Probeer ik ook uit te vinden, maar Amabo die lijkt hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef ego-tripper het volgende:
hoeveel moeten er nog wel niet gespeeld worden?
Hahaha die handsbal was echt prachtig. Keeper buiten 16 meter gebied maar tikt de bal weg haha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:26 schreef neggix het volgende:
Jezus, wat zuig ik tegen PowahElke keer denk ik dat het steeds relaxter en beter gaat, speel ik weer ff tegen hem en dan gaat alles weer
Je paast alles zo relax en goed..... Duurt nog ff voordat ik het heb...
Beetje jammer dat ook wel elke buitenspel buitenspel is en handsballen niet bestaanJesus wat een handsbal was dat zeg...
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik weer tegen Powah moet (laatst 2-1 en 6-0 verloren) dan ga ik zo verschrikkelijk verdedigend spelen!
die eerste wedstrijd speelde je me volledig weg maar ik speelde ook veelste aanvallend(nja in bijde wedstrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:P
Lama zo staan joh, ik geloof het wel. Met kameroen kan ik echt niets beginnen tegen echte ploegen, er valt niet tegen te spelen!quote:
Niet helemaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Amabo het volgende:
Er moeten nog veel wedstrijden gespeeld worden. Alleen Poule C is klaar.
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet helemaal
Ik heb één wedstrijd tegen Spanje gespeeld
Maar toen we aan de 2e wedstrijden begonnen kapte de verbinding er meteen mee
Ik kan nu geen wedstrijden meer tegen spanje spelen voor het toernooi.
En Spanje is door dit gedoe nu door terwijl de 2e wedstrijd eigenlijk niet gespeeld is
Kun je die wedstrijd niet ongedaan maken ofzo?
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.
Kan Spanje (Kreuk toch?) niet tijdelijk zijn router tussen internet en de PS3 uithalen? Dus zijn internet direct op de PS3 aansluiten. Moet toch ook kunnen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Ja ik wist niet dat je de eindstand nog kan veranderen enzo
Maar Spanje wilt zo ook wel tegen mij spelen alleen lukt het nooit door zijn router
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |