Ja, en om zulke mensen moet ik dan smakelijk lachen, 1000 man hebben aan die zaak gewerkt en werken er nog aan,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:10 schreef pullup het volgende:
De ene heeft al bijna een cold case door Peter R de Vries opgegeven opgelost.
En hij zit ook al op het goede spoor voor wat betreft de Holloway zaak.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik cap wel, Snetje is er vandoor.
Ik ben de draad ook allang kwijt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat Toverheks het verslag doet, want ik kan het niet zo goed meer volgen.
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaringquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:18 schreef pullup het volgende:
Johan is echt erg beroerd geworden van zijn nachtje slapen in Huissen en vraagt of dat te verklaren is.
Het echte medium is analytisch van geest, wil eerst bewijzen zien en oppert dat het ook wel eens de kou zou kunnen zijn die Johan ziek maakte na die nacht.
Gelukkig bleef hij er ook niet lang bij stilstaan en volgens Johan kon dit ook heul niet want hij had een goede thermoslaapzak die wel tot - 20 kon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, dat is toch niet spannend, die logische verklaring
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef pullup het volgende:
Ze moeten er toch wel wat van weten want ze hebben een heleboel Engelse vaktermen om alles te duiden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Engelse vaktermen als: "Your mother sucks cock in hell!!!"?
Toch wel wijwater?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef pullup het volgende:
De beginner is al eens bezeten geweest, gelukkig hielp een beetje water over zijn gezicht heen spoelen.
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschraptquote:
Niet eens, kraanwater schijnt ook te helpenquote:
En het kleedje zit zeker in de was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie alleen lange vingers, dus ontbijt voor de gasten is ook al van de boodschappenlijst geschrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |