Nee, altijd binnen gestaan en niet teveel voorgaande eigenaars gehadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
ze staat dus niet te verroesten op het station
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Is het er eentje met goed opgepompte banden en zonder krassen?
Ze is van na de oorlogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers er maar niet aan hebben gezeten, toch?
quote:
Banloosquote:
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusje zou raken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou chai toch niet willen geven dan voel ik me namelijk een pedo
Die van de Russische import hoertjes bruiden vind ik leuker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
leuke banners die danny plaatst
Zit je te kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Je bent hem gaan onderzoeken?quote:
Dit is wel waar. Moet wel pijn doen dit soort posts.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want jij hebt een punt bereikt waar je zelfs je 5 jaar oude zusjes zou raken.
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet ;')
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De banden hebben de optimale veerkracht en zorgen ervoor dat je overal soepel overheen glijdt fietst ja. Krasjes zijn meestal binnen enkele uren na gebruik niet meer te zien![]()
Ik ben ook banloosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Banloos
Elke andere vorm van clean ben ik namelijk niet
die shirts zijn cultquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
Wtf dragen ze bij Wolverhampton lelijke poepkleur shirts
Dat deed ik ook altijd, verschillende fietsen gebruiken in een week, totdat ik dit model tegenkwamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Die heb ik voor maandag t/m vrijdag.
In het weekend gebruik ik de uitgaansfiets.
Deze keer niet. Wel vorige keer. Alles met vader sluit ik buiten. Thug life jwzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Zo hey. Eerlijk, wel waterige ogen van Family Matters deze keer.
Echt? Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu donderstraal mij even uit het lijstje.
Ik heb van mn 9 notes minstens 1 positievequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |