Hulde!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Hij kan de tyfus krijgen met z'n Paultje Poets. Alsof ik zit te wachten op het zoveelste lulgesprek, over afvallen van die bolle frituur-junkie .![]()
Nah ja, misschien kijk ik wel even naar LS, maar als ie met Jaap gaat lopen kwijlen knal ik 'm uit
Je kan in een compactere 2 uur meer vlieguren maken dan tijdens de huidige 4 en half uur vliegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef jacqhassel het volgende:
Prec jaaps show duurd net iets te lang
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.quote:
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
Die aanmelding is gedaan op verschillende adressen, er zijn zelfs een tig aantal chatters geweest die een aanmelding van bommels hebben verzonden en het is Jaap ook nog eens persoonlijk door o.a. bommie zelf, gevraagd in de chat. Dus niet weten ofzo gaat echt niet op. !quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bommie daar nou concreet heen gebeld, of hoe is die aanmelding / ballotage verlopen?
Teunquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je een show, een goed programma, je auto of je zus om zeep helpen? Bram bellen op 0614141610. Emailen mag ook, Bram@enjoymedia.nl
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet Mietjessssquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis toch godverdomme zo, Bram loopt hier een half topic te janken dat er een Fokker moet komen, is daarvoor zelfs bereid om Yvonne persoonlijk een blowjob te geven, scheld ons ook nog even uit voor pussy's. Als er maar een Fokker komt ! Laat telefoonnummers, e-mailadressen achter voor een aanmelding. En als zich dan een Fokker meldt hoeft het niet en gaat die vetklep weer over maagverkleining en buikbandjes zitten oreren.
Er komt dus een volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bommie staat op de lijst om volgende keer uitgenodigd te worden, ze hadden voor nu genoeg gasten.
sowieso tien toch?quote:
Jaap is niet bang voor Bommelmans en ik vind het ook jammer dat ik hem woensdag niet zie. Maar verder kan ik er ook niets over zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LS![]()
Wist jij dat Jaap bang is van Bommie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |