Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.quote:
Teun... bekende trouwens ... TBO is niet van toepassing nu.. try before you die... ik wil absoluut geen herrie ellende ... ruzie!!!!! No way... want dan ging er zelf wel heen... en sloopte ik de boel persoonlijk... en liet het filmen door een crew en zend het vervolgens.. via mijn eigen server uit...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Trust me", dat doet mij denken aan TBO![]()
Niet echt vertrouwenwekkend, het ene beloven, het andere doen.
Ik vind je een opportunist en je zou op deze manier geen show moeten willen maken. Je weet hoe Sly kan reageren, je weet hoe Jaap zit te genieten bij rumoer en herrie en je doet alsof het peace zal zijn.
Dubbele agenda, anders niet. Je wil een show (lees herrie en ellende) door derden laten maken omdat Jaap (en jij) het zelf niet kunnen.
Wat een heerlijk saamhorig gevoel krijg ik hier vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat soort van opmerkingen geeft je dubbele agenda aan
Wtf. Alsof ik ooit op zijn site gezeten zou hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
Eerder vandaag schreef Sly op de chat dat zuignapje pullup is. Wat ik van zuignapje heb gezien is best mondig en grappig. Logisch dus dat die niet in aanmerking komt
Je vergeet erbij te vermelden dat hij dan gelijk weer een aktie er achteraan plaktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.
PUSSY!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef enjoybram het volgende:
ik wil absoluut geen herrie ellende ... ruzie!!!!! No way...
Dat Bram zich dat laat voorschrijven geloof ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij komt alleen als hij mag bepalen wie de andere gast(en) is/zijn. Het is weer als vanouds met hem: een hele grote waffel opzetten maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich al scheldend en briesend terug op zijn zolderkamertje. verheug me nu al op het stuk dat hij gaat schrijven over het onrecht wat hem nu weer wordt aangedaan.
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiserenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een heerlijk saamhorig gevoel krijg ik hier van
United We Stand!
Bram misschien niet...................maar Sly komt dus niet als ene Honda/Zuignapje komt? En dat betekent voor mij dat Sly probeert uit te maken wie de overige gast(en) is/zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat Bram zich dat laat voorschrijven geloof ik nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiseren![]()
Daarna, bij geen instemming gelijk roepen dat Fokkers poesies zijn, dat peace model van 'm gaat al snel de bietenbrug op bij Brammetje horlepiep
Niet de media...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Bram zegt dat S wel komt, S zet op zijn site neer dat hij niet komt, ja wat is het nou?? wie moet je geloven.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar het zijn een beetje Sly-trekjes, als ie hierna gaat dreigen zeg ik dat ze bij elkaar op school hebben gezetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal duidelijk, eerst zeggen dat het een vredig en constructief gesprek betreft. Vandaar ook dat ze bewaking organiseren![]()
Daarna, bij geen instemming gelijk roepen dat Fokkers poesies zijn, dat peace model van 'm gaat al snel de bietenbrug op bij Brammetje horlepiep
LOLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar het zijn een beetje Sly-trekjes, als ie hierna gaat dreigen zeg ik dat ze bij elkaar op school hebben gezeten
Er zijn vast genoeg ex-Nowlivers te vinden die een overtuigender strijd aangaan. Niemand hier heeft die strijd met hem, ook al wil hij dat nog zo graag denken.quote:
Het was juist Zuignapje waar hij tegenin ging, en dat ze al 2 jaar tegen hem bezig is, waardoor hij met de jaap-show op de proppen kwam. Als hij zich JUIST DAAROM weer terugtrekt dan bekent hij een bepaald kleurtje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bram misschien niet...................maar Sly komt dus niet als ene Honda/Zuignapje komt? En dat betekent voor mij dat Sly probeert uit te maken wie de overige gast(en) is/zijn.
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to highquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg ex-Nowlivers te vinden die een overtuigender strijd aangaan. Niemand hier heeft die strijd met hem, ook al wil hij dat nog zo graag denken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een bergquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Daar heb je toch geen Fokker voor nodig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Zijn of haar aanhangers wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Gelul, want jij weet net zo goed als ik dat er zich meer mensen al hebben aangemeld bij jou, er zijn er zat die de *drol* niet kunnen doorslikken en graag de strijd met S aangaan, en degene zijn geen lid van FOK maar zoals Honda/Zuignapje die ook met bewijzen wil komen aanzetten geef je dan geen kans.?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
Tja, maar Bram, velen hebben de ervaring dat er met Sly geen normaal gesprek te voeren is. Moet ik hem nog even voor je herhalen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Dan rest mij... gezien de korte reacties binnen 45 seconden...
Dan zijn jullie als FOK! .... jajja komt ie... mietjes. behoudens van een paar eerlijke mensen op dit forum.... kom er voor uit waarvoor je staat en hier post... verberg je niet achter een naam... durf een gesprek aan te gaan...
Verschillende mensen.. verschillende fora...
Kom op zeg.... actie willen jullie... kunnen jullie krijgen... maar... ok... ik betaal de reiskosten voor diegene die gaat... Ps Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt... film het dan wel want ik moet ook geld verdienen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?
ik zie sly als een soort van nar, ik kan er wel om lachen. maar meer dan dat niet.
mwah denk dat de mens achter de fokuser, meer iets heeft van: sly? zal me aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Nar?? Daarom gaat hij om met Johan? Laat mij niet lachen.. Gomi!
Ps.. ben ik op weg naar een BAN ??
Je kan 't woord troll niet eens spellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
Ban, je zit hier op Fok! Bramquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...![]()
Had het nou ff via PM gestuurd Bram.![]()
Gewoon afwachten tot woensdag en dan zullen we het zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Bram zegt dat S wel komt, S zet op zijn site neer dat hij niet komt, ja wat is het nou?? wie moet je geloven.
wat maakt t uit met wie iemand omgaat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Klopt... TROLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't woord troll niet eens spellen.
Komt ie daar weer meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Kijk anders Copycat lief aan,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |