Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
Nu over Exsorsisten, he Bah, nou moet ik de hele dag denken aan Linda Blaire
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
In Haiti gingen de poorten van de Hel open.
Dat kwam volgens de beginner omdat ze al een paar eeuwen geleden een pact met de duivel hebben afgesloten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan een mooi kunstwerkje voor jou! Ik weet niet of Da Vinci een autist was, maar het zou zo maar kunnen!
[ afbeelding ]
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt iequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Al die slechte kinderen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef Laysa het volgende:
En als het goed is zijn nu de ''slechte'' mensen dood en leven de''goede'nog....maar dat weet je nooit zeker...zegt ie
Yep Satan heeft ze losgelaten, maar het heeft ook te maken met het getal 7 en de bescherming van de goede voodoo van Cuba die tijdelijk ontbrak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Dus het is de schuld van de Haitianen zelf?
Ziek heksje...ziek is het juiste woord wat je zoektquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:Sorry maar ze doen rare uitspraken, hoe kan je nu zeggen dat alle slechte mensen Naar beneden *zijn* gegaan, echt wat een mafkees al die duizende kinderen en al die vaders en moeders opa`s en oma`s al die kinderen die nu zonder ouders verder moeten, echt maffer dan maf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |