quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Echt waar? Alweer?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter kan je een mooie cap plaatsen
ze is daar zo ondertussen wel de expert in hequote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek."
(tvp)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.
Zijn nu aan het chips eten, lekker gehoor, gekraak.
[ afbeelding ]
Vind het ronduit gewoon stom, alweer alles weg, foetsie en niet meer terug te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Troostships na weer wat kwijt te zijn geraakt![]()
Is goed hoor Heks hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Binnenkort op U p.c.
Villa Flodderhut met als Gastheer Jaap.
mail U ideeen naar Channel of Toverheks en wij zullen bekijken of U idee eruit gepikt wordt.
Channel, we gaan samen maar een stream beginnen, wij hebben veel leukere ideeen
Ik pasquote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Johan wil serieus genomen worden....iemand?![]()
Moeten we haar voortaan niet gewoon Gerda noemen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moeten we haar voortaan niet gewoon Gerda noemen?
De klemtoon lag(onzichtbaar) op genomenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
mwah, ik neem johan wel serieus hoor, ik zie een minister van feest wel zitten.
eh ik sluit me bij nader inzien aan bij laysaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De klemtoon lag(onzichtbaar) op genomen
Die las het wel hèquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ik sluit me bij nader inzien aan bij laysa
ooohquote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik misschien minder braaf dan dat wat men van mij gewend is
lol,. ik zit tv te kijken en ondertussen ouwehoer ik er hier wat slap bijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Spannend he om het te volgn zonder te kijken
Moet kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
lol,. ik zit tv te kijken en ondertussen ouwehoer ik er hier wat slap bij
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Nou Laysa, zie de zweepjes hier al tevoorschijn komen
Het is Gerda die het "rapt"quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar?...ik ben bones aan het kijken
Tja, ik dacht, meld het maar ff, hij is weer weg. Ach hij heeft op veel mensen een leuke indruk achter gelaten.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Chanel5 voor het melden.
Angelique: Morgenavond komt mijn mannetje weer thuis.
Ja, hij had drie dagen veel contact met de mensen op de chat.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Tja, ik dacht, meld het maar ff, hij is weer weg. Ach hij heeft op veel mensen een leuke indruk achter gelaten.
Dat zeker en is ook geen verkeerde man. Alleen dat love,love, love en over alles wat negatief is heen lezen...tjaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, hij had drie dagen veel contact met de mensen op de chat.
Jaap heeft woensdag een "vraag maar raak half uurtje", ik ga zelf niet op de chat, wil ik welquote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zeker en is ook geen verkeerde man. Alleen dat love,love, love en over alles wat negatief is heen lezen...tja
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft woensdag een "vraag maar raak half uurtje",
Zei het gisteren al, je bent een toppertje Tuinfluiter, ik heb die hele stream en chat niet nodig, alles steeds up to date. TOPquote:Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Hai met Johan, ja, uh, nou wat hij kan en wilt doen, we hebben hier wel dingen te doen ja,
maar mijn tweede gsm gaat, ik moet die andere lijn pakken, ja goed.
Hai met Johan, hallo, hallo, wie is daar? Met Johan, hoi ben jij het, ik loop even naar de
andere kamer.
Liesbeths: Ik ben tussendoor stiekem aan het meekijken op de chat, kijken of het nog gezellig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Zei het gisteren al, je bent een toppertje Tuinfluiter, ik heb die hele stream en chat niet nodig, alles steeds up to date. TOP
Heel fijn om te lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker Channel, ja maar soms heb ik het ff gehad met stream en chat, lees er wel een paar keer per dag hoor, maar jou upjes zijn gewoon leuk om te lezen, daarom mijn compliment.
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Anders blijf ik hier vannacht, ja ik blijf wel, ik moet wel morgen naar de
boekhouder en wil ook opslag voor mijn eigen spullen, heb een grote tafel en 6 stoelen.
Johan: We hebben hier een bus, Alsido kan daar wel mee helpen.
In dat andere topic zag ik meer staan,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Maanvis het volgende:
liesbeth is een poppedopje
we horen alleen getik op de chat.
ze was alles weer kwijtquote:Op maandag 25 januari 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjes
dertien punt gifquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef snetje het volgende:
Het bed voor Alsido is al opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?
gasten aanstaande woensdag.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Het was gisteren wel leuk met Liesbeth, je leert haar toch wat beter kennen, en alle vragen worden beantwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
'Vraag maar raak' is voortaan het beproefde kijkcijferkanon van SV?
Ik hoop het ook. Maar ben er bang voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ken nog wel een autistische jongen die een studie rechten heeft volbracht.
Dat bestaat ook, ik hoop dat Johan (of zijn redactie) zich inleest mbt autisme, en niet blijft steken op een 'Oh, wat knap dat jij dat kan, en wat doe jij dat goed'-niveau.
Nou, er is al iemand geweest die van dik naar dun is gegaan, mede door een bacterieziekte, nu iemand die autistichs is (maar leuk dat hij komt vertellen) dus volgende week komt er wel weer een medisch wonder opdraven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, het moet natuurlijk wel luchtig blijven en niet te serieus, het is geen 'vinger aan de pols' toch?
Bij de ontbijtshow?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.
Goed man!quote:
Ja, en om zulke mensen moet ik dan smakelijk lachen, 1000 man hebben aan die zaak gewerkt en werken er nog aan,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef pullup het volgende:
De ene heeft al bijna een cold case door Peter R de Vries opgegeven opgelost.
En hij zit ook al op het goede spoor voor wat betreft de Holloway zaak.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.
Ik ben de draad ook allang kwijt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaringquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:18 schreef pullup het volgende:
Johan is echt erg beroerd geworden van zijn nachtje slapen in Huissen en vraagt of dat te verklaren is.
Het echte medium is analytisch van geest, wil eerst bewijzen zien en oppert dat het ook wel eens de kou zou kunnen zijn die Johan ziek maakte na die nacht.
Gelukkig bleef hij er ook niet lang bij stilstaan en volgens Johan kon dit ook heul niet want hij had een goede thermoslaapzak die wel tot - 20 kon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaring
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef pullup het volgende:
Ze moeten er toch wel wat van weten want ze hebben een heleboel Engelse vaktermen om alles te duiden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?
Toch wel wijwater?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef pullup het volgende:
De beginner is al eens bezeten geweest, gelukkig hielp een beetje water over zijn gezicht heen spoelen.
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschraptquote:
Niet eens, kraanwater schijnt ook te helpenquote:
En het kleedje zit zeker in de was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschrapt
Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
Nu over Exsorsisten, he Bah, nou moet ik de hele dag denken aan Linda Blaire
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
In Haiti gingen de poorten van de Hel open.
Dat kwam volgens de beginner omdat ze al een paar eeuwen geleden een pact met de duivel hebben afgesloten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!
[ afbeelding ]
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt iequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Al die slechte kinderen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt ie
Yep Satan heeft ze losgelaten, maar het heeft ook te maken met het getal 7 en de bescherming van de goede voodoo van Cuba die tijdelijk ontbrak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Ziek heksje...ziek is het juiste woord wat je zoektquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:Sorry maar ze doen rare uitspraken, hoe kan je nu zeggen dat alle slechte mensen Naar beneden *zijn* gegaan, echt wat een mafkees al die duizende kinderen en al die vaders en moeders opa`s en oma`s al die kinderen die nu zonder ouders verder moeten, echt maffer dan maf.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ziek heksje...ziek is het juiste woord wat je zoekt
En vanavond typt Liesbeth weer een puntje uit haar toetsenbord, en weg is het werk van vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het werk
Er klinkt alweer muziek op de stream, het spreekgeluid is uit.
Gisteravond was het haar weer gelukt iets te laten verdwijnen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Toverheks het volgende:
En vanavond typt Liesbeth weer een puntje uit haar toetsenbord, en weg is het werk van vandaag
Ja, vind dat echt knap hoor, al je werk met 1 klik op je toetsenbord foetsie en verdwenen, kunnen we haar niet aanmelden ergens? misschien is het de duivel zelf wel die de gedaante van Liesbeth heeft over genomen en zo *Johan* tegenwerkt vanuit de *spirituele wereld* of de donkere grotten van de Hel mag ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond was het haar weer gelukt iets te laten verdwijnen?
Liesbeth Copperfield.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt ... ze heeft wel wat weg van Linda Blair ...
Misschien moeten we dit balletje toch eens opwerpen en kan er meteen live geëxorcisteerd worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt ... ze heeft wel wat weg van Linda Blair ...
Misschien moeten we dit balletje toch eens opwerpen en kan er meteen live geëxorcisteerd worden.
Dit stel was van het ergste soort. Echt de onzin die eruit kwam zonder met de ogen te knipperenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Bijgelezen, volgens mij heb ik twee randdebielen van het zuiverste water gemist. Iemand zin om er een update in het updates topic over te maken?
Ik word altijd woest van mensen die rampspoed en ziekte met het kwaad in jezelf of kwaad in het algemeen verklaren. Dat is barbaars en middeleeuws en zadelt mensen die erin geloven op met een zware last bovenop hun ellende.
Terug gelezen en blij dat ik het niet heb gezien. Zou nog kwaaier zijn geworden dan Heksje. Wat een zieke geesten zijn dat zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Bijgelezen, volgens mij heb ik twee randdebielen van het zuiverste water gemist. Iemand zin om er een update in het updates topic over te maken?
Ik word altijd woest van mensen die rampspoed en ziekte met het kwaad in jezelf of kwaad in het algemeen verklaren. Dat is barbaars en middeleeuws en zadelt mensen die erin geloven op met een zware last bovenop hun ellende.
Goedenmorgen Disana en Spuitje en de rest natuurlijk, lees even terug, was erg moeilijk om te volgen, wat er staat hebben we begrepen de restquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
7 op de schaal van richter, hoe knapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Satan heeft ze losgelaten, maar het heeft ook te maken met het getal 7 en de bescherming van de goede voodoo van Cuba die tijdelijk ontbrak.
Gelukkig zijn de slechte mensen nu naar onder geroepen.![]()
Of zoiets
Dat is ook weer part of the funquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Dit soort onbetekenende zielepoten is het toch niet waard om boos op te worden?![]()
Ik word voornamelijk kwaad als ik bedenk hoeveel van dit soort mafketels er waarschijnlijk rondlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Dit soort onbetekenende zielepoten is het toch niet waard om boos op te worden?![]()
Ik feliciteer de heren met hun 15 minutes of fame, de 100 streamers hebben genoten.
Dat HaÍti door de duivel te grazen zou zijn genomen, zong ook al langer rond trouwens, niet eens zelf verzonnen.
Maar er zijn dus ook wanhopige zieke mensen die naar dit soort klootzakken gaan als laatste redmiddel. Dat is waarom het me boos maakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Ik feliciteer de heren met hun 15 minutes of fame, de 100 streamers hebben genoten.
Dat HaÍti door de duivel te grazen zou zijn genomen, zong ook al langer rond trouwens, niet eens zelf verzonnen.
Ik snap jullie wel. Ook dat het moeilijk te volgen was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit stel was van het ergste soort. Echt de onzin die eruit kwam zonder met de ogen te knipperen
Dat heet zelfdeceptie en gebeurt meer dan eens om jezelf status te geven en invloed over andermans leven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Toch schijnen dat soort mensen de boel vaak niet eens te belazeren. In de zin dat ze zelf écht denken dat ze gaven hebben, en niet stiekem zitten te lachen om hun eigen onzin.
En als je er eenmaal "naartoe gaat rekenen" dat je dingen ziet, dan blijken toevaligheden ineens helemáál niet zo toevallig.
Dat is imo nog het ergste: dat deze lui gewoon geloven in die onzin van eigen schuld, dikke bult waar hun verhaal om draait.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Toch schijnen dat soort mensen de boel vaak niet eens te belazeren. In de zin dat ze zelf écht denken dat ze gaven hebben, en niet stiekem zitten te lachen om hun eigen onzin.
Heel snel waren ze niet. Ze stonden daar een paar minuten genegeerd te worden.quote:
Shit, ze hebben me doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heet zelfdeceptie en gebeurt meer dan eens om jezelf status te geven en invloed over andermans leven.
Zit jij nou met je Satanistische sarcasme indirect een soort pact met Beëlzebub te sluiten? Want nu is het dus jouw schuld als die lieve mennekes wat overkomt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop niet dat ze geschept worden door een voorbijrazende vrachtwagen. Dat zou eng zijn.
Ik zat me af te vragen of ze nog eens terug zullen komen, of zelfs een wekelijks programma krijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel snel waren ze niet. Ze stonden daar een paar minuten genegeerd te worden.
Niet! Dan hebben ze zelf iets verkeerd gedaan in een vorig leven! Of in dit leven. Of het volgende.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit jij nou met je Satanistische sarcasme indirect een soort pact met Beëlzebub te sluiten? Want nu is het dus jouw schuld als die lieve mennekes wat overkomt.
Wellicht is hij er morgen weer bij de Jaap show. die had toch ook een medium ? Eens kijken of hij de slechte winti van Cc tot morgen kan overleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of ze nog eens terug zullen komen, of zelfs een wekelijks programma krijgen.
Ook omdat één van de 2 ff zijn microfoon af moest doen (van Alsido), en naar het kantoortje ging.
Klopt, is gewoon een kopie van het verhaal van CBN, Christian Broadcasting Network in Amerika !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Misschien wemelt het in Nederland van de mediums en moet je gewoon even de goede contacten hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht is hij er morgen weer bij de Jaap show. die had toch ook een medium ? Eens kijken of hij de slechte winti van Cc tot morgen kan overleven.
Ik vind dat ze dat eigenlijk zelf al zouden moeten weten, dat ze nodig zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wemelt het in Nederland van de mediums en moet je gewoon even de goede contacten hebben.
Ja eigenlijk wel hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat eigenlijk zelf al zouden moeten weten, dat ze nodig zijn.
Ik ben bang dat Mera de pc morgen voor d'r werk heul gaat bezetten maar anders ga ik dus wél zitten kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hè.
Dus, morgen nog zo'n fraai portret. En er zullen er nog wel meer volgen gezien Johans bijgeloof.
Leedvermaak is altijd leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mera de pc morgen voor d'r werk heul gaat bezetten maar anders ga ik dus wél zitten kijken
Ik ben ook blij dat jij blij bent dat ik blij ben dat ik dit niet kijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij blij bent dat jij dit niet kijkt
quote:
Die op Flappie, het konijntje van Youp.quote:
4,5 uur is ook veel te lang... je kijkt naar het begin, je gedachten dwalen af, je gaat wat anders doen, schenkt koffie in en kijkt weer even hoe het ervoor staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel die reden om te kijken er bij Jaap (en consorten) maar niet in wil.
Weer geen vlokken.quote:
Ja, bij Hoevelaken linksaf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef Laysa het volgende:
Volgens meneer met de bril is Haiti dicht bij huis
Vroeger had je het echtpaar Goeree. die hebben geloof ik nog vastgezeten voor dat soort debiele uitspraken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:Sorry maar ze doen rare uitspraken, hoe kan je nu zeggen dat alle slechte mensen Naar beneden *zijn* gegaan, echt wat een mafkees al die duizende kinderen en al die vaders en moeders opa`s en oma`s al die kinderen die nu zonder ouders verder moeten, echt maffer dan maf.
Tjezus, mag je dan niks meer zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger had je het echtpaar Goeree. die hebben geloof ik nog vastgezeten voor dat soort debiele uitspraken.
Jenny Goeree! Holocaust was de eigen schuld van de Joden, hadden ze zich maar tot Jezus moeten wenden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Vroeger had je het echtpaar Goeree. die hebben geloof ik nog vastgezeten voor dat soort debiele uitspraken.
Zoiets was het ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jenny Goeree! Holocaust was de eigen schuld van de Joden, hadden ze zich maar tot Jezus moeten wenden.
Ze is alleen voorwaardelijk veroordeeld; tot twee maanden gevangenisstraf.
Die straf moest ik ook opzoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoiets was het ja.
Dat jij na al die tijd de precieze feiten nog uit je hoofd kent.
Met die instelling is John de Mol ook groot geworden..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
Johan is hoorbaar in een telefoongesprek, maar verwijst door naar de redactie en het mailadres van 'Open podium'.
Hij wordt nerveus van gesprekken waar hij niks mee kan, de hele dag.
Na het gesprek (niet in beeld):
"Mensen moeten me gewoon ff met rust laten, ik trek dit gewoon niet".
Als hij slim is neemt hij een nieuw nummer, en laat hij iedereen die wat van hem wil naar een ander nummer bellen, en een selectie maken van wat belangrijk genoeg is voor Johan zelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met die instelling is John de Mol ook groot geworden..
John de Mol was afgelopen vrijdag te gast bij Voetbal International, daar vertelde ie dat ie iemand is die altijd wil dat alles tot in de details klopt, hij kan ontzettend zeuren om details, het is een echte perfectionist.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met die instelling is John de Mol ook groot geworden..
Tof, ik zat vroeger ook in de redactie van de schoolkrantquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
Dat "Druk, druk, druk' en daar moet ik eindelijk eens wat aan doen!", is ook al jaren een favoriet stokpaardje van Johan.
Volgens mij haalde hij dat ook aan in een interview dat ik jaren geleden met hem had. Zal eens kijken of ik dat ergens kan vinden.
Ik heb 'm gevonden. Uit 2002:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Tof, ik zat vroeger ook in de redactie van de schoolkrant.
Het gezinsleven stond toen nog hoog in het vaandel.quote:Dat je geen groot talent hoeft te zijn om dingen te bereiken, kijk maar naar mij. Als je doet wat je leuk vindt, is hard werken ook geen probleem. Aan de andere kant, ik heb al twee jaar een boot en het is er nog nooit van gekomen om een tochtje te maken. Terwijl dat soort dingen ook erg belangrijk zijn in het leven. Maar bij mij staat de versnelling vaak een tandje te hoog om daar de rust voor te vinden. Gelukkig trekken mijn vrouw en kinderen geregeld aan de rem. Dan maak ik tijd vrij voor mijn gezin. Want dat gaat uiteindelijk toch boven alles.”
Que?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
'Da's natuurlijk heel belangrijk, dat ze interesse hebben en niet alleen maar geïnteresseerd zijn in het gebeuren.'
Is hij nog getrouwd? Hij maakt zo'n vrijgezelle indruk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden. Uit 2002:
[..]
Het gezinsleven stond toen nog hoog in het vaandel.
Volgens mij is ie redelijk snel daarna gescheiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
Is hij nog getrouwd? Hij maakt zo'n vrijgezelle indruk.
Als ik het niet dacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ie redelijk snel daarna gescheiden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop niet dat ze geschept worden door een voorbijrazende vrachtwagen. Dat zou eng zijn.
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
Het partijprogramma staat op de site, hieraan heeft Liesbeth dus zo lang gewerkt:
http://www.johanvlemmix.nl/
Ze was gisteren op de chat ook al zo overstuur dat niet iedereen haar artiestenkeuze toejuichte (met name ene beequeenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Marian overstuur weggelopen. Het wordt haar allemaal teveel.
Ik denk dat dit het 1e en tevens laatste Open Podium is. Arme Marian.
Da's precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
John de Mol was afgelopen vrijdag te gast bij Voetbal International, daar vertelde ie dat ie iemand is die altijd wil dat alles tot in de details klopt, hij kan ontzettend zeuren om details, het is een echte perfectionist.
Als Bram en Johan succes willen hebben moeten ze zich misschien aan deze instelling spiegelen.
Marian heeft echt haar best gedaan. Dat het Z-artiesten betreft doet er even niet toe, het gaat om de intentie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Als het donderdag niet gaat , dan gaat het niet goed en is het klaar.
Yep, gone with the wind.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
Is Marian er nu vandoor?? of begrijp ik het verkeerd.
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen gewoon een kans krijgt zijn ding te doen, zonder een competitie-element.quote:
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?quote:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Jij dus ook al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.
Nee open podiumquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Dankzij jou. Thnx dear.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
Goed chatnieuws: Hans heeft beequeen unbanned en zal voortaan achter haar staan en voor haar opkomen.
Kijk Kijk Kijk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die kandidatenlijst.![]()
http://www.johanvlemmix.nl/mensen.html
Marian: Als alle artiesten tijd hebben en tot het einde kunnen blijven , kunnen we de kijkers latenquote:
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Toverheks het volgende:Schiet mij maar lek, hier is er ook geen touw meer aan vast te knoppen, het *het rommeltje wordt nu een zooitje* kan beter worden omgedoopt in * Snap jij het nog of snap ik het nog*
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Is die rechtse nou Vlemmix???Zoja, wat ziet de vent er slecht uit.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:29 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
" De witte magie, the white magic, overheerst altijd over de black magic "
En dat wordt weer enkel over die chat gegooid?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
personeel@studiovlemmix.tv
Om je als vrijwilliger aan te melden, geloof ik (luisterde niet).
En als de roeiboot dan ook nog een oude lekke kano blijkt te zijn, ben je op voorhand al helemaal geklopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was gisteren op de chat ook al zo overstuur dat niet iedereen haar artiestenkeuze toejuichte (met name ene beequeen). Het lijkt me ook wel heel moeilijk te moeten roeien met de vrijwel afwezige riemen die ze daar heeft.
Nee nee, op de stream.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat wordt weer enkel over die chat gegooid?
Inderdaad. Toch deed ze op de chat heel gewoon. Maar waarom zit ze dan ineens thuis zou je denken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als de roeiboot dan ook nog een oude lekke kano blijkt te zijn, ben je op voorhand al helemaal geklopt.
Oh, dan zullen de aanmeldingen wel binnenstromen.quote:
Ik vind het wel typisch een out of the box beginners ontwerp.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site http://www.johanvlemmix.nl/ is prima te pruimen qua design, toch wel iemand die iets kan daar.
Ik was ook wel positief verrast eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site http://www.johanvlemmix.nl/ is prima te pruimen qua design, toch wel iemand die iets kan daar.
Marian heeft een eigen winkel, een gezin, dus kan niet heel de dag in Vlemmix aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
Inderdaad. Toch deed ze op de chat heel gewoon. Maar waarom zit ze dan ineens thuis zou je denken...
Oh dan moet dat het zijn. Mensen dachten dat ze overstuur was vertrokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Marian heeft een eigen winkel, een gezin, dus kan niet heel de dag in Vlemmix aanwezig zijn.
Dat kan ze wel geweest zijn, ze was erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
Oh dan moet dat het zijn. Mensen dachten dat ze overstuur was vertrokken.
Hij negeert vrijwel alles van iedereen. Hij komt binnen, gooit er een paar zinnen in, en dan veel later misschien nog een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Anniebab het volgende:
Als je als nieuweling nou wat tegen Jaap zegt op die chat, antwoordt hij dan of negeert ie je??
Eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Anniebab het volgende:
Als je als nieuweling nou wat tegen Jaap zegt op die chat, antwoordt hij dan of negeert ie je??
Mmmm oke,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .
Weet van eerder dat Jaap graag met mensen praat die hij kent of prive met je gaat zitten.
De gemeente verstrekt geen subsidies aan PSVquote:Verbeterde leefkwaliteit voor ouderen ontwikkelen in overleg met ouderen. Zolang de gemeente subsidies aan PSV verstrekt wil PVDT dat ouderen de gelegenheid krijgen om eens per jaar één gratis wedstrijd voetbal bij PSV bij te wonen.
Mooi, niets gemist.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen die ik gemist heb?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .
Weet van eerder dat Jaap graag met mensen praat die hij kent of prive met je gaat zitten.
Heb je dit topic al doorgelezen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen die ik gemist heb?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je best een beetje doet ben je binnen een week Jaaps beste vriend.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik sla deze keer over, wat hij BQ geflikt heeft heb ik gewoon geen woorden voor.
Hij stond al niet zo hoog op mijn lijstje voor *nieuwe vrienden* maar nu is hij helemaal van die trap afgeflikkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |