quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht op 5 december doe een briefje in je schoen en wie weet, but don't get your hopes up to high
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een bergquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Daar heb je toch geen Fokker voor nodig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Je hoeft geen strijd aan te gaan... alleen maar een gesprek aan te gaan... Disana.. als jou wat vraag over IRAK of WWII kun je toch ook gewoon antwoorden?? shit.. weer een oorlogsverhaal...
Zijn of haar aanhangers wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Gelul, want jij weet net zo goed als ik dat er zich meer mensen al hebben aangemeld bij jou, er zijn er zat die de *drol* niet kunnen doorslikken en graag de strijd met S aangaan, en degene zijn geen lid van FOK maar zoals Honda/Zuignapje die ook met bewijzen wil komen aanzetten geef je dan geen kans.?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Sadam en Adolf kunnen haar achteraf niet meer bedreigen, dat scheelt een berg
Tja, maar Bram, velen hebben de ervaring dat er met Sly geen normaal gesprek te voeren is. Moet ik hem nog even voor je herhalen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Dan rest mij... gezien de korte reacties binnen 45 seconden...
Dan zijn jullie als FOK! .... jajja komt ie... mietjes. behoudens van een paar eerlijke mensen op dit forum.... kom er voor uit waarvoor je staat en hier post... verberg je niet achter een naam... durf een gesprek aan te gaan...
Verschillende mensen.. verschillende fora...
Kom op zeg.... actie willen jullie... kunnen jullie krijgen... maar... ok... ik betaal de reiskosten voor diegene die gaat... Ps Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt... film het dan wel want ik moet ook geld verdienen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wat boeit sly nou om daar een gesprek mee aan te moeten gaan?
ik zie sly als een soort van nar, ik kan er wel om lachen. maar meer dan dat niet.
mwah denk dat de mens achter de fokuser, meer iets heeft van: sly? zal me aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Nar?? Daarom gaat hij om met Johan? Laat mij niet lachen.. Gomi!
Ps.. ben ik op weg naar een BAN ??
Je kan 't woord troll niet eens spellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
Ban, je zit hier op Fok! Bramquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. En dat moet ik lezen met mijn vriending hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...![]()
Had het nou ff via PM gestuurd Bram.![]()
Gewoon afwachten tot woensdag en dan zullen we het zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Bram zegt dat S wel komt, S zet op zijn site neer dat hij niet komt, ja wat is het nou?? wie moet je geloven.
wat maakt t uit met wie iemand omgaat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Klopt... TROLquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't woord troll niet eens spellen.
Komt ie daar weer meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus de mens achter de FOK! user... is bang om een confrontatie aan te gaan.... ps. lekker muziek op TMF ... in the mix met ... BR
Kijk anders Copycat lief aan,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
Ik koop mijn eigen kado's ... net zoals 15 miljoen andere mensen in Nederland.. god zij met U!
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ban, je zit hier op Fok! Bram
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.
Bingo ................ zuignapjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee je bent op weg je belachelijk te maken met dit lagere school gedrag.
maar waarom niet zuignapje in de show?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef meikesilva het volgende:
Dit lijkt me het antwoord op alles:
Is dat een FOK user?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waarom niet zuignapje in de show?
die wil
Lees het gewoon morgen nog eens rustig terug en vraag jezelf dan af hoe je tegen iemand anders had aangekeken die op de manier waarop jij dat deed hier was binnen komen vallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Dus met een confrontatie ben je gelijk lagere school gedrag... Ik hou ook van jou!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Lees het gewoon morgen nog eens rustig terug en vraag jezelf dan af hoe je tegen iemand anders had aangekeken die op de manier waarop jij dat deed hier was binnen komen vallen.
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Valt mij op ... smartie... dat je weinig tot geen zinvolle informatie kan inbrengen... waarschijnlijk al te oud en wijs... veel meegemaakt... veel wijze lessen.. Ik zoek nog voor een feelgood project voor UWV een goeie spreker.. JIJ?? U?
Zou wel handig zijn, dan is ie dus Fok-user, dan heeft Bram zijn zin, een Fokker op de bank en Sly kan naar zijn eigen gezeik gaan luisterenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Nog maar even voor Bram, want hij leest er over heen of heeft geen trek om een kleine uitleg te geven waarom hij Honda/Zuignapje geen kans wilt geven.
Gelul, want jij weet net zo goed als ik dat er zich meer mensen al hebben aangemeld bij jou, er zijn er zat die de *drol* niet kunnen doorslikken en graag de strijd met S aangaan, en degene zijn geen lid van FOK maar zoals Honda/Zuignapje die ook met bewijzen wil komen aanzetten geef je dan geen kans.?
Dat is dus voor veel mensen een reden om niet te komen denk ik, voor mij persoonlijk iig wel. Dan is het net alsof je er helemaal alleen en voor jezelf zit, en veel te krampachtig van FOK! uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
Ik snap je aanteigingen jegens Gert echt niet. Hij heeft het in FC voorgelegd en ík zag er geen probleem in, mits er duidelijk werd gesteld dat die FOK!user er niet namens FOK! zit.
Jij was al vaker on stream, was een leuke performancequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.
Man hap toch niet zo! Stuur je rekeningnummer.. zal ik 100 euro overmaken.. kun je een keer naar de zwaluwhoeve..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn baan bevalt me te goed om mee te willen doen aan een van die vele faalprojecten van je. Maar toch bedankt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, dan is ie dus Fok-user, dan heeft Bram zijn zin, een Fokker op de bank en Sly kan naar zijn eigen gezeik gaan luisteren
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, kom op Fok! Fok! heeft niets met SV te maken, maar we maken wel een belangrijk deel uit van de streamers, Brand Bram niet bij voorbaat af maar breng iets in. Hebben we allemaal iets aan voor een leuke stream. (Pies Harry, Pies)
Verklaar uw nader..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is dus voor veel mensen een reden om niet te komen denk ik, voor mij persoonlijk iig wel. Dan is het net alsof je er helemaal alleen en voor jezelf zit, en veel te krampachtig van FOK! uit.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
oh ja bram, als je echt iets leuks wilt, moet je sly de dagafsluiting laten doen
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daar
He dot! Bende eindelijk daar... dus jij komt as woensdag??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan ben je zo 20 minuten verder![]()
want alle 40 hebben een eervolle vermelding nodig
En je bent zo neutraalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan ben je zo 20 minuten verder![]()
want alle 40 hebben een eervolle vermelding nodig
Hebben boven ook nog plaats..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels breng ik al negen man in aanstaande woensdag, ik denk dat er geen plaats voor Jaap meer is op die bank daar
Barkrukken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel klapstoeltjes hebben in die toko?
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooienquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef enjoybram het volgende:
[..]
He dot! Bende eindelijk daar... dus jij komt as woensdag??
Foeiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Mera, die zijn er alleen om lekker mee te gooien
Wist ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Jian het volgende:
Uitleg voor Ruudje, ik ben niet echt boos op je hoor
(de uitleg was voor Bram)
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar hebben, maar het kan geen kwaad om eens wat beter na te gaan denken voordat ze daar in een jolige bui iets verzinnen
Hij slaat je vast niet overquote:
Helemaal niet Foei, dat is om lekker te ontspannen, heerlijk om iemand met zo een barkruk te bewerkenquote:
Kom op, speel eens open kaart en dan echt open kaart. Wat is de echte reden dat je én Sly én een Fokker bij elkaar wil hebben. Een goed gesprek kun je al heel snel en veel beter met iemand anders voeren dan met de eerstgenoemde, dus dat kan nooit je insteek geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Das de drank Teun... alcohol.. maar dat mag ik niet schenken aan gasten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |