php heeft besloten niet meer onder zijn naam te gaan posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Nou php ook nog hier en er is 1 kaste compleet
Kutquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
Mja, als er een keer irritaties zijn is het meestal dat we gewoon even heel kortaf tegen elkaar doen (5 minuten ofzo), Dan negeren we elkaar, en bedenken dan hoe dom het is en dat het nergens over ging, zeggen sorry en geven een kus
![]()
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik nu, maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij dat niet hebt, en ik twijfel wel eens of je nu een relatie wilt of gewoon seks, want indien het tweede , dan wil ik best een inzameling houden hoor.
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.quote:
Of Krentenbol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.
of jb natuurlijk je moet het immers op een oude fiets lerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We vonden superXmacho Stella meer wat voor jou.
lelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Geef deze website aan je vriend als je jarig bent.
http://ichica.nl/
En jij vind het raar dat je niet scoort.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
of jb natuurlijk je moet het immers op een oude fiets leren
Bwhehe, daar gaat de "Top Notch"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.
Hee Ado!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut![]()
Na 5 jaar is het alleen nog maar een kus dus?![]()
Nu neuken we nog als beesten nadien en heeft ze de striemen in de rug staan nadien
Nou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle mensen die ooit gebanned zijn zouden niet eens in de kaste mogen komen.
Niet gevreesd, nog steeds lots of sexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut![]()
Na 5 jaar is het alleen nog maar een kus dus?![]()
Nu neuken we nog als beesten nadien en heeft ze de striemen in de rug staan nadien
Wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bwhehe, daar gaat de "Top Notch"
Of Mirre. Komt dicht in de buurt van necrofilie maar nog wel lekker warm, wat wel zo fijn is in deze tijd van het jaar.quote:
Elke dag nieuwe aanbieding heaquote:
ehh, neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
Ah, is dat een soort ibood?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dat is dan ook de aanbieding van vandaag hè.
No wai dat jij nog nooit gebanned benquote:
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoiresquote:
denk dat er niet veel over blijft dan iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bwheheequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor dames.quote:
chai dan ?quote:
Of heren die de weg kwijt zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ja, maar dan voor dames.
Of heren die een cadeautje willen kopen voor hun dames.
Jawel, allebei, maar wat hebben die volgens jou precies hier te zoeken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind nog niet kan lezen.
koop dan gewoon wat op asosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoires
Je moet het eens proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
chai dan ?
ow wacht dan krijg ik alberto stegeman achter mij aan![]()
MAAR ZE IS MINDERJARIG EN JIJ WOU DAAR SEKS MEE HEBBEN
SCHANDALIG
Het zal ook bij proberen blijven, vrees ik.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, allebei, maar wat hebben die volgens jou precies hier te zoeken dan?
is goed hoeveel voor nzc ?quote:
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
En staat er ook wel eens daadwerkelijk iets leuks bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, alleen dan voor vrouwen accesoires
En ook het laatste wat hij ooit geprobeerd heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal ook bij proberen blijven, vrees ik.
Gast, sluit jij gewoon je computer en je leven afquote:
ze staat dus niet te verroesten op het stationquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe strak haar ketting gespannen is en hoe onwijs goed zij fietst voor zo'n gewilde en mooie fiets!
Is het er eentje met goed opgepompte banden en zonder krassen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou ik worden geband.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai dat jij nog nooit gebanned ben
Zolang de Duitsers er maar niet aan hebben gezeten, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
INTERNET THOUGH GUYquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ook het laatste wat hij ooit geprobeerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |