Stuur Dot maar een pm!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef Dottey het volgende:
ik ben met luie maandag vandaag:P
dus copieeeeeeeer maar!
quote:
hihiquote:
Sommige denken hier een A-status te hebben geloof ik, maar ik ga weer ff een deurtje verderquote:
Kijk uit hè, ik weet waar je woont nuquote:Op maandag 25 januari 2010 10:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
ben je wakker gehouden vanacht door de rust in ons dorp vanacht....
slecht geslapen?
Niks denken, hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Margo37 het volgende:
Sommige denken hier een A-status te hebben geloof ik, maar ik ga weer ff een deurtje verder![]()
Ja, ze zouden alle users die ergens tegen in gaan moeten bannen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Sommige denken hier een A-status te hebben geloof ik, maar ik ga weer ff een deurtje verder![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog beter: zet het lekker op Nowlife. Waar dit gejammer thuis hoort.
Meid, ik heb zo'n dikke fucking A-status dat ze over 3 jaar op de basisschool het A staat voor IaN gaan leren.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De reeks ging over het feit dat er een fokker tegenover Sly zou gaan moeten zitten. We hebben het nu over een ex-Nowlifert die problemen met Sly heeft?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
daar wil ik al helemaal niet heen om te kijken waarom we deze hele reeks waren gestart..
het hoort nog steeds bij deze reeks.. iedereen is aan het roepen geweest om de info van zuig.. en nu ineens niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit hè, ik weet waar je woont nu![]()
Maar serieus: dit heeft niets met Fok! te maken, wat die zuignappert allemaal voor persoonlijke probleempjes in d'r hoofd heeft
zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reeks ging over het feit dat er een fokker tegenover Sly zou gaan moeten zitten. We hebben het nu over een ex-Nowlifert die problemen met Sly heeft?
hij zou zijn ritalin niet innemenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ontopic: ik zou geld betalen om Bommie met Jaap en Sly te mogen zien
Edit: Mits hij die dag even zijn medicijnen vergeet in te nemen![]()
Ja, bewijs van wat dan? Want ik heb ook bewijs.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!
Of het hele buisje, mag ook als hij maar gaat.quote:
dus dat...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, bewijs van wat dan? Want ik heb ook bewijs.
En wij met z'n allen met Bommie vlaggetjes en sjaals voor de streams zitten F5'enquote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of het hele buisje, mag ook als hij maar gaat.Bommie
Dit en wat Yvonne zegtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Maar niemand weet wat FOK! met deze NowLive beef te maken heeft. Omdat die link er ook niet is, buiten dat ex-NowLivers FOK! hebben weten te vinden. En denken dat hun relaas belangwekkend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |