Probeer ik ook uit te vinden, maar Amabo die lijkt hier niet meer te komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef ego-tripper het volgende:
hoeveel moeten er nog wel niet gespeeld worden?
Hahaha die handsbal was echt prachtig. Keeper buiten 16 meter gebied maar tikt de bal weg haha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:26 schreef neggix het volgende:
Jezus, wat zuig ik tegen PowahElke keer denk ik dat het steeds relaxter en beter gaat, speel ik weer ff tegen hem en dan gaat alles weer
Je paast alles zo relax en goed..... Duurt nog ff voordat ik het heb...
Beetje jammer dat ook wel elke buitenspel buitenspel is en handsballen niet bestaanJesus wat een handsbal was dat zeg...
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:Pquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik weer tegen Powah moet (laatst 2-1 en 6-0 verloren) dan ga ik zo verschrikkelijk verdedigend spelen!
die eerste wedstrijd speelde je me volledig weg maar ik speelde ook veelste aanvallend(nja in bijde wedstrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ghehe, zal je gaan tegen werken, heb een nieuwe, moeilijk te verdedigen opstelling:P
Lama zo staan joh, ik geloof het wel. Met kameroen kan ik echt niets beginnen tegen echte ploegen, er valt niet tegen te spelen!quote:
Niet helemaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Amabo het volgende:
Er moeten nog veel wedstrijden gespeeld worden. Alleen Poule C is klaar.
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet helemaal
Ik heb één wedstrijd tegen Spanje gespeeld
Maar toen we aan de 2e wedstrijden begonnen kapte de verbinding er meteen mee
Ik kan nu geen wedstrijden meer tegen spanje spelen voor het toernooi.
En Spanje is door dit gedoe nu door terwijl de 2e wedstrijd eigenlijk niet gespeeld is
Kun je die wedstrijd niet ongedaan maken ofzo?
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als de tegenstander het er mee eens is, dat je een potje los van de Fok Poules kan doen? Zo moeilijk is het berekenen van de eindstand niet.
Kan Spanje (Kreuk toch?) niet tijdelijk zijn router tussen internet en de PS3 uithalen? Dus zijn internet direct op de PS3 aansluiten. Moet toch ook kunnen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Ja ik wist niet dat je de eindstand nog kan veranderen enzo
Maar Spanje wilt zo ook wel tegen mij spelen alleen lukt het nooit door zijn router
Ik heb zo een idee dat dit dood gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 10:40 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, er word dus ook niet meer veel gepost hier in dit forum?
Word er uberhaupt nog gespeelt?
Ik denk ook dat het hier aan het doodbloeden is.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb al mijn wedstrijden iig gespeeld, 4 gewonnen 2 verloren, denk zo dat ik op een tweede plek terecht kom. Beginnen we nog aan de knock outfase?
Eens... kans genoeg gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Amabo het volgende:
Dan gaan we het anders doen. Vandaag en morgen is er nog de mogelijkheid om de poulewedstrijden te spelen. Daarna gaan we door met de knock out fase. Als er nog geen duidelijkheid is in een poule gaan we gewoon door met de mensen die wel regelmatig spelen/op het forum zijn.
ik kan vanaaf welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:00 schreef ego-tripper het volgende:
Idd, daar ben ik het ook volledig mee eens.
Zolang we er maar 8 hebben die genoeg aanwezig zijn, gaan we daarmee mee verder.
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan vanaaf wel8 uur lijkt me goed plan
ja was de verkeerdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.
Wij gaan vanaaf 8 uur even een nieuwe poging wagen. Ik heb gisteren mijn PS3 op wireless gezet, misschien dat t helpt.
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja was de verkeerde
Maar we zullen zienk heb echt sinds dien geen fifa meer gespeeld
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:54 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.
Omdat ik morgen en overmorgen geen tijd heb, lijkt het me het handigst als ik me terugtrek, om de snelheid in het toernooi te houden.
Mijn 1-1 tegen mash zal dan een 3-0 overwinning voor hem worden, en het andere potje ook 3-0
Dus
Brazillie - Engeland 3-0
Engeland - Brazillie 0-3
Zweden - Engeland 3-0
Engeland - Zweden 0-3
Frankrijk had ik al 2x verloren en die is toch al als eerste door.
Misschien dat we een andere keer nog een potje kunnen doen mash, want het was wel een leuke pot voetbal, die 1-1!
beetje oneerlijk he. als die wel al 2 potjes tegen zweden heeft gespeeld. of juist nog geen 1. omdan mijn wedstrijd wel te laten staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Masegate het volgende:
[..]
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?
Is die niet uitgespeeld ofzo?
Half 9 ben ik er ook wel. Dan kom ik kijken. als je er dan niet bent (blijf 10 min ofzo) Dan ben ik weer wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef Roberto258 het volgende:
Probeer vanavond na half 9 online te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |