quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Echt waar? Alweer?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter kan je een mooie cap plaatsen
ze is daar zo ondertussen wel de expert in hequote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek."
(tvp)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.
Zijn nu aan het chips eten, lekker gehoor, gekraak.
[ afbeelding ]
Vind het ronduit gewoon stom, alweer alles weg, foetsie en niet meer terug te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Troostships na weer wat kwijt te zijn geraakt![]()
Is goed hoor Heks hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Binnenkort op U p.c.
Villa Flodderhut met als Gastheer Jaap.
mail U ideeen naar Channel of Toverheks en wij zullen bekijken of U idee eruit gepikt wordt.
Channel, we gaan samen maar een stream beginnen, wij hebben veel leukere ideeen
Ik pasquote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Johan wil serieus genomen worden....iemand?![]()
Moeten we haar voortaan niet gewoon Gerda noemen?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moeten we haar voortaan niet gewoon Gerda noemen?
De klemtoon lag(onzichtbaar) op genomenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
mwah, ik neem johan wel serieus hoor, ik zie een minister van feest wel zitten.
eh ik sluit me bij nader inzien aan bij laysaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De klemtoon lag(onzichtbaar) op genomen
Die las het wel hèquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ik sluit me bij nader inzien aan bij laysa
ooohquote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik misschien minder braaf dan dat wat men van mij gewend is
lol,. ik zit tv te kijken en ondertussen ouwehoer ik er hier wat slap bijquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Spannend he om het te volgn zonder te kijken
Moet kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
lol,. ik zit tv te kijken en ondertussen ouwehoer ik er hier wat slap bij
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Nou Laysa, zie de zweepjes hier al tevoorschijn komen
Het is Gerda die het "rapt"quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar?...ik ben bones aan het kijken
Tja, ik dacht, meld het maar ff, hij is weer weg. Ach hij heeft op veel mensen een leuke indruk achter gelaten.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Chanel5 voor het melden.
Angelique: Morgenavond komt mijn mannetje weer thuis.
Ja, hij had drie dagen veel contact met de mensen op de chat.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Tja, ik dacht, meld het maar ff, hij is weer weg. Ach hij heeft op veel mensen een leuke indruk achter gelaten.
Dat zeker en is ook geen verkeerde man. Alleen dat love,love, love en over alles wat negatief is heen lezen...tjaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, hij had drie dagen veel contact met de mensen op de chat.
Jaap heeft woensdag een "vraag maar raak half uurtje", ik ga zelf niet op de chat, wil ik welquote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zeker en is ook geen verkeerde man. Alleen dat love,love, love en over alles wat negatief is heen lezen...tja
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft woensdag een "vraag maar raak half uurtje",
Zei het gisteren al, je bent een toppertje Tuinfluiter, ik heb die hele stream en chat niet nodig, alles steeds up to date. TOPquote:Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Hai met Johan, ja, uh, nou wat hij kan en wilt doen, we hebben hier wel dingen te doen ja,
maar mijn tweede gsm gaat, ik moet die andere lijn pakken, ja goed.
Hai met Johan, hallo, hallo, wie is daar? Met Johan, hoi ben jij het, ik loop even naar de
andere kamer.
Liesbeths: Ik ben tussendoor stiekem aan het meekijken op de chat, kijken of het nog gezellig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Zei het gisteren al, je bent een toppertje Tuinfluiter, ik heb die hele stream en chat niet nodig, alles steeds up to date. TOP
Heel fijn om te lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker Channel, ja maar soms heb ik het ff gehad met stream en chat, lees er wel een paar keer per dag hoor, maar jou upjes zijn gewoon leuk om te lezen, daarom mijn compliment.
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Anders blijf ik hier vannacht, ja ik blijf wel, ik moet wel morgen naar de
boekhouder en wil ook opslag voor mijn eigen spullen, heb een grote tafel en 6 stoelen.
Johan: We hebben hier een bus, Alsido kan daar wel mee helpen.
In dat andere topic zag ik meer staan,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Maanvis het volgende:
liesbeth is een poppedopje
we horen alleen getik op de chat.
ze was alles weer kwijtquote:Op maandag 25 januari 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjes
dertien punt gifquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef snetje het volgende:
Het bed voor Alsido is al opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?
gasten aanstaande woensdag.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Het was gisteren wel leuk met Liesbeth, je leert haar toch wat beter kennen, en alle vragen worden beantwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
'Vraag maar raak' is voortaan het beproefde kijkcijferkanon van SV?
Ik hoop het ook. Maar ben er bang voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ken nog wel een autistische jongen die een studie rechten heeft volbracht.
Dat bestaat ook, ik hoop dat Johan (of zijn redactie) zich inleest mbt autisme, en niet blijft steken op een 'Oh, wat knap dat jij dat kan, en wat doe jij dat goed'-niveau.
Nou, er is al iemand geweest die van dik naar dun is gegaan, mede door een bacterieziekte, nu iemand die autistichs is (maar leuk dat hij komt vertellen) dus volgende week komt er wel weer een medisch wonder opdraven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, het moet natuurlijk wel luchtig blijven en niet te serieus, het is geen 'vinger aan de pols' toch?
Bij de ontbijtshow?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.
Goed man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |