Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
En ze brengt een hoop bewijzen mee, zegt ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ja, weet niet van die haakjes,puntjes en de rest.( moet iemand anders het maar verbeteren)
Een zekere Honda/Zuignapje op de Vlemchat neemt woensdag plaats op de bank bij Jaap en S.
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, plus zes anderen, geef dat maar door op de chat
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je maar piks maakt.. Joe noow, piks or it diddent heppen
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles is toch live? Jij en ik zouden ook ooit eens.......we kunnen dus nu ook met zeven mensen
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, Sly leest hier mee en wordt een beetje wakker denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks (voor het buiten gebeuren, waar geen cams zijn). maar het is dus al afgeblazen
Echt? O dear.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij mee![]()
Sly is ook niet blij met Jaap, dus Sly gaat woensdag niet komen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want dan gaan we niet voor Sly, we gaan voor Jaap. Die denkt dappere zetten te kunnen doen op zijn schaakbord. Dat vraagt om een tegenzet en die krijgt iequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilde nog zeggen OKEE, dan maak ik de piks. maar het is dus al afgeblazen
't Is als vroeger op het dorpsplein toen ik nog puber was. Met z'n allen samenzweerderig overleggen bij wie we nu weer een varkenskop aan de deur gingen hangen of uit welke bongerd we appels gingen jattenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, net als wij daarvandaan, zie ie lekker te cappen hiervandaan, tis toch ook best grappig
De "FOK!kers hebben niks he-lemaal niks met NL of Sly, dus wat nou niet durvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat de "fokkers" niet durven??
Jawel, je krijgt er aanstaande woensdag zesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Geen Sly dus woensdag, zoals het zich nu laat aanzien, wel Honda alias Zuignapje, ????? die zal dan wel een boekje komen opendoen over Sly denk ik ??? PauperTV bij Vlemmix, i love it. De nieuwe Tokkies
Okee Yvonne, nou zijn we al met zijn 8tenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef yvonne het volgende:
Nou, ik heb nog geen uitnodiging in de mail.
27 moet ik werken, maar de week daarop kan ik vast wel
Het is geen kwestie van durven maar van willen. Bijna niemand hier heeft iets met Sly die alleen maar kan schelden op de chat en bans uitdeelt, en de meeste mensen kennen zijn reputatie van intimidatie en smaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
Durven??? is geen geen kwestie van durven, maar van willenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durven maar van willen. Bijna niemand hier heeft iets met Sly die alleen maar kan schelden op de chat en bans uitdeelt, en de meeste mensen kennen zijn reputatie van intimidatie en smaad.
Ik welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en daar is Sly geloof ik niet blij mee![]()
Sly is ook niet blij met Jaap, dus Sly gaat woensdag niet komen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt wel... no worries...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Durven??? is geen geen kwestie van durven, maar van willenEn aangezien vriendje Sly inmiddels in onmin leeft met Jaap zal ook hij wel niet komen.
Hoe lang heb jij nu helemaal weet van zijn praktijken? Zolang als ik me kan herinneren zweven de verhalen over verduistering, intimidatie en intriges al rond. Er is zelfs een bandje waarop te horen is hoe hij iemand bedreigt, en het gros van zijn users is weggelopen of geband. En dan ga jij zeggen dat je voor hem instaat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik sta in voor sly... trust me..
Sorry Bram, dringt het nou echt niet tot je door dat Fok(kers) niet echt geïnteresseerd is/zijn in een gesprek met Sly en er eigenlijk alleen maar lacherig over doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Wat een onopvallende poging om ons te pushenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry Bram, dringt het nou echt niet tot je door dat Fok(kers) niet echt geïnteresseerd is/zijn in een gesprek met Sly en er eigenlijk alleen maar lacherig over doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je je wel afgevraagd of FOK! dat zelf wel iets kan schelen eigenlijk? PR-matig bijvoorbeeld. Misschien loopt het uit de hand en haalt het het nieuws waarbij FOK! voor lul staat. Want je moedigt nu aan en promoot dat er iemand van FOK! heengaat waarbij je NU al WEET dat ze alleen een FOK!Ker willen hebben om een rel te ontlokken.
Nogmaals, ga dan zelf.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het echt bizar dat Gert als FOK!mod in RLS dus met FOK!pet het oké vindt als een FOK!uer misbruikt gaat worden door Jaap om maar leuke content te kunnen maken. Je stuurt je eigen RLS-users toch niet ergens heen als je weet dat het enige doel is FOK! af te zeiken en uit te spelen tegen NL/Sly?
Ik snap je aanteigingen jegens Gert echt niet. Hij heeft het in FC voorgelegd en ík zag er geen probleem in, mits er duidelijk werd gesteld dat die FOK!user er niet namens FOK! zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een admin ergens over ingelicht dus bespaar me je prietpraat.
En als de ForumAdmin hier achter staat vind ik dit nog steeds debiel. Want het blijft zo krom als de neten. Je mag er niet heen namens FOK!, dat willen de admins dus blijkbaar niet (geheel terecht omdat het gewoon een FOK! afzeikuurtje wordt danwel een FOK! uitspelen tegen NL uurtje) maar je mag er wel heen als FOK!user om afgemaakt te worden door Jaap.
Of je stuurt iemand NAMENS FOK!, of je doet niks en je roept ook niet users op om te gaan terwijl je weet wat de agenda is van Jaap. Maar wat je doet is halfbakken: je mag niet namens FOK! maar wel als FOK!ker waarbij je ook nog eens verzuimt te vertellen wat de bedoeling is van je bezoek. En die weet je blijkbaar maar al te goed. En dat is gewoon achterbaks. Je bent RLS mod en je moet achter je users staan, niet ze naar het hol van de leeuw sturen.
Ik heb sly nog niet op de voorpagina van een krant zien staan... forumbeheerder vermoord een user van een ander forum...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij nu helemaal weet van zijn praktijken? Zolang als ik me kan herinneren zweven de verhalen over verduistering, intimidatie en intriges al rond. Er is zelfs een bandje waarop te horen is hoe hij iemand bedreigt, en het gros van zijn users is weggelopen of geband. En dan ga jij zeggen dat je voor hem instaat?
"Trust me", dat doet mij denken aan TBOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Met of zonder Hummer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef enjoybram het volgende:
2) ik sta in voor de veiligheid... Ome Toine komt.. en 2 oud collega's ...
.quote:ik sta in voor de veiligheid... Ome Toine komt.. en 2 oud collega's ...
Sly alias Ewald... is echt niet gek... en gaat geen rare dingen doen
WELKE eeuwige strijdquote:De eeuwige strijd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Dan zijn jullie als FOK! .... jajja komt ie... mietjes.
Kom, kom Bram, dat werkt toch niet, waar denk je dat je mee te maken hebt, brugklassers die nu iets willen gaan bewijzen omdat je ze poesies noemt, Poessiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan zijn jullie toch nog poesies...
Jouw oordeel is aan jou natuurlijk. Maar ik ben liever een poessie dan dat ik zo'n gluiperige pauper de hand schud.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik heb sly nog niet op de voorpagina van een krant zien staan... forumbeheerder vermoord een user van een ander forum...
Dat soort van opmerkingen geeft je dubbele agenda aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan zijn jullie toch nog poesies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |