nou hij staat nog steedsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef Akwableet het volgende:
woeps
Ik zag het bericht niet
ik keek af en toe opzij voor n vinkje achter je naam in de poule
Die stopte, ben jou nu aan t uitnodigenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou hij staat nog steedsdus schiet maar op
gaat wel goed zo hequote:Op maandag 1 februari 2010 20:21 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Die stopte, ben jou nu aan t uitnodigen
Ik ben erquote:
Vaag.. nodig mij is uit danquote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik ben er
Sorry voor de n00bness
edit: Deze spelsessie is niet langer beschikbaar
Donequote:
Ik heb geen instellingen veranderd, vandaag alleen wel vaag internet :Squote:
Ik heb ook niks veranderd.. kunnen het nog 1x proberen. als die het dan weer niet doet ga ik cod spelenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb geen instellingen veranderd, vandaag alleen wel vaag internet :S
Goed idee, invite je mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niks veranderd.. kunnen het nog 1x proberen. als die het dan weer niet doet ga ik cod spelen
Nope, zelfde error. Bedankt voor t geduld, veel plezierquote:
Tja middag kan ik nooit.denk niet dat me baas me vrij geeft om fifa te gaan spelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Roberto258 het volgende:
Ik kan eventueel morgenmiddag en vrijdagmiddag, groep A...
Vrijdag laat in de middag heb ik wel een kansje. Tot wanneer zit je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Roberto258 het volgende:
Ik kan eventueel morgenmiddag en vrijdagmiddag, groep A...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |