meid vertelquote:
Naar?quote:
Ik zag geen g.quote:
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
No wai, één van de eerste drie als het goed is
Leeg je prullenbak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ook uit je verwijderd map halen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dahm, wie weet hoe je berichten DEFINITIEF kan verwijderen? Ik verwijder ze wel maar mijn inbox percentage blijft op 98 procent.
Ik 1 x een 48-uurs banquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. En die 4 negatieve notes op 40000 posts mogen ook geen naam hebben.
prullebak legen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wat hoe wie waar wanneer hoe?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik 1 x een 48-uurs ban
Maar het waren extreem grappige posts die deze ban veroorzaakten!!
Waarheen?quote:
Verwijderde items leeggooien n00bquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moest een beetje glimlachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag geen g.![]()
[..]
Ow verrek, heb je de tarrels inmiddels van je tong af?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
Hahaha. Serieus ik moet wel hard lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Ja dáág, google maar en denk er maar even over naquote:
Wolverhampton is beter, echtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah kut, dat heb ik niet!
Wat is het spelbeeld trouwens?
Liverpool beetje beter of zie je het wel gelijk worden?
je bent toch niet uitgehuwelijkt daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weekend naar Istanbul, als cadeau voor mijn vriend.
Ja daarom. Ik heb maar 9 notes en ik ben een bad motherfucker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Blijkbaar. Best wel triest als je het vergelijkt met sommige dingen die hier gepost worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |