disconnecte?? wat lul jij nou? was gewoon afgelopen. 4-3 voor mij. en ja lag had ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef Roberto258 het volgende:
De tweede wedstrijd disconnecte jij in de 87e minuut... Ik had die wedstrijd ook gigantisch last van lag
dat is echt heel vaag. een vriend van me keek nog mee. de wedstrijd was al afgelopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Roberto258 het volgende:
Kijk maar bij de uitslagen, daar staat 3-0 voor mij. Je was echt weg hoor vlak voor tijd.
Deze twee wedstrijden zijn beide niet uitgespeeld, Zweden - Frankrijk was na 15 minuten al afgelopen (0-1 Frankrijk) en is genoteerd als zijnde een nederlaag voor ons allebei.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Amabo het volgende:
Zweden - Frankrijk 0 - 1
Zweden - Brazilie ? - ? ( Is de wedstrijd nu wel uitgespeeld of is er voortijdig verlaten?)
Ik weet dat wanneer je het spel uit gaat na het fluitsignaal dat dat nog steeds gezien wordt als vroegtijdig verlaten volgens FIFA. Als er daadwerkelijk staat dat Zweden 3 - 0 heeft gewonnen terwijl Brazilie 4-3 voor stond dan zie ik als enige oplossing de wedstrijd over te spelen.
Dit staat er echt hoor, was tegen egotripper/powah87 volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Amabo het volgende:
Disconnection na 15 minuten waarin beide teams volgens fifa hebben verloren kan sowieso niet.
Haha nee ik bedoel dat dat sowieso een reden is om de wedstrijd opnieuw te spelen. Ik geloof best dat er zoiets in FIFA staat. FIFA = raar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit staat er echt hoor, was tegen egotripper/powah87 volgens mij.
edit: probeer dit weekend wel die wedstrijden te spelen, als tegenstanders ook kunnen.
Haha ZO! 8 minuten?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef kreuk050 het volgende:
Ik stel trouwens voor om vanaf nu (kwartfinales, halve en finale) iets langer per helft te spelen. 8 min?
Hehe nice goal !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:46 schreef Hamilcar het volgende:
Leuk om te zien dat er een toernooi hier wordt georganiseerd. Jammer genoeg heb ik zelf geen PS3 en speel ik het altijd bij een vriend van me. Kunnen jullie geen goals uploaden van de games?
Om zelf dan maar wat te pluggen, m'n mooiste goal tot nu toe met Huntelaar. Buitenkant links + L1. Redelijk bizar, maar ja het kan in dit spel
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16128146
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |