Hahaha, ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan met het werk ook op vakantie. Mijn baas heeft beloofd dat ik als ik blijf FOK!ken onder werktijd we naar de Filistijnen gaan.
Het is belangrijk om je aan je woord te houden, anders daalt je geloofwaardigheid.quote:
Zooo, leuke cadeaus geef jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weekend naar Istanbul, als cadeau voor mijn vriend.
Zie je ze zelfs winnen of eerder gelijkspel?quote:
Mooi cadeau hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weekend naar Istanbul, als cadeau voor mijn vriend.
2 keer de helftquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef S.Seagal het volgende:
Die Valerio. Wat een gast, hij heeft die hand daar en haalt weer weg waardoor die nek weer terug schiet. 2 keer zelfs.
JAJA gewoon omdat je geen notes van ado krijgt omdat je hem bedreigd met pikstraf als die notes zou gevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen notes
Ik ben lief
En ik vind het fijn dat je maar 1 fiets hebt op het moment Ado
Se7en.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
The Big Lebowski (kan meteen kijken) of Cidade de Deus (branden, op 3.0%)?
the big lebowskiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Ken de laatste niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Whehehe, door mij pikstraf te geven, heeft ze haar zelf er mee mee hoor. En dat weet ze, dus het komt niet eens in d'r op!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
JAJA gewoon omdat je geen notes van ado krijgt omdat je hem bedreigd met pikstraf als die notes zou geven
Hij is echt zo'n held héquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef S.Seagal het volgende:
Die Valerio. Wat een gast, hij heeft die hand daar en haalt weer weg waardoor die nek weer terug schiet. 2 keer zelfs.
Big Lebowskiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Beide zijn briljant in hun genre.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
IK ZIE EEN COMPLOTquote:
dat is wel een heel tof kado danquote:
Doen we.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar kan nog een keer bij komen als je wilt.
Ah, die naam wel ja. Niet gezien.quote:
Van zijn bankrekeningquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik vond CoG wel tegenvallen eerlijk gezegd.
Ik weet alleen dit:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Weet iemand btw hoe je bij Windows DVD Maker subs toevoegt die al bij de torrent zaten?
Ik zal even zien. Denk dat ik het wel red.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Over 143 Hyves-views geef ik een internetfeestje, wie wil er komen?
Dresscode: Mijn UI.
Wanneer?: Als ik de 10k heb bereikt.
Cadeautip: Chip Skylark-smilies die ik nog niet heb.
Mag ik ook mensen van buiten de SC meenemen of wordt het dan te druk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ja. Ik weet niet vond het gewoon minder. Maar ik ga binnenkort weer kijken, veel dingen vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Serieus?
Hij overtrof al mijn verwachtingen toen ik hem keek toen ie nog niet zo bekend was.
ben ik uitgenodigd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen is welkom, als ze maar chill zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik ook mensen van buiten de SC meenemen of wordt het dan te druk?
netjesquote:
Echt zo veel. Ik weet nog wel dat ik eerst blij was met 1000. Duurde toen echt maanden. En nu jaag ik de duizenden door heen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. [ afbeelding ]
quote:
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.quote:
Dit dus:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.
quote:
Ik ook, ik geef er ook niets om, maar als ik het zie denk ik wel van, fuck, weet jewat ik met die tijd had kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Altijd zo sneu van die lui die zeggen, ja ik moet een leven zoeken, ik ben er niet blij mee enzo. Ja fok off stop dan met posten. Ik heb er geen problemen mee.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar blij vind ik ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke. We zullen zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, binnenkort heb ik toch minder tijd. Ik ga naast mijn studie werken.
You'll be back. Point of no return. Once you're in, you're in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, binnenkort heb ik toch minder tijd. Ik ga naast mijn studie werken.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Zodra Lakitu, Otis, Seagal en Chuck_Norris allemaal stoppen stop ik ook.
You wish.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
You'll be back. Point of no return. Once you're in, you're in.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, die lastige heeft me op MSN net toegevoegd. IK WIN.
Ik twijfel er geen seconde aan. Wat IQM deed is bijzonder.quote:
Nee, sta nog op offline, ga zo film kijken.quote:
Ik vond jou altijd een sukkel eerst. Dus voor jou zal ik niet stoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zodra ik stop stoppen jullie allemaal.
doe maar duurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik een lamp.
En een bed en kasten. En verder even niets
waarom weet ik hier niks vanaf?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, die lastige heeft me op MSN net toegevoegd. IK WIN.
Dan ga ik ook bijzonder worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan. Wat IQM deed is bijzonder.
Wat kom je grote woorden gebruiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd een sukkel eerst. Dus voor jou zal ik niet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |