Jaap meldde gister op de chat dat dat open podium nog maar een tijdje moest wachten tot zijn show "strak" was.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.
Nou daar krijgt hij zijn zin dan niet in, er staan al gasten gepland.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap meldde gister op de chat dat dat open podium nog maar een tijdje moest wachten tot zijn show "strak" was.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof het mij wat kan schelen wat voor Z-artiesten er op dat podium gaan staan.
Blergggggg.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben gek op Z-Artiesten, ik noem een Dries Roelvink
Dat is C ... Daar zit nog een zee van 'artiesten' achter eer je bij de Z van Zeer slecht uitkomt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
Niks hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet! Wat is er met je aan de hand?
Dries Roelvink is de fucking God van muziek in vergelijking met Z-artiesten.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks hoor. Eigenlijk is 't wel een compliment, losse moderatie
. Alleen klinkt "het gaat nergens meer over" zo kut.
Ja, Dries is Godquote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dries Roelvink is de fucking God van muziek in vergelijking met Z-artiesten.
Bel 'm even dan? Die heeft woensdag vast wel even tijd voor Japio!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Dries is God![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En durf eens anders te beweren![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil Dries woensdag heul niet missen, en zeker niet om z'n tijd te verspillen aan de Jaapshowquote:Op maandag 25 januari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bel 'm even dan? Die heeft woensdag vast wel even tijd voor Japio!
Rotterdam heeft Cold Turkey Steve?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef versabommie het volgende:
gratis topartiest voor in die sjow:
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ultieme shit: Woensdag bij Japio: Jaap, Sly, Bommie, Andre Pronk, Dries Roelvink en Zanger Rinus!!11!!
En dat ze dan met z'n allen de Gert Dans doen!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!
Nah, dan ga ik voor deze gasten:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Oprotten met jullie achterlijke straatartiesten.
Deze man pwnt de hele zooi zo hard bij elkaar.
Dat zou nou tof zijn, als Jaap zulke gasten zou halen
Dat zou iets zijn wat ik echt niet zou willen missen hehehequote:
Ik wil dit. NU.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan degenen zonder ADHD Ritalin geven en degenen met de Ritalin afpakken, ik zeg 2,5 uur zieke sjit tv!
Je staat er zelf tussen, lullo, hoe ga je dat uberhaupt missen!?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou iets zijn wat ik echt niet zou willen missen hehehe
Ik ga mee!quote:
Nee als ik een kijker was duh! maartoch!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat er zelf tussen, lullo, hoe ga je dat uberhaupt missen!?
Tsssk. Pochert!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Live gezien in de kleine zaal van Paradiso. Supervet
Daar komt-ie iedere dag, dus kan-ie z'n interesses vandaag gewoon weer ophalen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Jaap's interesses liggen bij de frituur.
of andere hokjesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Jaap's interesses liggen bij de frituur.
Zolang ie maar van 't hokje 95D af blijft!quote:
jaap noemt het een F hokquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang ie maar van 't hokje 95D af blijft!
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet datquote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
De hele achterlijkheid is dat Angela van BRONmagazine weet welke gasten er nog meer komen, maar daar naar eigen zeggen niets over mag loslaten. Wie denkt Jaap nou eigenlijk dat hij is, wel naar 'media' lekken maar zijn kijkers schofferen?
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
De hele achterlijkheid is dat Angela van BRONmagazine weet welke gasten er nog meer komen, maar daar naar eigen zeggen niets over mag loslaten. Wie denkt Jaap nou eigenlijk dat hij is, wel naar 'media' lekken maar zijn kijkers schofferen?
Mezelf niet, ik signaleer alleen maar dat Jaap zich niets aan zijn kijkers gelegen laat liggen maar wel een aan online blaadje dat het moet hebben van onbelangrijke nieuwtjesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet dat) kan weggeven?
Primeur.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je vindt jezelf belangrijker dan de media die een spoof (of hoe heet dat) kan weggeven?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.
Er zit zeker nog embargo op het bericht, zodat P&W de gasten niet onder Jaap's neus wegkapen.
Ja, ze wist het wel. Ze liet alleen doorschemeren dat er ook wel eens over een medium was gesproken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal niet meegekregen.
Er zit zeker nog embargo op het bericht, zodat P&W de gasten niet onder Jaap's neus wegkapen.
scoop!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zal Pietermans wel bedoelen, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |