quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet alleen nog ff door de ballotagecommissieWat een gehannes.
quote:
Daar twijfel ik geen moment aan, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn voor de couleur locale.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik het alleen niet redden dan schat?
Vergeet niet naar de reiskosten te informerenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef versabommie het volgende:
Man ik heb zelfs fiat van mevrouw Bommie!
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedektquote:Op maandag 25 januari 2010 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn voor de couleur locale.
Bram was beried 100 euro over te maken naar de Fokker die kwam, mooi voor een bloemetje voor vrouwtje bommiequote:Op maandag 25 januari 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet niet naar de reiskosten te informeren
Joh, ik kijk er nu al naar uit, wordt topquote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom, ik ga alleen, ongewapend, en de reiskosten zijn gedekt
Is t al rond dan???quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, ik kijk er nu al naar uit, wordt top
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar meequote:
LOLquote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een miracle-worker hè, die Sly
Morgen ff afwachten, niet te snel opgeven...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
En waar is Bram nu? Bel 'm anders effe Bommie, hij heeft vrijdag z'n telefoonnummer hier honderd keer gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Bram was beried 100 euro over te maken naar de Fokker die kwam, mooi voor een bloemetje voor vrouwtje bommiedie zo goed was om toestemming te geven
![]()
Lul niet hoor, Bram is bij voorbaat akkoord, die nodigt meteen zijn zwager ook uitquote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope 0,0 reactie... dus ben er bijna klaar mee
Waarom niet ?quote:
Omdat Jaap niet helemaal goed snik is.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul niet hoor, Bram is bij voorbaat akkoord, die nodigt meteen zijn zwager ook uit
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jaap niet helemaal goed snik is.
Verbaal winnen van iemand die niet helemaal goed snik is, is nou niet bepaald iets waar ik voor in mijn auto zou stappen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
En Sly is er ook, man wordt een feestjequote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij gaat er bij voorbaat van uit dat ik er verbaal niets te doen heb?
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:14 schreef remlof het volgende:
En waar is Bram nu? Bel 'm anders effe Bommie, hij heeft vrijdag z'n telefoonnummer hier honderd keer gepost
Vernam net dat Liesbeth en Peter N. in de redactie zaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
Jullie mogen mij persoonlijk mailen.. bellen... lastig vallen.. ( is toch openbaar )
Bram@enjoymedia.nl
0614141610
Sta open voor input...
Augurkje ? liefquote:Op maandag 25 januari 2010 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verbaal winnen van iemand die niet helemaal goed snik is, is nou niet bepaald iets waar ik voor in mijn auto zou stappen.
Terecht, maar spelen met mijn eten vind ik uiterst amusantquote:Op maandag 25 januari 2010 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verbaal winnen van iemand die niet helemaal goed snik is, is nou niet bepaald iets waar ik voor in mijn auto zou stappen.
Ja, hij maakt er een hoop mensen blij mee in ieder geval.....quote:Op maandag 25 januari 2010 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Augurkje ? lief![]()
Godsamme is toch leuk !
Leuk!! Kan je gelijk een spelletje dwergwerpen doen!quote:
quote:<@PietjeSV> Ik ga wel
<@PietjeSV> Zal me heel leuk lijken hem een keer weer te zien.
Die Jaap, die moet echt ambtenaar worden hoor, uuuh, ik doe niet aan gastenwerving, oetlulquote:Op maandag 25 januari 2010 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Werkelijk niet te geloven Ze doen daar bij SV niet aan gastenwerving maar aan gastenwering..
nah dude, dan maar klaar ermee, had heel leuk kunnen worden ditquote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Jaap, die moet echt ambtenaar worden hoor, uuuh, ik doe niet aan gastenwerving, oetlul
Jij krijgt morgen echt wel een uitnodiging van Bram hoor, of je het dan nog doet is aan jou natuurlijk, wat een besluitloze slappe pudding man die Jaapquote:Op maandag 25 januari 2010 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah dude, dan maar klaar ermee, had heel leuk kunnen worden dit
ja maar de invulling is kut nu, nu sloop ik het ding het liefstquote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen echt wel een uitnodiging van Bram hoor, of je het dan nog doet is aan jou natuurlijk, wat een besluitloze slappe pudding man die Jaap
Dat had ik ook gehoord jaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook bij de buren hebben ze geen hoge pet op van Jaap.
[ afbeelding ]
En ook tegen Zuignap wordt hard van leer getrokken, maar die bereidt zich voor op een stevig offensief, heb ik begrepen!
We zien haar binnenkort wel weer hier.quote:
Echt hè.. Er zit helemaal niks bij bij die gozer..quote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen echt wel een uitnodiging van Bram hoor, of je het dan nog doet is aan jou natuurlijk, wat een besluitloze slappe pudding man die Jaap
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt hè.. Er zit helemaal niks bij bij die gozer..
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:03 schreef DitZuigt het volgende:
ow sorry was niet de bedoeling mijn caps lock stond aan![]()
niks aan twee kanten en dom gedoe ,ga eerst lezen en geef dan pas een oordeelquote:Op maandag 25 januari 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Wie de fuck is Roger nou weer?
Laat ook maar, trouwens. Wat een slangenkuil aan dom gedoe, aan weerskanten.
Bommie, gewoon lekker thuisblijven!
Ik heb dat geschreeuw gelezen en ik heb zo'n beetje alles gelezen wat er hier dit weekend geschreven is.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:31 schreef DitZuigt het volgende:
niks aan twee kanten en dom gedoe ,ga eerst lezen en geef dan pas een oordeel
Die privemail mag je trouwens gewoon prive houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:31 schreef DitZuigt het volgende:
niks aan twee kanten en dom gedoe ,ga eerst lezen en geef dan pas een oordeel
Je kan ook scrollen ipv van iets af te doen als dom gedoe als je niet weet wat er gaande is.....of je eerst idd inlezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Wie de fuck is Roger nou weer?
Laat ook maar, trouwens. Wat een slangenkuil aan dom gedoe, aan weerskanten.
Bommie, gewoon lekker thuisblijven!
Kijk Cc het is gewoon een feit, je durft nietquote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Dus nu is FOK! de uitlaatklep van ex-NowLivers die beef hebben met NowLive en dus heeft FOK! beef met Nowlive?
Ik begin de denkwijze te snappen.
En waarom zou ik mijn mond open moeten durven doen over iets wat ik te simpel voor woorden vind? Aan weerszijden.
Jij prikt ook gewoon direct door mijn smoes van 'dom gedoe aan weerszijden' heen hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:57 schreef yvonne het volgende:
Kijk Cc het is gewoon een feit, je durft niet
Geen klantjes, een gratis forum waar je een spelletje kan spelen zonder de VIP statusquote:Op maandag 25 januari 2010 10:00 schreef ikleesmee het volgende:
Margo heeft weer klantjes nodig voor haar goed lopende formpje
Je bent gewoon een pussy...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En dan ben ik op maandag nog op mijn vriendelijkst!
Dat kan op zoveel plaatsen, heb ik geen forum voor nodig. En als DitZuigt het zo belangrijk vindt dat we die bewijzen lezen plempt ze ze hier maar neer, ik scroll er wel overheenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen klantjes, een gratis forum waar je een spelletje kan spelen zonder de VIP status
Die bewijzen kan ze lekker in d'r hol tiefen. Ik snap sowieso niet wat deze onzin hier doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat kan op zoveel plaatsen, heb ik geen forum voor nodig. En als DitZuigt het zo belangrijk vindt dat we die bewijzen lezen plempt ze ze hier maar neer, ik scroll er wel overheen
Je vergeet nog 600x je telefoonnummer te zetten, bel me dan, bel me danquote:Op maandag 25 januari 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy...
Sukkeltje... Sukkeltjeeeeuuuuh! Ik zou maar oppassen als je straks in de auto stapt, Pussssyyyy, Sukkeltjeeeeuuuuh!
Gaat heen,m ik zit alle delen al in deze reeksquote:Op maandag 25 januari 2010 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Overal waar een rel is, komt Yvonne onder haar steen vandaan
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Juist, oprotten allemaal!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
ik ben met luie maandag vandaag:Pquote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |