Die twee vuilakken verneuken ook gewoon alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.
Er zit zeker nog embargo op het bericht, zodat P&W de gasten niet onder Jaap's neus wegkapen.
Thanxquote:
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Disana het volgende:
LekkerSimpel komt 3 kwartier in de show van Jaap.
Woensdag hèquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...
Spanning en suspense dus!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
ik neem voor het gemak maar even aan dat hij voor donderdag nog minstens 12 keer van gedachten veranderd...
Ja, en je mist een hoop hoor hé... poeh poeh, nou nou.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:58 schreef yvonne het volgende:
Gofferedomme, vergaderen en zo gaan werken, late tvp.
Waarom twitter je mij nooit?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en je mist een hoop hoor hé... poeh poeh, nou nou.
Ik twitter je meteen hoor, als er wéér wat gebeurd!
Wil je het eerlijk weten of moet ik iets grappigs bedenken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je het eerlijk weten of moet ik iets grappigs bedenken?Och met een app als tweetdeck is het best wel lachen heur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Welnee, dit heeft bestaansrechtquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.
Zeg dat wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied,
Lees jij geen draadjes terug van topicsquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Oh, zat in m'n mail:
Persbericht
Datum: 25-1-2010
Paultje Poets vs. Terror Jaap
Samen waren ze eens goed voor meer dan 500 kg aan lichaamsgewicht.
Paultje Poets en Jaap Amesz alias Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi,
zitten a.s. woensdag lijnrecht tegenover elkaar in de nieuwe live show van
Amesz, Tabula Rasa.
Amesz die sinds kort zijn eigen 4,5 uur durende live show heeft op de
24-uurs online zender van Johan Vlemmix, ontvangt Poets woensdag voor een
diepte interview. Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo’s kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
De gezellige autopoetser uit Ochten zal Amesz niet alleen confronteren met
zijn ontroerende verhaal, maar ook zal hij zijn nieuwste single ‘Als we
straks naar Tirol toe gaan’ ten gehore brengen.
Of het bezoek van Paultje Poets Amesz werkelijk zal inspireren voor een
Tabula Rasa (Latijns voor schone lei) is nog afwachten. Maar dat het een
indrukwekkend en confronterend interview voor Amesz zal worden is zeker.
Poets zal rond de klok van 20.00 uur zijn opwachting maken in Tabula Rasa.
Amesz was in 2008 winnaar van het meest spraakmakende televisieprogramma
ooit, De Gouden Kooi en kon hierdoor meer dan 1 miljoen euro op zijn
rekening tegemoet zien.
Tabula Rasa is a.s. woensdag live te zien vanaf 18.30 uur op:
www.studiovlemmix.tv
Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix
Ik ben blij dat ik even zit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij geen draadjes terug van topics
Dat ze eens optyfen, met hun kutspamquote:Op maandag 25 januari 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
Oh, zat in m'n mail:
Persbericht
Datum: 25-1-2010
Paultje Poets vs. Terror Jaap
Samen waren ze eens goed voor meer dan 500 kg aan lichaamsgewicht.
Paultje Poets en Jaap Amesz alias Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi,
zitten a.s. woensdag lijnrecht tegenover elkaar in de nieuwe live show van
Amesz, Tabula Rasa.
Amesz die sinds kort zijn eigen 4,5 uur durende live show heeft op de
24-uurs online zender van Johan Vlemmix, ontvangt Poets woensdag voor een
diepte interview. Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo’s kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
De gezellige autopoetser uit Ochten zal Amesz niet alleen confronteren met
zijn ontroerende verhaal, maar ook zal hij zijn nieuwste single ‘Als we
straks naar Tirol toe gaan’ ten gehore brengen.
Of het bezoek van Paultje Poets Amesz werkelijk zal inspireren voor een
Tabula Rasa (Latijns voor schone lei) is nog afwachten. Maar dat het een
indrukwekkend en confronterend interview voor Amesz zal worden is zeker.
Poets zal rond de klok van 20.00 uur zijn opwachting maken in Tabula Rasa.
Amesz was in 2008 winnaar van het meest spraakmakende televisieprogramma
ooit, De Gouden Kooi en kon hierdoor meer dan 1 miljoen euro op zijn
rekening tegemoet zien.
Tabula Rasa is a.s. woensdag live te zien vanaf 18.30 uur op:
www.studiovlemmix.tv
Bron: Peter Nuninga / Studio Vlemmix
*kopje koffie geeft*quote:
Ken jij Soca Boy niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]Hoezo poetst Paultje nu alweer de plaat?
En waar moet ik die anderen van kennen?
Hulde!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Hij kan de tyfus krijgen met z'n Paultje Poets. Alsof ik zit te wachten op het zoveelste lulgesprek, over afvallen van die bolle frituur-junkie .![]()
Nah ja, misschien kijk ik wel even naar LS, maar als ie met Jaap gaat lopen kwijlen knal ik 'm uit
Je kan in een compactere 2 uur meer vlieguren maken dan tijdens de huidige 4 en half uur vliegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef jacqhassel het volgende:
Prec jaaps show duurd net iets te lang
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.quote:
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
Die aanmelding is gedaan op verschillende adressen, er zijn zelfs een tig aantal chatters geweest die een aanmelding van bommels hebben verzonden en het is Jaap ook nog eens persoonlijk door o.a. bommie zelf, gevraagd in de chat. Dus niet weten ofzo gaat echt niet op. !quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bommie daar nou concreet heen gebeld, of hoe is die aanmelding / ballotage verlopen?
Teunquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet Mietjessssquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
Er komt dus een volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bommie staat op de lijst om volgende keer uitgenodigd te worden, ze hadden voor nu genoeg gasten.
sowieso tien toch?quote:
Jaap is niet bang voor Bommelmans en ik vind het ook jammer dat ik hem woensdag niet zie. Maar verder kan ik er ook niets over zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LS![]()
Wist jij dat Jaap bang is van Bommie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |