In dat andere topic zag ik meer staan,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Maanvis het volgende:
liesbeth is een poppedopje
we horen alleen getik op de chat.
ze was alles weer kwijtquote:Op maandag 25 januari 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is ze snel hè, met d´r vingertjes
dertien punt gifquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef snetje het volgende:
Het bed voor Alsido is al opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Yolanthe dan toch zeker...zij maakt het toch weg?
gasten aanstaande woensdag.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is er nu al iets bekend over a.s. woensdag? De invulling van de show van Jaap?
Ik weet alleen dat André Pronk komt en Lekker Simpel, maar ik neem aan dat dat niet de enige twee gasten zijn.
Het was gisteren wel leuk met Liesbeth, je leert haar toch wat beter kennen, en alle vragen worden beantwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
'Vraag maar raak' is voortaan het beproefde kijkcijferkanon van SV?
Ik hoop het ook. Maar ben er bang voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ken nog wel een autistische jongen die een studie rechten heeft volbracht.
Dat bestaat ook, ik hoop dat Johan (of zijn redactie) zich inleest mbt autisme, en niet blijft steken op een 'Oh, wat knap dat jij dat kan, en wat doe jij dat goed'-niveau.
Nou, er is al iemand geweest die van dik naar dun is gegaan, mede door een bacterieziekte, nu iemand die autistichs is (maar leuk dat hij komt vertellen) dus volgende week komt er wel weer een medisch wonder opdraven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, het moet natuurlijk wel luchtig blijven en niet te serieus, het is geen 'vinger aan de pols' toch?
Bij de ontbijtshow?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
En losssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
2 gasten, een beginnend medium en een iets meer gevorderd medium.
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen Peter doe jij maar verslag hahaha anders typen we alle2 hetzelfde.
Goed man!quote:
Ja, en om zulke mensen moet ik dan smakelijk lachen, 1000 man hebben aan die zaak gewerkt en werken er nog aan,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef pullup het volgende:
De ene heeft al bijna een cold case door Peter R de Vries opgegeven opgelost.
En hij zit ook al op het goede spoor voor wat betreft de Holloway zaak.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.
Ik ben de draad ook allang kwijt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaringquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:18 schreef pullup het volgende:
Johan is echt erg beroerd geworden van zijn nachtje slapen in Huissen en vraagt of dat te verklaren is.
Het echte medium is analytisch van geest, wil eerst bewijzen zien en oppert dat het ook wel eens de kou zou kunnen zijn die Johan ziek maakte na die nacht.
Gelukkig bleef hij er ook niet lang bij stilstaan en volgens Johan kon dit ook heul niet want hij had een goede thermoslaapzak die wel tot - 20 kon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaring
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef pullup het volgende:
Ze moeten er toch wel wat van weten want ze hebben een heleboel Engelse vaktermen om alles te duiden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?
Toch wel wijwater?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef pullup het volgende:
De beginner is al eens bezeten geweest, gelukkig hielp een beetje water over zijn gezicht heen spoelen.
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschraptquote:
Niet eens, kraanwater schijnt ook te helpenquote:
En het kleedje zit zeker in de was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschrapt
Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
Nu over Exsorsisten, he Bah, nou moet ik de hele dag denken aan Linda Blaire
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
In Haiti gingen de poorten van de Hel open.
Dat kwam volgens de beginner omdat ze al een paar eeuwen geleden een pact met de duivel hebben afgesloten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!
[ afbeelding ]
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt iequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Al die slechte kinderen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt ie
Yep Satan heeft ze losgelaten, maar het heeft ook te maken met het getal 7 en de bescherming van de goede voodoo van Cuba die tijdelijk ontbrak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Ziek heksje...ziek is het juiste woord wat je zoektquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:Sorry maar ze doen rare uitspraken, hoe kan je nu zeggen dat alle slechte mensen Naar beneden *zijn* gegaan, echt wat een mafkees al die duizende kinderen en al die vaders en moeders opa`s en oma`s al die kinderen die nu zonder ouders verder moeten, echt maffer dan maf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |