zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reeks ging over het feit dat er een fokker tegenover Sly zou gaan moeten zitten. We hebben het nu over een ex-Nowlifert die problemen met Sly heeft?
hij zou zijn ritalin niet innemenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ontopic: ik zou geld betalen om Bommie met Jaap en Sly te mogen zien
Edit: Mits hij die dag even zijn medicijnen vergeet in te nemen![]()
Ja, bewijs van wat dan? Want ik heb ook bewijs.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!
Of het hele buisje, mag ook als hij maar gaat.quote:
dus dat...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, bewijs van wat dan? Want ik heb ook bewijs.
En wij met z'n allen met Bommie vlaggetjes en sjaals voor de streams zitten F5'enquote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of het hele buisje, mag ook als hij maar gaat.Bommie
Dit en wat Yvonne zegtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Maar niemand weet wat FOK! met deze NowLive beef te maken heeft. Omdat die link er ook niet is, buiten dat ex-NowLivers FOK! hebben weten te vinden. En denken dat hun relaas belangwekkend is.
Lekker kutwijf dat je ook bent!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef yvonne het volgende:
Oy, en nou kappen met die onderlinge Tokkie shit,
het interesseert me werkelijk geen ene moer wat zuignap, d'r zus, d'r moeder d'r tante en d'r oom allemaal meemaken in hun spannende leventje, houd die shit op je eigen forumpje en laat ons gewoon lekker zeiken op Jaap en Bram en alle andere dingen waar wij ons mee bezighouden op de maandagmorgen..
En al helemaal geen privénamen plaatsen want die verwijder ik toch, klaar, net als mails, pm's en andere rommel.
spoilerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef yvonne het volgende:
Oy, en nou kappen met die onderlinge Tokkie shit,
het interesseert me werkelijk geen ene moer wat zuignap, d'r zus, d'r moeder d'r tante en d'r oom allemaal meemaken in hun spannende leventje, houd die shit op je eigen forumpje en laat ons gewoon lekker zeiken op Jaap en Bram en alle andere dingen waar wij ons mee bezighouden op de maandagmorgen..
En al helemaal geen privénamen plaatsen want die verwijder ik toch, klaar, net als mails, pm's en andere rommel.
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??quote:Op maandag 25 januari 2010 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, ik heb zo'n dikke fucking A-status dat ze over 3 jaar op de basisschool het A staat voor IaN gaan leren.
de A staat voor iAnquote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??
Serieus? Dit was al te moeilijk!?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan die nog een keer in Jip en Janneke taal? "het A staat" ??
Nou dat niet helemaal... het leek er even op dat zuignapje mocht gaan. En tegen een partijtje Jerry Springer heeft niemand bezwaar denk ik. Maar het probleem hier is dat als je die oorlog loslaat, het hek van de dam is. Want de ervaring leert dat beide partijen nooit meer ophouden. Ik bedoel, het is vermakelijk om van grote afstand gade te slaan, maar om het nou thuis uit te nodigen...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeik niet.. der werd gevraagd om zuig te sturen... want die had bewijs!
Nu ik je foto gezien heb, zie ik je echt helemaal voor mequote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wij met z'n allen met Bommie vlaggetjes en sjaals voor de streams zitten F5'en![]()
![]()
onbegrijpelijk !!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die trut van een Yvonne denkt zeker dat ze een A-status heeft hier, ofzo.
Nou nee, zo nieuwsgierig ben ik echt niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
nee, ga jij der ook nog even serieus op in .. jij ubergebandequote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat niet helemaal... het leek er even op dat zuignapje mocht gaan. En tegen een partijtje Jerry Springer heeft niemand bezwaar denk ik. Maar het probleem hier is dat als je die oorlog loslaat, het hek van de dam is. Want de ervaring leert dat beide partijen nooit meer ophouden. Ik bedoel, het is vermakelijk om van grote afstand gade te slaan, maar om het nou thuis uit te nodigen...
Ik raak een beetje opgewonden van je als je zo doetquote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef yvonne het volgende:
En die DitZuigt heb ik de prullenbak in gesmeten en dat ga ik doen met iedere tokkie die hier denkt shit te plaatsen waar we geen ene moer van begrijpen.
Koop een dagboek.
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van je als je zo doet
WEL kopiëren!!!! Ik ruik een nieuwe rel en zit graag op de voorste rij!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Nee!! Niet nog meer gekopieer van dit suffe gedoe. Is iemand erin geïnteresseerd dan registreren ze zich wel daar.
Ow, "de" A, dank je welquote:
Ik dacht juist dat jij serieus was?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee, ga jij der ook nog even serieus op in .. jij ubergebande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |