quote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef versabommie het volgende:
Man ik heb zelfs fiat van mevrouw Bommie!
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedekt
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef jacqhassel het volgende:
Gaat bommie nu nog woensdag naar jaap ?
Paultje Poets eerder ook te zien op bed met Harry Loco.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Disana het volgende:
Kennelijk is Jaap wel zo goed om BRONmagazine de primeur te geven.
[..]
Lees verder op
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=2353
Ik was de laatste.. en dus ook de eerstequote:
Ik vond hem er ziek eng dun uit zienquote:
Soort van mini en maxi momenteel..quote:Op maandag 25 januari 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Skinny en Bommie, hét komische duo voor uw verjaardagen of tuinfeesten.
Aangenaamquote:
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT fixed, en nee dit wordt geen nieuwe slowchat.
Mag ik hier ook niet af en toe alleen maarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Skinny heeft gecheat, die heeft gewoon een paar meter darm eruit laten halen (wel nadat ie een slagaderlijke navelbreukbloeding kreeg waardoor ie bekant 't loodje gelegen had, maar goed).quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dus Skinny gaat Jaap vertellen over zijn afvalmethode waarna Jaap weer in een monoloog verzeild raakt waarom hij er niks aan kan doen, laat staan wil doen.
Ja ze kunnen wel zoveel gasten bekend gaan maken, maar of die gasten dan ook komen is maar de vraagquote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Nu de vier andere gasten nog zoeken bekend maken en dan zijn we klaar voor woensdag..
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Nu de vier andere gasten nog zoeken bekend maken en dan zijn we klaar voor woensdag..
Ik ben bang dat ik de enige gast al heb gevonden.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
Hoe reken jij?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat verwacht je hier nog van dan? Er komt helemaal geen reactie meer dus het enige wat nog gaat gebeuren is dat dit zo'n halve COS/SC inhoud gaat krijgen.
Nouja als er dan ook maar vragen worden gesteld als : Sta jij eigenlijk wel zelf achter je muziek enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jaap het 4,5 uur lang met Skinny gaat doen. En ja, die woorden maakten me een beetje misselijk.
Dat is toch de hele geniale insteek van TR?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de enige gast al heb gevonden.
En dat we uren oeverloos gejank van Jaap gaan krijgen.
Half zeven begint het toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Dottey het volgende:
Hoe reken jij?
van acht tot elf is geen 4,5 uur![]()
reclame blokken er tussen uit gedacht is 2,5 uur
Dat zeg ik, half COS materiaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komen.
Misschien kan Jaap haar uitnodigen voor de betere vragen:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef versabommie het volgende:
Nouja als er dan ook maar vragen worden gesteld als : Sta jij eigenlijk wel zelf achter je muziek enzo
Waarom dan???quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ik weet al waarom Bommie niet mocht komen!!!!!
simpel.. DAT is commentaar OP de stream (momenteel of resent)quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, half COS materiaal.
Ik kan de 2 topiques nu al niet meer uit elkaar houden
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ik heb dat gejank over zijn gebrek aan wilskracht al te vaak gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is toch de hele geniale insteek van TR?
Dat we Jaapzien
quote:
Dank voor de uitleg, wat een verheldering.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
simpel.. DAT is commentaar OP de stream (momenteel of resent)
en dit is PRE "bespreken"
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
Ah okay, dus dan krijg je eerst anderhalf uur een inleidend praatje van Jaap.quote:
OMDAT Bommie nog geen slecht singletje heeft om te promoten..quote:
Echt hèquote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.
Okee, tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
OMDAT Bommie nog geen slecht singletje heeft om te promoten..![]()
DAAAAAAAAAAR MOETEN WE WAT AAN DOEN!!!
Dacht al dat de cola naar je kop aan het stuiteren was en je het ECHT even nodig hadquote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, wat een verheldering.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en dat zet je zo neer, dan het hele verhaal Dottey waarom Bommie niet mag komen, en niet dit neerzetten dat wij moeten gaan raden van het hoe en waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |