Ik heb zo een idee dat dit dood gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 10:40 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, er word dus ook niet meer veel gepost hier in dit forum?
Word er uberhaupt nog gespeelt?
Ik denk ook dat het hier aan het doodbloeden is.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb al mijn wedstrijden iig gespeeld, 4 gewonnen 2 verloren, denk zo dat ik op een tweede plek terecht kom. Beginnen we nog aan de knock outfase?
Eens... kans genoeg gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Amabo het volgende:
Dan gaan we het anders doen. Vandaag en morgen is er nog de mogelijkheid om de poulewedstrijden te spelen. Daarna gaan we door met de knock out fase. Als er nog geen duidelijkheid is in een poule gaan we gewoon door met de mensen die wel regelmatig spelen/op het forum zijn.
ik kan vanaaf welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:00 schreef ego-tripper het volgende:
Idd, daar ben ik het ook volledig mee eens.
Zolang we er maar 8 hebben die genoeg aanwezig zijn, gaan we daarmee mee verder.
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan vanaaf wel8 uur lijkt me goed plan
ja was de verkeerdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Je quote geloof ik de verkeerde, maar prima.
Wij gaan vanaaf 8 uur even een nieuwe poging wagen. Ik heb gisteren mijn PS3 op wireless gezet, misschien dat t helpt.
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja was de verkeerde
Maar we zullen zienk heb echt sinds dien geen fifa meer gespeeld
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:54 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Mash ik moet alweer cancellen, er is een priveding tussen gekomen.
Omdat ik morgen en overmorgen geen tijd heb, lijkt het me het handigst als ik me terugtrek, om de snelheid in het toernooi te houden.
Mijn 1-1 tegen mash zal dan een 3-0 overwinning voor hem worden, en het andere potje ook 3-0
Dus
Brazillie - Engeland 3-0
Engeland - Brazillie 0-3
Zweden - Engeland 3-0
Engeland - Zweden 0-3
Frankrijk had ik al 2x verloren en die is toch al als eerste door.
Misschien dat we een andere keer nog een potje kunnen doen mash, want het was wel een leuke pot voetbal, die 1-1!
beetje oneerlijk he. als die wel al 2 potjes tegen zweden heeft gespeeld. of juist nog geen 1. omdan mijn wedstrijd wel te laten staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Masegate het volgende:
[..]
En waarom kan die 1-1 dan niet blijven staan?
Is die niet uitgespeeld ofzo?
Half 9 ben ik er ook wel. Dan kom ik kijken. als je er dan niet bent (blijf 10 min ofzo) Dan ben ik weer wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef Roberto258 het volgende:
Probeer vanavond na half 9 online te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |