Voor stoken?quote:
De heer gers is hard op weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Lamon en ik staan wel erg alleen zeg.
Ja?quote:
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet gevreesd, nog steeds lots of sex![]()
Maar wij maken gewoon geen knallende ruzie waar goedmaakseks bij hoort, er valt gewoon eigenlijk niets goed te maken
Kan je voor stoken geband worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor stoken?
Voor al de THIS SHIT JUST GOT REAL?
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je voor stoken geband worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hoeft ook niet zoveel in huis te hebben om je kapot te maken.
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?quote:
Okéquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Mwah, het is geen goedmaak seks, maar gewoon een goed moment om d'r ook ff tegen het aanrecht aan te zetten
En dat is een KLB mod.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Biogarde het volgende:
zquing, ban totdat zaken in V&A zijn afgehandeld.
O SHIT!!! Eerlijk. Dit zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Daar krijgt hij de kans niet voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je Chai dumpen als hij hem d'r in zou hangen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Clean als in wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik nou het enige cleane persoon hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |