Als doelsaldo uitmaakt voor de poule, ben ik het daar niet echt mee eens. Ik heb keihard gewerkt voor een 2-1 nederlaag gisteren. Je zou zomaar een keer 8-0 van me kunnen winnen oid. We kunnen toch wel tegen ons verlies?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:06 schreef ego-tripper het volgende:
Mash-NL wil geen 2de wedstrijd spelen. Hij zei dat het al een 3-0 overwinning voor mij was.
Ah laat maar horen als die gasten niks van zich laten horen dan zou ik het eventeul wel inwillen nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef neggix het volgende:
Misschien kunnen jullie ook nog wel meedoen aangezien er nog twee zijn die zich ook nog helemaal niet hebben gemeld verder volgens mij...
Ik ben er 1 van maar heb nog helemaal geen tijd gehad ervoor, zal vanavond het ff doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef neggix het volgende:
Misschien kunnen jullie ook nog wel meedoen aangezien er nog twee zijn die zich ook nog helemaal niet hebben gemeld verder volgens mij...
Jij heb tenminste nog een psn naam opgegeven en je zit hier.... Die andere 3 zijn spoorloos...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van maar heb nog helemaal geen tijd gehad ervoor, zal vanavond het ff doen
Aha als je ze wel wilt vervangen PM Me zo snel mogelijk ffquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:23 schreef neggix het volgende:
[..]
Jij heb tenminste nog een psn naam opgegeven en je zit hier.... Die andere 3 zijn spoorloos...
20:15 een potje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van maar heb nog helemaal geen tijd gehad ervoor, zal vanavond het ff doen
Kan pas na 22uurquote:
kom maar zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef ego-tripper het volgende:
ik wil zo nog wel wat spelen. Mash-NL en RJW, tegen jullie moet ik nog. Post maar iets als jullie willen spelen. andere zijn ook welkom om potje te spelen.
Ik geloof dat Tevez,Messi en 2x Milito het waren. 1e helft was het idd 3 kansen en 3 doelpunten maar jij had een paar goede missers die je in de 2e helft welk knap raakschootquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Mindstate het volgende:
1e potje was 4-0
2x Arshavin 2x Pogrebnyak (dom dat ik die er eerst niet in had staan)
2e Potje idd 6-4
Dacht na de eerste helft echt van wtf, je was dodelijk voorin en ik kwam er niet doorheen. Tweede helft merkte ik wel dat je een man minder had en lukte het beter.
1x Kerzhakov 1x Bystrov 3x Arshavin 1x Pogrebnyak
Jouw goalscorers weet ik niet om eerlijk te zijn, al geloof ik dat Milito er wel een paar in had liggen.
Het systeem in onze poule is idd niet goed meer, komt waarschijnlijk omdat Amabo en ik twee potjes hebben gespeeld toen jullie er nog niet in zaten dus volgens dat ding de nummer 1 en 2 waren. Daarom hebben stevenmac26 en ik het even buiten het systeem om gedaan.
Jouw PSN is toch gewoon Stevenmac26? Morgen tijd om de wedstrijden te spelen? Uitslagen in de openingspost kloppen alleen niet. Ik(Duitsland) heb 3 - 1 en 3 - 0 gewonnen van Rusland ipv 2 - 1 en 4 - 0 :p.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Net 2 potjes tegen Mindstate gespeeld, 1e verloren met 4 of 5-0 en de 2e met 6-4. Stond met rust 3-0 voor en 1 man minder maar de 2e helft werd ik afgeslacht. Alleen poule b klopt niet helemaal want er zijn al 2 teams door naar de play offs??
Ja ik heb morgen wel tijd, alleen onze poule klopt niet meer, Mindstate en jij zijn al doorquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:10 schreef Amabo het volgende:
[..]
Jouw PSN is toch gewoon Stevenmac26? Morgen tijd om de wedstrijden te spelen? Uitslagen in de openingspost kloppen alleen niet. Ik(Duitsland) heb 3 - 1 en 3 - 0 gewonnen van Rusland ipv 2 - 1 en 4 - 0 :p.
Hahha goeie potjes toch. Ben je een duitser ofzo? Laatste minuut winnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Aha als je ze wel wilt vervangen PM Me zo snel mogelijk ffheb altijd wel tijd
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:39 schreef Equites het volgende:
[..]
Hahha goeie potjes toch. Ben je een duitser ofzo? Laatste minuut winnen
We zijn wel aan mekaar gewaagd iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahahadie was idd smerig die laatste pot maar 1ste pot was mooie van jou
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen wel tijd, alleen onze poule klopt niet meer, Mindstate en jij zijn al door
En mijn psn is inderdaad gewoon Stevenmac26
Vanmiddag ben ik pas weer online sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ja zag het bij de playoffs. Maar maakt op zich niet uit, we houden hier toch de stand bij. Ik kan nu trouwens wel:P
Ja is goed, vanavond kunnen wel weer tegen elkaar spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef ego-tripper het volgende:
Ghehe, ja dat potje was echt zwaar poep.... Kreeg ontzettend veel kansen maar die prutsers kunnen niks afmaken, die 3 kansen wat je kreeg gingen er ook in:P
Ben eenmaal niet zo goed met die slechtere teams. 4 Sterren is toch eigenlijk wel het minimale waar ik goed mee uit de voeten kan. Maar ik wil wel rematch, pak ik wel PSV, toch net iets betere aanval dan FC Twente.
Nee, heb ook geen idee hoe...bij sommige online fifa games werkt het gewoon niet...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh hier zijn jullie.
kreuk050 heb je het al kunnen fixen met je router?
wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:27 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee, heb ook geen idee hoe...bij sommige online fifa games werkt het gewoon niet...
Ben dan ook geen computerexpert, wel Fifa expert
En dat is alleen met fifa dat je problemen heb??quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef kreuk050 het volgende:
Bij sommige games zie ik de tegenstander wel staan met een club/land maar kan ik niet op gereed drukken, en de tegenstander ziet mij niet in de game....zal wel iets te maken hebben met m'n poorten maar ik heb zo'n kutrouter, Thomson Speedtouch 780....
Ja ik, ben Argentinie, voeg me maar toe, Stevenmac26quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef Smart-Einstein het volgende:
Vanavond iemand uit poule B die wil spelen tegen kameroen?
lets say 7:30?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik, ben Argentinie, voeg me maar toe, Stevenmac26
Alleen we spelen potjes die niet voor het klassement gelden omdat er iets mis is met onze poule
ja is goedquote:
Fix je router ik kan nu spelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef kreuk050 het volgende:
Waar blijf je Chrosser???
quote:
excuus heren, geen tijd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik wil vanavond ook wel spelen, voeg MindstateNL maar toe, dan zie ik je vast wel
Wat is jou ps3 naam? Ik ben er ook nu, maar heb geen naam van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef Maichel het volgende:
Steeds als ik online ben, das toch echt elke avond......is er niemand :S
Misschien dat ik er dan ook ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef chrosser het volgende:
Mensen die vanavond rond half 10 ff de potjes wille spelen?
gr
poule c trouwens
Ik ga mijn best doen om rond half 10 online te zijn. Kan alleen geen 100% garantie geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef chrosser het volgende:
Mensen die vanavond rond half 10 ff de potjes wille spelen?
gr
poule c trouwens
ik wil wel. ben je er nu nog dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand uit groep A die vanavond wil?
Bedankt, je was idd geen slechte tegenstander, kon geen grip op de wedstrijd krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
Feli mindstate, 2e wedstrijd 3-2 verloren van jou!
Moet zeggen dat het nog redelijk ging (speel het nu 1 week)
oh ik lees het nu pas ff kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ga nu online, ik zie wel of je er bent
ik ben er tot half 11..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef ego-tripper het volgende:
Ik kom zometeen online, dan kan ik wel spelen. Mash-NL en Roberto, jullie moet ik beide nog 1x hebben.
ja naja kwam tot de 16 en dan hield het wel op ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef ego-tripper het volgende:
Maar tot aanvallen kwam je ook niet echt. Nee, het ging ook niet zo heel lekker. Maakte 2 vreemde goals in het begin. Wou niet zo heel goed lukken. Eerste potje van de dag voor mij:P
Nee ik ben Denenmarkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef kreuk050 het volgende:
ja en wij moeten nog tegen elkaar....Denemarken ben je toch? Dat zal de beslissende wedstrijden worden, maar ja hij doet het niet...
Maichelquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef neggix het volgende:
[..]
Wat is jou ps3 naam? Ik ben er ook nu, maar heb geen naam van je
Je staat ook nog niet in het toernooi
Mijn hele team is op snelheid ingesteld. En met snel tikwerk ben je er snel langs en eenmaal langs zijn die spelers niet meer in te halen. Mijn verdediging haalt dan jullie spelers wel vaak weer in.:Pquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Amabo het volgende:
Ik ben vanmiddag en vanavond online. POULE B!
Ego-Tripper heeft waarschijnlijk gewoon de tactiek geperfectioneerd op het spelersmateriaal. Die klootzakjes voorin zijn gewoon snel:P. Dan moet je je daar op instellen.
ja is goed hoor,ik heb je geinvitequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef ego-tripper het volgende:
Amabo, potje doen? Jij won wel van me in het begin met duitsland van mijn Frankrijk:P
Ja, MSN daar zit ik wel continu op ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
He kreuk, ik was gisteravond al weg.
Tijd om nu ff 1 potje te doen?
Edit: Misschien beter om via MSN ofzo af te spreken?
Want niet iedereen zit altijd op Fok he
Ja, dat is Michel ofzo... Hij is af en toe wel eens hier maar niet op de ps3 idd.... En duitsland is Amaboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Jordy_Vega het volgende:
Er ontbreekt trouwens nog steeds iemand in poule D, en Duitsland hoort er eigenlijk niet bij (ik heb het over de competitie zelf in FIFA)
Ben aan het werk ouwe....morgenavond heb ik weer tijd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
He kreuk, ik was gisteravond al weg.
Tijd om nu ff 1 potje te doen?
Edit: Misschien beter om via MSN ofzo af te spreken?
Want niet iedereen zit altijd op Fok he
Oké ik zal proberen er morgen avond te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ben aan het werk ouwe....morgenavond heb ik weer tijd...
Dan worden jullie allebei gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oké ik zal proberen er morgen avond te zijn
Kan niks beloven maar denk het wel.
Wat gebeurd er eigenlijk als we niet tegen elkaar kunnen spelen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:12 schreef chrosser het volgende:
Ja je hebt ook een veel sterker middenveld. lekker moeilijk..
ohh vind je dat zielig van me.. dan hoop ik ook dat je dalijk tegen ego-tripper komt.
leer jij ook s je bakkus houde verrekte mongol
laters
ohh vind je dat zielig van me.. dan hoop ik ook dat je dalijk tegen ego-tripper komt.
laters
laters
Ghehe, ja waren wel mooie potjes hoor, vooral italie was spannend. Had wel de betere kansen maar je speelde goed en aanval ging ook wel goed. Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)quote:Op zondag 31 januari 2010 02:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Je maakt wel reclame voor jezelf zo...
En wat ik met zielig bedoelde, is dat je meteen met ziektes moet gaan schelden als je een keer ergens niet zo goed in bent. Wees een vent en accepteer je verlies.
Anywayz. Over ego-tripper gesproken. Ik heb zojuist een manier gevonden om het Frankrijk van ego-tripper op de knieën te krijgen. Spanje is het magische woord! Ik versloeg hem met Spanje met 6 - 3. Vervolgens heb ik het met Portugal en Engeland geprobeerd, waar ik mee faalde. Tot slot heb ik Italië geprobeerd en daarmee hield ik hem op een 1 - 1. Je hebt dus echt een team nodig waarvan ten eerste de verdedigers de aanval tegen kunnen houden. Vervolgens wat balvaste aanvallers die netjes passen en met wat combineren kom je vervolgens wel door de verdediging heen. Van die laatste pot met Italië vond ik eigenlijk wel dat ik hem verdiende te winnen. Veel kansen gehad. Maar goed. Het scorebord liegt niet.
PS: Wat ik hier dus wil zeggen is: Kreukneus, zorg dat je van Denemarken wint. Dan hoop ik daarna dat je Frankrijk loot en dat je heel hard je best doet en Frankrijk eruit gooit, zodat ik hem niet meer tegen kan komen.![]()
Ik weet het niet zeker of ik vanavond kan, maar ik denk het welquote:Op zondag 31 januari 2010 13:19 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom doe je zo zielig Chrosser? Weet niet wat er gebeurde maar met ziektes schelden als je verliest....kom op man...
Spanje tegen Denemarken wordt de beslissende pot in Poule C! Ik ga effe oefenen en vanavond spelen Denemarken?
Tsja, als je dat nou even van tevoren had gezegd. Nu ga ik dat natuurlijk niet geloven he. Het is wel erg makkelijk om achteraf bij verlies te zeggen dat je het niet was. Je nodigde me zelfs uit om te spelen vlak voor die wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ghehe, ja waren wel mooie potjes hoor, vooral italie was spannend. Had wel de betere kansen maar je speelde goed en aanval ging ook wel goed. Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)
Als ik nog tegen jouw kom in het WK dan word het in ieder geval een leuk potje.
Vind ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef ego-tripper het volgende:
Wat misschien een leuk idee is, om met de fokkers een club op te richten, die virtual pro clubjes.
Geen idee wat het is en hoe het werkt, maar als je me even uitlegt wat ik moet doen doe ik wel mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef ego-tripper het volgende:
Wat misschien een leuk idee is, om met de fokkers een club op te richten, die virtual pro clubjes.
Je weet toch die mode bij waar je allemaal 1speler kan zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Masegate het volgende:
[..]
Geen idee wat het is en hoe het werkt, maar als je me even uitlegt wat ik moet doen doe ik wel mee.
Ohhhh, dat ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Je weet toch die mode bij waar je allemaal 1speler kan zijn?
En dan bedoelt die gewoon met zijn alle in een team(altans denk dat ie dat bedoeld)
Wacht ik PM em je em wel:Pquote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef ego-tripper het volgende:
donthate wat is je PSN, dan invite ik je.
Hahah ja daarom ik doee ook wel mee denk dat er op fok wel meer aanmelden zo:p die mee willen doenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ohhhh, dat ja.
Daar had laatst iemand anders mij ook voor uitgenodigd. Dus ik me aanmelden... na 3 weken zijn we nog steeds maar met zijn 2-en.
Maar goed, ik doe wel mee.
Het is alleen lastiger om iedereen op hetzelfde tijdstip online te laten zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah ja daarom ik doee ook wel mee denk dat er op fok wel meer aanmelden zo:p die mee willen doen
Ik heb vanaaf wel even tijdquote:Op maandag 1 februari 2010 11:34 schreef Akwableet het volgende:
Poule A, nog 1 keer tegen Brazillie (mash) en nog 2 keer tegen Zweden. Hebben jullie vanavond tijd?
Oh, ok, dat is wel tof.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef ego-tripper het volgende:
Niet iedereen hoeft online te zijn om te spelen. Je kan ook maar met 3 mensen spelen. 1tje zal gewoon alle spelers zijn en die andere 2 zijn hun specifieke positie.
8 uur, check!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb vanaaf wel even tijduur of 8
nou hij staat nog steedsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef Akwableet het volgende:
woeps
Ik zag het bericht niet
ik keek af en toe opzij voor n vinkje achter je naam in de poule
Die stopte, ben jou nu aan t uitnodigenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou hij staat nog steedsdus schiet maar op
gaat wel goed zo hequote:Op maandag 1 februari 2010 20:21 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Die stopte, ben jou nu aan t uitnodigen
Ik ben erquote:
Vaag.. nodig mij is uit danquote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik ben er
Sorry voor de n00bness
edit: Deze spelsessie is niet langer beschikbaar
Donequote:
Ik heb geen instellingen veranderd, vandaag alleen wel vaag internet :Squote:
Ik heb ook niks veranderd.. kunnen het nog 1x proberen. als die het dan weer niet doet ga ik cod spelenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb geen instellingen veranderd, vandaag alleen wel vaag internet :S
Goed idee, invite je mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niks veranderd.. kunnen het nog 1x proberen. als die het dan weer niet doet ga ik cod spelen
Nope, zelfde error. Bedankt voor t geduld, veel plezierquote:
Tja middag kan ik nooit.denk niet dat me baas me vrij geeft om fifa te gaan spelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Roberto258 het volgende:
Ik kan eventueel morgenmiddag en vrijdagmiddag, groep A...
Vrijdag laat in de middag heb ik wel een kansje. Tot wanneer zit je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Roberto258 het volgende:
Ik kan eventueel morgenmiddag en vrijdagmiddag, groep A...
Probeer ik ook uit te vinden, maar Amabo die lijkt hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef ego-tripper het volgende:
hoeveel moeten er nog wel niet gespeeld worden?
Hahaha die handsbal was echt prachtig. Keeper buiten 16 meter gebied maar tikt de bal weg haha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:26 schreef neggix het volgende:
Jezus, wat zuig ik tegen PowahElke keer denk ik dat het steeds relaxter en beter gaat, speel ik weer ff tegen hem en dan gaat alles weer
Je paast alles zo relax en goed..... Duurt nog ff voordat ik het heb...
Beetje jammer dat ook wel elke buitenspel buitenspel is en handsballen niet bestaanJesus wat een handsbal was dat zeg...
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik weer tegen Powah moet (laatst 2-1 en 6-0 verloren) dan ga ik zo verschrikkelijk verdedigend spelen!
die eerste wedstrijd speelde je me volledig weg maar ik speelde ook veelste aanvallend(nja in bijde wedstrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:P
Lama zo staan joh, ik geloof het wel. Met kameroen kan ik echt niets beginnen tegen echte ploegen, er valt niet tegen te spelen!quote:
Niet helemaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Amabo het volgende:
Er moeten nog veel wedstrijden gespeeld worden. Alleen Poule C is klaar.
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet helemaal
Ik heb één wedstrijd tegen Spanje gespeeld
Maar toen we aan de 2e wedstrijden begonnen kapte de verbinding er meteen mee
Ik kan nu geen wedstrijden meer tegen spanje spelen voor het toernooi.
En Spanje is door dit gedoe nu door terwijl de 2e wedstrijd eigenlijk niet gespeeld is
Kun je die wedstrijd niet ongedaan maken ofzo?
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.
Kan Spanje (Kreuk toch?) niet tijdelijk zijn router tussen internet en de PS3 uithalen? Dus zijn internet direct op de PS3 aansluiten. Moet toch ook kunnen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Ja ik wist niet dat je de eindstand nog kan veranderen enzo
Maar Spanje wilt zo ook wel tegen mij spelen alleen lukt het nooit door zijn router
Ik heb zo een idee dat dit dood gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 10:40 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, er word dus ook niet meer veel gepost hier in dit forum?
Word er uberhaupt nog gespeelt?
Ik denk ook dat het hier aan het doodbloeden is.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb al mijn wedstrijden iig gespeeld, 4 gewonnen 2 verloren, denk zo dat ik op een tweede plek terecht kom. Beginnen we nog aan de knock outfase?
Eens... kans genoeg gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Amabo het volgende:
Dan gaan we het anders doen. Vandaag en morgen is er nog de mogelijkheid om de poulewedstrijden te spelen. Daarna gaan we door met de knock out fase. Als er nog geen duidelijkheid is in een poule gaan we gewoon door met de mensen die wel regelmatig spelen/op het forum zijn.
ik kan vanaaf welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:00 schreef ego-tripper het volgende:
Idd, daar ben ik het ook volledig mee eens.
Zolang we er maar 8 hebben die genoeg aanwezig zijn, gaan we daarmee mee verder.
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan vanaaf wel8 uur lijkt me goed plan
ja was de verkeerdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.
Wij gaan vanaaf 8 uur even een nieuwe poging wagen. Ik heb gisteren mijn PS3 op wireless gezet, misschien dat t helpt.
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja was de verkeerde
Maar we zullen zienk heb echt sinds dien geen fifa meer gespeeld
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:54 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.
Omdat ik morgen en overmorgen geen tijd heb, lijkt het me het handigst als ik me terugtrek, om de snelheid in het toernooi te houden.
Mijn 1-1 tegen mash zal dan een 3-0 overwinning voor hem worden, en het andere potje ook 3-0
Dus
Brazillie - Engeland 3-0
Engeland - Brazillie 0-3
Zweden - Engeland 3-0
Engeland - Zweden 0-3
Frankrijk had ik al 2x verloren en die is toch al als eerste door.
Misschien dat we een andere keer nog een potje kunnen doen mash, want het was wel een leuke pot voetbal, die 1-1!
beetje oneerlijk he. als die wel al 2 potjes tegen zweden heeft gespeeld. of juist nog geen 1. omdan mijn wedstrijd wel te laten staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Masegate het volgende:
[..]
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?
Is die niet uitgespeeld ofzo?
Half 9 ben ik er ook wel. Dan kom ik kijken. als je er dan niet bent (blijf 10 min ofzo) Dan ben ik weer wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef Roberto258 het volgende:
Probeer vanavond na half 9 online te zijn.
disconnecte?? wat lul jij nou? was gewoon afgelopen. 4-3 voor mij. en ja lag had ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef Roberto258 het volgende:
De tweede wedstrijd disconnecte jij in de 87e minuut... Ik had die wedstrijd ook gigantisch last van lag
dat is echt heel vaag. een vriend van me keek nog mee. de wedstrijd was al afgelopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Roberto258 het volgende:
Kijk maar bij de uitslagen, daar staat 3-0 voor mij. Je was echt weg hoor vlak voor tijd.
Deze twee wedstrijden zijn beide niet uitgespeeld, Zweden - Frankrijk was na 15 minuten al afgelopen (0-1 Frankrijk) en is genoteerd als zijnde een nederlaag voor ons allebei.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Amabo het volgende:
Zweden - Frankrijk 0 - 1
Zweden - Brazilie ? - ? ( Is de wedstrijd nu wel uitgespeeld of is er voortijdig verlaten?)
Ik weet dat wanneer je het spel uit gaat na het fluitsignaal dat dat nog steeds gezien wordt als vroegtijdig verlaten volgens FIFA. Als er daadwerkelijk staat dat Zweden 3 - 0 heeft gewonnen terwijl Brazilie 4-3 voor stond dan zie ik als enige oplossing de wedstrijd over te spelen.
Dit staat er echt hoor, was tegen egotripper/powah87 volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Amabo het volgende:
Disconnection na 15 minuten waarin beide teams volgens fifa hebben verloren kan sowieso niet.
Haha nee ik bedoel dat dat sowieso een reden is om de wedstrijd opnieuw te spelen. Ik geloof best dat er zoiets in FIFA staat. FIFA = raar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit staat er echt hoor, was tegen egotripper/powah87 volgens mij.
edit: probeer dit weekend wel die wedstrijden te spelen, als tegenstanders ook kunnen.
Haha ZO! 8 minuten?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef kreuk050 het volgende:
Ik stel trouwens voor om vanaf nu (kwartfinales, halve en finale) iets langer per helft te spelen. 8 min?
Hehe nice goal !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:46 schreef Hamilcar het volgende:
Leuk om te zien dat er een toernooi hier wordt georganiseerd. Jammer genoeg heb ik zelf geen PS3 en speel ik het altijd bij een vriend van me. Kunnen jullie geen goals uploaden van de games?
Om zelf dan maar wat te pluggen, m'n mooiste goal tot nu toe met Huntelaar. Buitenkant links + L1. Redelijk bizar, maar ja het kan in dit spel
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16128146
Hey Neggix, blijkbaar moet ik dus tegen jou. Woon je in het zuiden des lands? Ivm carnaval. Ik wel, maar vier geen carnaval omdat ik op het punt sta om papa te worden. Hoop dus dat ik de wedstrijd daar ergens omheen kan spelen. Doe maar een voorstel voor een tijd/datum.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:38 schreef neggix het volgende:
Zo te zien ben ik dus doorMarcel173 was sowiezo al 13 dagen niet onlin geweest dus dat schoot ook al niet op....
Kan ik dan niet ff naar italie wisselen
uhm ik ben net thuis. vanaaf kan ik wel. maar dan pas om 11uur... en anders wordt het maandag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef Amabo het volgende:
Mash, heb je tijd vandaag om de wedstrijd te spelen?:p
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:Pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ik ben net thuis. vanaaf kan ik wel. maar dan pas om 11uur... en anders wordt het maandag.
naja ik heb liever dat we nu gewoon een tijd afspreken. want van de rest ga ik denk ik niet op me ps3. maar wil voor de wedstrijd wel even online komen. maar ik zal er 11 uur zijn dan zien we welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:P
Wel in het zuiden maar niet zo dat ik carnaval vier... Ik ben maandag bijna de hele dag beschikbaar en dinsdag tot een uur of 18:00... En anders zondag avond laat na m'n werk...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Hey Neggix, blijkbaar moet ik dus tegen jou. Woon je in het zuiden des lands? Ivm carnaval. Ik wel, maar vier geen carnaval omdat ik op het punt sta om papa te worden. Hoop dus dat ik de wedstrijd daar ergens omheen kan spelen. Doe maar een voorstel voor een tijd/datum.
Ik denk niet dat ik dat op dat moment heel erg zal vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:23 schreef neggix het volgende:
Spannend btwals het tijdens de wedstrijd gebeurd verlies je gewoon he
![]()
k ben er wel, jij alleen nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:P
Ik heb ook twee keer tegen Kameroen gespeeld en gewonnen. Dus sta op 6 - 12.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Amabo het volgende:
Poule B
Duitsland - iMitch026 4 - 12
Argentinie - stevenmac26 2 - 0
Rusland - MindstateNL 4 - 6
Kameroen - Smart-Einstein 2 - 0
Duitsland - Rusland 3-0
Rusland - Duitsland 1-3
Argentinie - Rusland 0-4
Rusland - Argentinie 6-4
Duitsland - Kameroen 5 - 0
Kameroen - Duitsland 0 - 2
Dit is dus mijn eigen poule. Aangezien MindstateNL met mij samen het meest actief op het forum en/of PSN is ben ik geneigd ons door te laten gaan naar de kwartfinales. Mindstate, we doen het volgende: Deadline is vanavond 00.00, mochten Argentinie en/of Rusland dan niet tegen ons gespeeld hebben gaan wij gewoon door. Waarbij ik dan als nummer 1 en jij als nummer 2.
Ben inderdaad Rusland, ik kan zo van tevoren moeilijk zeggen wanneer ik online ben. Meestal kan ik zo in de namiddag of late avond wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:40 schreef ego-tripper het volgende:
MindstateNL, jij moet tegen mij toch? Jij bent Rusland?
Ik heb nu niet zo super veel tijd om te spelen. Als jij mij een indicatie geeft van de tijden dat je online bent zorg ik wel dat ik er ook ben.
Weet jij al wanneer je een beetje kanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op dat moment heel erg zal vinden.
Ik ben inderdaad inmiddels vader geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Weet jij al wanneer je een beetje kanOf ben je al vader en heb je geen tijd meer
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad inmiddels vader geworden.![]()
Maandag al, dus de rust is alweer een klein beetje teruggekeerd. Kunnen we misschien vanavond rond 9 uur half 10 afspreken? Dan slapen mijn vriendin en de kleine waarschijnlijk wel.
Edit: Er is volgens mij nog geen wedstrijd gespeeld in de knock-out fase, toch?
IK heb je niet gezien, morgen voor 5 uur 's middags wel tijd of ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Masegate het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Neggix, ik zal je in ieder geval even toevoegen via PSN en dan zal het waarschijnlijk maandag worden.
Ja kerel, ik ben er bijna altijd...en heb je ook al vaker uitgenodigd....en volgens mij hebben we al eens gespeeld!quote:
Ja, sorry, was door alle drukte de afgelopen dagen vergeten dat ik een verjaardag had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:35 schreef neggix het volgende:
[..]
IK heb je niet gezien, morgen voor 5 uur 's middags wel tijd of ook niet
Oh okquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:01 schreef Maichel het volgende:
[..]
Ja kerel, ik ben er bijna altijd...en heb je ook al vaker uitgenodigd....en volgens mij hebben we al eens gespeeld!
Het was de hele dag voor 5 uurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ja, sorry, was door alle drukte de afgelopen dagen vergeten dat ik een verjaardag had.
Wat is vóór 5 uur? Is dat half 5, of 1 uur, of...?
Laat maar weten, misschien kan ik wel even mijn werk pauzeren voor een potje.
Haha, ik ben gewoon aan het werk en zit dus niet op de PS3. Je zult me dus hier even moeten laten weten dat de pot gespeeld kan worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef neggix het volgende:
[..]
Het was de hele dag voor 5 uurMaar aangezien er nu iets tussen komt is het vrij moeilijk voor mij vandaag
komende dagen werk ik hele dagen en ben dus pas 's avonds laat weer thuis... De eerste avond dat ik weer thuis ben is denk ik maandag pas....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef Masegate het volgende:
[..]
Haha, ik ben gewoon aan het werk en zit dus niet op de PS3. Je zult me dus hier even moeten laten weten dat de pot gespeeld kan worden.
Morgen maar weer een nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |