Ik heb 'm gevonden. Uit 2002:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Tof, ik zat vroeger ook in de redactie van de schoolkrant.
Het gezinsleven stond toen nog hoog in het vaandel.quote:Dat je geen groot talent hoeft te zijn om dingen te bereiken, kijk maar naar mij. Als je doet wat je leuk vindt, is hard werken ook geen probleem. Aan de andere kant, ik heb al twee jaar een boot en het is er nog nooit van gekomen om een tochtje te maken. Terwijl dat soort dingen ook erg belangrijk zijn in het leven. Maar bij mij staat de versnelling vaak een tandje te hoog om daar de rust voor te vinden. Gelukkig trekken mijn vrouw en kinderen geregeld aan de rem. Dan maak ik tijd vrij voor mijn gezin. Want dat gaat uiteindelijk toch boven alles.”
Que?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
'Da's natuurlijk heel belangrijk, dat ze interesse hebben en niet alleen maar geïnteresseerd zijn in het gebeuren.'
Is hij nog getrouwd? Hij maakt zo'n vrijgezelle indruk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden. Uit 2002:
[..]
Het gezinsleven stond toen nog hoog in het vaandel.
Volgens mij is ie redelijk snel daarna gescheiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
Is hij nog getrouwd? Hij maakt zo'n vrijgezelle indruk.
Als ik het niet dacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ie redelijk snel daarna gescheiden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop niet dat ze geschept worden door een voorbijrazende vrachtwagen. Dat zou eng zijn.
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
Het partijprogramma staat op de site, hieraan heeft Liesbeth dus zo lang gewerkt:
http://www.johanvlemmix.nl/
Ze was gisteren op de chat ook al zo overstuur dat niet iedereen haar artiestenkeuze toejuichte (met name ene beequeenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Marian overstuur weggelopen. Het wordt haar allemaal teveel.
Ik denk dat dit het 1e en tevens laatste Open Podium is. Arme Marian.
Da's precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
John de Mol was afgelopen vrijdag te gast bij Voetbal International, daar vertelde ie dat ie iemand is die altijd wil dat alles tot in de details klopt, hij kan ontzettend zeuren om details, het is een echte perfectionist.
Als Bram en Johan succes willen hebben moeten ze zich misschien aan deze instelling spiegelen.
Marian heeft echt haar best gedaan. Dat het Z-artiesten betreft doet er even niet toe, het gaat om de intentie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Als het donderdag niet gaat , dan gaat het niet goed en is het klaar.
Yep, gone with the wind.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
Is Marian er nu vandoor?? of begrijp ik het verkeerd.
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen gewoon een kans krijgt zijn ding te doen, zonder een competitie-element.quote:
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?quote:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Jij dus ook al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen of het over de verkiezingen of over het open podium ging.
Nee open podiumquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Eindhovuh gekkie. Of doel je niet op de verkiezingen?![]()
Dankzij jou. Thnx dear.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
Goed chatnieuws: Hans heeft beequeen unbanned en zal voortaan achter haar staan en voor haar opkomen.
Kijk Kijk Kijk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die kandidatenlijst.![]()
http://www.johanvlemmix.nl/mensen.html
Marian: Als alle artiesten tijd hebben en tot het einde kunnen blijven , kunnen we de kijkers latenquote:
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Toverheks het volgende:Schiet mij maar lek, hier is er ook geen touw meer aan vast te knoppen, het *het rommeltje wordt nu een zooitje* kan beter worden omgedoopt in * Snap jij het nog of snap ik het nog*
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tip voor volgende topiquetitel voor Tuinfluiter: "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Is die rechtse nou Vlemmix???Zoja, wat ziet de vent er slecht uit.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:29 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
" De witte magie, the white magic, overheerst altijd over de black magic "
En dat wordt weer enkel over die chat gegooid?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
personeel@studiovlemmix.tv
Om je als vrijwilliger aan te melden, geloof ik (luisterde niet).
En als de roeiboot dan ook nog een oude lekke kano blijkt te zijn, ben je op voorhand al helemaal geklopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was gisteren op de chat ook al zo overstuur dat niet iedereen haar artiestenkeuze toejuichte (met name ene beequeen). Het lijkt me ook wel heel moeilijk te moeten roeien met de vrijwel afwezige riemen die ze daar heeft.
Nee nee, op de stream.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat wordt weer enkel over die chat gegooid?
Inderdaad. Toch deed ze op de chat heel gewoon. Maar waarom zit ze dan ineens thuis zou je denken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als de roeiboot dan ook nog een oude lekke kano blijkt te zijn, ben je op voorhand al helemaal geklopt.
Oh, dan zullen de aanmeldingen wel binnenstromen.quote:
Ik vind het wel typisch een out of the box beginners ontwerp.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site http://www.johanvlemmix.nl/ is prima te pruimen qua design, toch wel iemand die iets kan daar.
Ik was ook wel positief verrast eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site http://www.johanvlemmix.nl/ is prima te pruimen qua design, toch wel iemand die iets kan daar.
Marian heeft een eigen winkel, een gezin, dus kan niet heel de dag in Vlemmix aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
Inderdaad. Toch deed ze op de chat heel gewoon. Maar waarom zit ze dan ineens thuis zou je denken...
Oh dan moet dat het zijn. Mensen dachten dat ze overstuur was vertrokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Marian heeft een eigen winkel, een gezin, dus kan niet heel de dag in Vlemmix aanwezig zijn.
Dat kan ze wel geweest zijn, ze was erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
Oh dan moet dat het zijn. Mensen dachten dat ze overstuur was vertrokken.
Hij negeert vrijwel alles van iedereen. Hij komt binnen, gooit er een paar zinnen in, en dan veel later misschien nog een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Anniebab het volgende:
Als je als nieuweling nou wat tegen Jaap zegt op die chat, antwoordt hij dan of negeert ie je??
Eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Anniebab het volgende:
Als je als nieuweling nou wat tegen Jaap zegt op die chat, antwoordt hij dan of negeert ie je??
Mmmm oke,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .
Weet van eerder dat Jaap graag met mensen praat die hij kent of prive met je gaat zitten.
De gemeente verstrekt geen subsidies aan PSVquote:Verbeterde leefkwaliteit voor ouderen ontwikkelen in overleg met ouderen. Zolang de gemeente subsidies aan PSV verstrekt wil PVDT dat ouderen de gelegenheid krijgen om eens per jaar één gratis wedstrijd voetbal bij PSV bij te wonen.
Mooi, niets gemist.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen die ik gemist heb?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een leuke usernaam verzinnen en morgen heeft Jaap 30 minuten "Vraag me raak" chat .
Weet van eerder dat Jaap graag met mensen praat die hij kent of prive met je gaat zitten.
Heb je dit topic al doorgelezen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen die ik gemist heb?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je best een beetje doet ben je binnen een week Jaaps beste vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |