ik wil wel. ben je er nu nog dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand uit groep A die vanavond wil?
Bedankt, je was idd geen slechte tegenstander, kon geen grip op de wedstrijd krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
Feli mindstate, 2e wedstrijd 3-2 verloren van jou!
Moet zeggen dat het nog redelijk ging (speel het nu 1 week)
oh ik lees het nu pas ff kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ga nu online, ik zie wel of je er bent
ik ben er tot half 11..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef ego-tripper het volgende:
Ik kom zometeen online, dan kan ik wel spelen. Mash-NL en Roberto, jullie moet ik beide nog 1x hebben.
ja naja kwam tot de 16 en dan hield het wel op ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef ego-tripper het volgende:
Maar tot aanvallen kwam je ook niet echt. Nee, het ging ook niet zo heel lekker. Maakte 2 vreemde goals in het begin. Wou niet zo heel goed lukken. Eerste potje van de dag voor mij:P
Nee ik ben Denenmarkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef kreuk050 het volgende:
ja en wij moeten nog tegen elkaar....Denemarken ben je toch? Dat zal de beslissende wedstrijden worden, maar ja hij doet het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |