quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet alleen nog ff door de ballotagecommissieWat een gehannes.
quote:
Daar twijfel ik geen moment aan, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn voor de couleur locale.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik het alleen niet redden dan schat?
Vergeet niet naar de reiskosten te informerenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef versabommie het volgende:
Man ik heb zelfs fiat van mevrouw Bommie!
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedektquote:Op maandag 25 januari 2010 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn voor de couleur locale.
Bram was beried 100 euro over te maken naar de Fokker die kwam, mooi voor een bloemetje voor vrouwtje bommiequote:Op maandag 25 januari 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet niet naar de reiskosten te informeren
Joh, ik kijk er nu al naar uit, wordt topquote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedekt
Is t al rond dan???quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, ik kijk er nu al naar uit, wordt top
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar meequote:
LOLquote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een miracle-worker hè, die Sly
Morgen ff afwachten, niet te snel opgeven...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
En waar is Bram nu? Bel 'm anders effe Bommie, hij heeft vrijdag z'n telefoonnummer hier honderd keer gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Bram was beried 100 euro over te maken naar de Fokker die kwam, mooi voor een bloemetje voor vrouwtje bommiedie zo goed was om toestemming te geven
![]()
Lul niet hoor, Bram is bij voorbaat akkoord, die nodigt meteen zijn zwager ook uitquote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
Waarom niet ?quote:
Omdat Jaap niet helemaal goed snik is.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul niet hoor, Bram is bij voorbaat akkoord, die nodigt meteen zijn zwager ook uit
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jaap niet helemaal goed snik is.
Verbaal winnen van iemand die niet helemaal goed snik is, is nou niet bepaald iets waar ik voor in mijn auto zou stappen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
En Sly is er ook, man wordt een feestjequote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef remlof het volgende:
En waar is Bram nu? Bel 'm anders effe Bommie, hij heeft vrijdag z'n telefoonnummer hier honderd keer gepost
Vernam net dat Liesbeth en Peter N. in de redactie zaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
Jullie mogen mij persoonlijk mailen.. bellen... lastig vallen.. ( is toch openbaar )
Bram@enjoymedia.nl
0614141610
Sta open voor input...
Augurkje ? liefquote:Op maandag 25 januari 2010 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verbaal winnen van iemand die niet helemaal goed snik is, is nou niet bepaald iets waar ik voor in mijn auto zou stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |