Maichelquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef neggix het volgende:
[..]
Wat is jou ps3 naam? Ik ben er ook nu, maar heb geen naam van je
Je staat ook nog niet in het toernooi
Mijn hele team is op snelheid ingesteld. En met snel tikwerk ben je er snel langs en eenmaal langs zijn die spelers niet meer in te halen. Mijn verdediging haalt dan jullie spelers wel vaak weer in.:Pquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Amabo het volgende:
Ik ben vanmiddag en vanavond online. POULE B!
Ego-Tripper heeft waarschijnlijk gewoon de tactiek geperfectioneerd op het spelersmateriaal. Die klootzakjes voorin zijn gewoon snel:P. Dan moet je je daar op instellen.
ja is goed hoor,ik heb je geinvitequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef ego-tripper het volgende:
Amabo, potje doen? Jij won wel van me in het begin met duitsland van mijn Frankrijk:P
Ja, MSN daar zit ik wel continu op ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
He kreuk, ik was gisteravond al weg.
Tijd om nu ff 1 potje te doen?
Edit: Misschien beter om via MSN ofzo af te spreken?
Want niet iedereen zit altijd op Fok he
Ja, dat is Michel ofzo... Hij is af en toe wel eens hier maar niet op de ps3 idd.... En duitsland is Amaboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Jordy_Vega het volgende:
Er ontbreekt trouwens nog steeds iemand in poule D, en Duitsland hoort er eigenlijk niet bij (ik heb het over de competitie zelf in FIFA)
Ben aan het werk ouwe....morgenavond heb ik weer tijd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
He kreuk, ik was gisteravond al weg.
Tijd om nu ff 1 potje te doen?
Edit: Misschien beter om via MSN ofzo af te spreken?
Want niet iedereen zit altijd op Fok he
Oké ik zal proberen er morgen avond te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ben aan het werk ouwe....morgenavond heb ik weer tijd...
Dan worden jullie allebei gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oké ik zal proberen er morgen avond te zijn
Kan niks beloven maar denk het wel.
Wat gebeurd er eigenlijk als we niet tegen elkaar kunnen spelen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:12 schreef chrosser het volgende:
Ja je hebt ook een veel sterker middenveld. lekker moeilijk..
ohh vind je dat zielig van me.. dan hoop ik ook dat je dalijk tegen ego-tripper komt.
leer jij ook s je bakkus houde verrekte mongol
laters
ohh vind je dat zielig van me.. dan hoop ik ook dat je dalijk tegen ego-tripper komt.
laters
laters
Ghehe, ja waren wel mooie potjes hoor, vooral italie was spannend. Had wel de betere kansen maar je speelde goed en aanval ging ook wel goed. Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)quote:Op zondag 31 januari 2010 02:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Je maakt wel reclame voor jezelf zo...
En wat ik met zielig bedoelde, is dat je meteen met ziektes moet gaan schelden als je een keer ergens niet zo goed in bent. Wees een vent en accepteer je verlies.
Anywayz. Over ego-tripper gesproken. Ik heb zojuist een manier gevonden om het Frankrijk van ego-tripper op de knieën te krijgen. Spanje is het magische woord! Ik versloeg hem met Spanje met 6 - 3. Vervolgens heb ik het met Portugal en Engeland geprobeerd, waar ik mee faalde. Tot slot heb ik Italië geprobeerd en daarmee hield ik hem op een 1 - 1. Je hebt dus echt een team nodig waarvan ten eerste de verdedigers de aanval tegen kunnen houden. Vervolgens wat balvaste aanvallers die netjes passen en met wat combineren kom je vervolgens wel door de verdediging heen. Van die laatste pot met Italië vond ik eigenlijk wel dat ik hem verdiende te winnen. Veel kansen gehad. Maar goed. Het scorebord liegt niet.
PS: Wat ik hier dus wil zeggen is: Kreukneus, zorg dat je van Denemarken wint. Dan hoop ik daarna dat je Frankrijk loot en dat je heel hard je best doet en Frankrijk eruit gooit, zodat ik hem niet meer tegen kan komen.![]()
Ik weet het niet zeker of ik vanavond kan, maar ik denk het welquote:Op zondag 31 januari 2010 13:19 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom doe je zo zielig Chrosser? Weet niet wat er gebeurde maar met ziektes schelden als je verliest....kom op man...
Spanje tegen Denemarken wordt de beslissende pot in Poule C! Ik ga effe oefenen en vanavond spelen Denemarken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |