Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
Het partijprogramma staat op de site, hieraan heeft Liesbeth dus zo lang gewerkt:
http://www.johanvlemmix.nl/
Ze was gisteren op de chat ook al zo overstuur dat niet iedereen haar artiestenkeuze toejuichte (met name ene beequeenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Marian overstuur weggelopen. Het wordt haar allemaal teveel.
Ik denk dat dit het 1e en tevens laatste Open Podium is. Arme Marian.
Da's precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
John de Mol was afgelopen vrijdag te gast bij Voetbal International, daar vertelde ie dat ie iemand is die altijd wil dat alles tot in de details klopt, hij kan ontzettend zeuren om details, het is een echte perfectionist.
Als Bram en Johan succes willen hebben moeten ze zich misschien aan deze instelling spiegelen.
Marian heeft echt haar best gedaan. Dat het Z-artiesten betreft doet er even niet toe, het gaat om de intentie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Als het donderdag niet gaat , dan gaat het niet goed en is het klaar.
Yep, gone with the wind.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
Is Marian er nu vandoor?? of begrijp ik het verkeerd.
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen gewoon een kans krijgt zijn ding te doen, zonder een competitie-element.quote:
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?quote:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Jij dus ook al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.
Nee open podiumquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Dankzij jou. Thnx dear.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
Goed chatnieuws: Hans heeft beequeen unbanned en zal voortaan achter haar staan en voor haar opkomen.
Kijk Kijk Kijk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die kandidatenlijst.![]()
http://www.johanvlemmix.nl/mensen.html
Marian: Als alle artiesten tijd hebben en tot het einde kunnen blijven , kunnen we de kijkers latenquote:
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Toverheks het volgende:Schiet mij maar lek, hier is er ook geen touw meer aan vast te knoppen, het *het rommeltje wordt nu een zooitje* kan beter worden omgedoopt in * Snap jij het nog of snap ik het nog*
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |