Hey Neggix, blijkbaar moet ik dus tegen jou. Woon je in het zuiden des lands? Ivm carnaval. Ik wel, maar vier geen carnaval omdat ik op het punt sta om papa te worden. Hoop dus dat ik de wedstrijd daar ergens omheen kan spelen. Doe maar een voorstel voor een tijd/datum.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:38 schreef neggix het volgende:
Zo te zien ben ik dus doorMarcel173 was sowiezo al 13 dagen niet onlin geweest dus dat schoot ook al niet op....
Kan ik dan niet ff naar italie wisselen
uhm ik ben net thuis. vanaaf kan ik wel. maar dan pas om 11uur... en anders wordt het maandag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef Amabo het volgende:
Mash, heb je tijd vandaag om de wedstrijd te spelen?:p
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:Pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ik ben net thuis. vanaaf kan ik wel. maar dan pas om 11uur... en anders wordt het maandag.
naja ik heb liever dat we nu gewoon een tijd afspreken. want van de rest ga ik denk ik niet op me ps3. maar wil voor de wedstrijd wel even online komen. maar ik zal er 11 uur zijn dan zien we welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:P
Wel in het zuiden maar niet zo dat ik carnaval vier... Ik ben maandag bijna de hele dag beschikbaar en dinsdag tot een uur of 18:00... En anders zondag avond laat na m'n werk...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Hey Neggix, blijkbaar moet ik dus tegen jou. Woon je in het zuiden des lands? Ivm carnaval. Ik wel, maar vier geen carnaval omdat ik op het punt sta om papa te worden. Hoop dus dat ik de wedstrijd daar ergens omheen kan spelen. Doe maar een voorstel voor een tijd/datum.
Ik denk niet dat ik dat op dat moment heel erg zal vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:23 schreef neggix het volgende:
Spannend btwals het tijdens de wedstrijd gebeurd verlies je gewoon he
![]()
k ben er wel, jij alleen nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel rond die tijd online. Merk vanzelf wel of je er bent:P
Ik heb ook twee keer tegen Kameroen gespeeld en gewonnen. Dus sta op 6 - 12.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:04 schreef Amabo het volgende:
Poule B
Duitsland - iMitch026 4 - 12
Argentinie - stevenmac26 2 - 0
Rusland - MindstateNL 4 - 6
Kameroen - Smart-Einstein 2 - 0
Duitsland - Rusland 3-0
Rusland - Duitsland 1-3
Argentinie - Rusland 0-4
Rusland - Argentinie 6-4
Duitsland - Kameroen 5 - 0
Kameroen - Duitsland 0 - 2
Dit is dus mijn eigen poule. Aangezien MindstateNL met mij samen het meest actief op het forum en/of PSN is ben ik geneigd ons door te laten gaan naar de kwartfinales. Mindstate, we doen het volgende: Deadline is vanavond 00.00, mochten Argentinie en/of Rusland dan niet tegen ons gespeeld hebben gaan wij gewoon door. Waarbij ik dan als nummer 1 en jij als nummer 2.
Ben inderdaad Rusland, ik kan zo van tevoren moeilijk zeggen wanneer ik online ben. Meestal kan ik zo in de namiddag of late avond wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:40 schreef ego-tripper het volgende:
MindstateNL, jij moet tegen mij toch? Jij bent Rusland?
Ik heb nu niet zo super veel tijd om te spelen. Als jij mij een indicatie geeft van de tijden dat je online bent zorg ik wel dat ik er ook ben.
Weet jij al wanneer je een beetje kanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op dat moment heel erg zal vinden.
Ik ben inderdaad inmiddels vader geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Weet jij al wanneer je een beetje kanOf ben je al vader en heb je geen tijd meer
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad inmiddels vader geworden.![]()
Maandag al, dus de rust is alweer een klein beetje teruggekeerd. Kunnen we misschien vanavond rond 9 uur half 10 afspreken? Dan slapen mijn vriendin en de kleine waarschijnlijk wel.
Edit: Er is volgens mij nog geen wedstrijd gespeeld in de knock-out fase, toch?
IK heb je niet gezien, morgen voor 5 uur 's middags wel tijd of ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Masegate het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Neggix, ik zal je in ieder geval even toevoegen via PSN en dan zal het waarschijnlijk maandag worden.
Ja kerel, ik ben er bijna altijd...en heb je ook al vaker uitgenodigd....en volgens mij hebben we al eens gespeeld!quote:
Ja, sorry, was door alle drukte de afgelopen dagen vergeten dat ik een verjaardag had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:35 schreef neggix het volgende:
[..]
IK heb je niet gezien, morgen voor 5 uur 's middags wel tijd of ook niet
Oh okquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:01 schreef Maichel het volgende:
[..]
Ja kerel, ik ben er bijna altijd...en heb je ook al vaker uitgenodigd....en volgens mij hebben we al eens gespeeld!
Het was de hele dag voor 5 uurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ja, sorry, was door alle drukte de afgelopen dagen vergeten dat ik een verjaardag had.
Wat is vóór 5 uur? Is dat half 5, of 1 uur, of...?
Laat maar weten, misschien kan ik wel even mijn werk pauzeren voor een potje.
Haha, ik ben gewoon aan het werk en zit dus niet op de PS3. Je zult me dus hier even moeten laten weten dat de pot gespeeld kan worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef neggix het volgende:
[..]
Het was de hele dag voor 5 uurMaar aangezien er nu iets tussen komt is het vrij moeilijk voor mij vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |