alles met vader sluit ik buiten. Thug life jwz
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je een grapje maakte
Ik heb ook 1 positieve. Weliswaar om moeten vragen, maar ik heb hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb van mn 9 notes minstens 1 positieve
Ik zie hem niet, of jij hebt een andere opvatting over positieve notesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ook 9 notes. Dus ik ben net zo clean.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ban = ban.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb ook 9 notes. Dus ik ben net zo clean.
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 positieve. Weliswaar om moeten vragen, maar ik heb hem.
Sorry, ik mag niks meer veranderen eraan.quote:
Na 1 keer seks ben je ook geen maagd meer, ook al is het 9 keer bij frunniken gebleven.quote:
Ey check mij g. Please.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheid
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, of jij hebt een andere opvatting over positieve notes
Teveel scrollwerkquote:
Serieus? Kut BT.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij jou is de betreffende mod discutabel qua geloofwaardigheid
Krijg je daar een note voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb 1 note omdat ik 'kanker op' heb gezegd en 1 omdat ik 'trailertrashtroll' heb gezegd, die was van gisteren trouwensEn nog 1 waarvan ik het niet weet
.
Ah kut, dat heb ik niet!quote:
meid vertelquote:
Naar?quote:
Ik zag geen g.quote:
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai, één van de eerste drie als het goed is
Leeg je prullenbak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ook uit je verwijderd map halen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ik 1 x een 48-uurs banquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
prullebak legen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wat hoe wie waar wanneer hoe?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik 1 x een 48-uurs ban
Maar het waren extreem grappige posts die deze ban veroorzaakten!!
Waarheen?quote:
Verwijderde items leeggooien n00bquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moest een beetje glimlachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag geen g.![]()
[..]
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
Hahaha. Serieus ik moet wel hard lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Ja dáág, google maar en denk er maar even over naquote:
Wolverhampton is beter, echtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah kut, dat heb ik niet!
Wat is het spelbeeld trouwens?
Liverpool beetje beter of zie je het wel gelijk worden?
je bent toch niet uitgehuwelijkt daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weekend naar Istanbul, als cadeau voor mijn vriend.
Ja daarom. Ik heb maar 9 notes en ik ben een bad motherfucker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijkbaar. Best wel triest als je het vergelijkt met sommige dingen die hier gepost worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |