Laat dat aandachtshoeren maar aan mij overquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
ik hoopte op wat Cc zou doen..
aan mijn lippen gekluisterd
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:10 schreef TjetMaster het volgende:
Hij moet het nieuwe liedje van Pierre Kartner gaan zingen.
is een dansje ook goed?quote:
Ik heb een ingeving:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:10 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat we dit topic best kunnen besteden aan song tekst schrijven voor Bom zijn nieuwe carnavals kraker.
Des te sneller zit hij daar op de bank
En, klaar.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik heb een ingeving:
Peter, je hoessie is foetsie
Ik krijg heeeeeeeul geen A status.. dus wees niet bang ..quote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat aandachtshoeren maar aan mij over
Ja, die is ook goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
En allemaal luidkeels zingen: Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik heb een ingeving:
Peter, je hoessie is foetsie
Nee, 't is een onbekente.quote:
EN WE HEBBEN EEN CLIPquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
En allemaal luidkeels zingen: Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Met digitale steun van Heidi krijgen we dat nummer nog wel op 1 in willekeurige chart-lijsten
Ik hoop op de 27 miljoen in de staatsloterij.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop op enig nieuws van 't front wie er wel in de show komen.
Denk dat jij meer kans maakt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop op de 27 miljoen in de staatsloterij.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar PP wordt rond 20.00 uur verwacht.
Niet grappig.quote:
Goed concept voor een middagprogramma! Hulde!quote:
BEWIJSS! te veel cola..quote:
Om het ontopic te krijgen..quote:
Told ya.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij probeerde Maanvis te zeggen dat het hier nergens meer over gaat, en eigenlijk is dat ook wel zo.
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
Volgens mij probeerde Maanvis te zeggen dat het hier nergens meer over gaat, en eigenlijk is dat ook wel zo.
Eh, ik heb niet off-topic gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer watquote:
Niemand dwingt je om dit forum te modereren, als je ons niet lief meer vind ben je vrij ermee te stoppen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer wat.
*druipt afquote:Op maandag 25 januari 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking nav de mensen die zeuren dat 't nergens meer over gaat. Slotten de mods een keer niet, is 't weer wat.
Sukkel!!!!quote:
Piet! Wat is er met je aan de hand?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan laat 't lekker doodbloeden en lees / post niet meer. Een beetje vrijheid is blijkbaar al teveel....?
Ik wou wel maar het ging niet, Mera is pas om een uur of vijf klaar met werken en met heen en weer reizen en alles zouden we dan maar anderhalf uur aanwezig zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sukkel!!!!
Jij kunt tenminste koken, geef Jaap dan een mooi, simpel en gezond recept voor woensdag![]()
Of.... ga woensdag in SV voor Jaap koken
Ik heb op de meet gezegd dat hij alleen maar lief post en nooit hard of onaardig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet! Wat is er met je aan de hand?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
Er komt een Miss Rose Murphy en Paul Poets komt niet.
Verder komt er een Andy junior, en de derde gast is Mirco.
Dan ga je maar vast vooruit en dan gaat Mera rechtstreeks vanaf d'r werk.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou wel maar het ging niet, Mera is pas om een uur of vijf klaar met werken en met heen en weer reizen en alles zouden we dan maar anderhalf uur aanwezig zijn
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]Hoezo poetst Paultje nu alweer de plaat?
En waar moet ik die anderen van kennen?
Ik ga dat hok niet binnen zonder Mera-bescherming.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je maar vast vooruit en dan gaat Mera rechtstreeks vanaf d'r werk.
Daarbij: die zit toch heul niet aan de andere kant van het land ofzo??
Die wilde zelfs de meet in Eindhoven omdat dat zo makkelijk dichtbij was??
Oh... ik gok zomaar dat de Jaapshow en het open podium idee volgende week voor aflevering 4 gecombineerd wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
Lees mijn edit, Marian zat over het open podium te wauwelen toen we naar Jaap vroegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |