Tsja, als je dat nou even van tevoren had gezegd. Nu ga ik dat natuurlijk niet geloven he. Het is wel erg makkelijk om achteraf bij verlies te zeggen dat je het niet was. Je nodigde me zelfs uit om te spelen vlak voor die wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ghehe, ja waren wel mooie potjes hoor, vooral italie was spannend. Had wel de betere kansen maar je speelde goed en aanval ging ook wel goed. Toen jij spanje was, toen speelde ik niet zelf. Maar dat was misschien wel duidelijk, omdat je toen met 6-3 won had je dat denk ik wel door;)
Als ik nog tegen jouw kom in het WK dan word het in ieder geval een leuk potje.
Vind ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef ego-tripper het volgende:
Wat misschien een leuk idee is, om met de fokkers een club op te richten, die virtual pro clubjes.
Geen idee wat het is en hoe het werkt, maar als je me even uitlegt wat ik moet doen doe ik wel mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef ego-tripper het volgende:
Wat misschien een leuk idee is, om met de fokkers een club op te richten, die virtual pro clubjes.
Je weet toch die mode bij waar je allemaal 1speler kan zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Masegate het volgende:
[..]
Geen idee wat het is en hoe het werkt, maar als je me even uitlegt wat ik moet doen doe ik wel mee.
Ohhhh, dat ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Je weet toch die mode bij waar je allemaal 1speler kan zijn?
En dan bedoelt die gewoon met zijn alle in een team(altans denk dat ie dat bedoeld)
Wacht ik PM em je em wel:Pquote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef ego-tripper het volgende:
donthate wat is je PSN, dan invite ik je.
Hahah ja daarom ik doee ook wel mee denk dat er op fok wel meer aanmelden zo:p die mee willen doenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ohhhh, dat ja.
Daar had laatst iemand anders mij ook voor uitgenodigd. Dus ik me aanmelden... na 3 weken zijn we nog steeds maar met zijn 2-en.
Maar goed, ik doe wel mee.
Het is alleen lastiger om iedereen op hetzelfde tijdstip online te laten zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah ja daarom ik doee ook wel mee denk dat er op fok wel meer aanmelden zo:p die mee willen doen
Ik heb vanaaf wel even tijdquote:Op maandag 1 februari 2010 11:34 schreef Akwableet het volgende:
Poule A, nog 1 keer tegen Brazillie (mash) en nog 2 keer tegen Zweden. Hebben jullie vanavond tijd?
Oh, ok, dat is wel tof.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef ego-tripper het volgende:
Niet iedereen hoeft online te zijn om te spelen. Je kan ook maar met 3 mensen spelen. 1tje zal gewoon alle spelers zijn en die andere 2 zijn hun specifieke positie.
8 uur, check!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb vanaaf wel even tijduur of 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |